1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Gears of War 2 [Deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Sognare, 20 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. GtaGamerMG

GtaGamerMG GTA IV

Leuk Bevonden:
    0
    Patch heeft dus niet veel gedaan. Epic verpest alles met Gears Of War 2. Smokes zijn gewoon stom. Kettingzaag is nog steeds overpowerd, lag is terug met de patch.

2. tmffirework

tmffirework Willem II Tilburg!

Leuk Bevonden:
    0
    paar leuke dingen bij de patch:

- Voortaan elke 50 kills een seriously pop-up
    - Horde telt nu ook mee voor party like its 1999 achievement
    - de nieuwe achievements zoiezo
    en er waren nog wat dingen die ik alweer vergeten ben.

hier trouwens van gearsofwar.com:

* Exploit Fixes: Crabwalking, invisibility, weapon-slide, melee through walls, unlimited ammo.
    * General Fixes: Shotgun and Boomshot updates, meatshield chainsawing updates, team communication, Insane gamer pic award.
    * Balancing: Planted proximity grenade updates, increased quitting penalties, spawn protection, flamethrower stopping power.
    * Improvements: Annex uses execution rules, achievement progression in the War Journal, added 7 DLC-based achievements worth 175 gamerscore.

Laatst bewerkt: 21 jan 2009
  3. RedDevil_NL

RedDevil_NL Ginger Kid

Leuk Bevonden:
    0
    Is dat de patch die NU doorgevoerd is? Dus blindfire shotgun zou het nu moeten doen?

4. dudeer82

dudeer82 Hit-Girl

Leuk Bevonden:
    0
    die team com. is een goede update want dat suckte wel dat je alleen met dode mensen kon praten (of betekend het iets anders ?)

5. RedDevil_NL

RedDevil_NL Ginger Kid

Leuk Bevonden:
    0
    Ehm WOW. Wat de fók is dit voor verneukte patch!

Als je uit roadie run komt moet je een VOLLE seconde wachten voordat je kan schieten! WAT DE FOK?!
    Oh nee dat is leuk, je rent op een chainsawer af en hij krijgt nog een seconde langer om zich om te draaien en jou te zagen, voordat jij hem door ze kop kan schieten.

Wat is deze game afgrijselijk slecht. Ik haal de achievements (die map pack wacht ik wel mee tot ie gratis is want ik weiger ervoor te betalen. De oude GoW1 maps komen AMPER online voor) en dan alleen nog maar beetje spelen als maten van me me vragen. Pff gelukkig dat k vanmiddag Mirror's Edge krijg.

6. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    vind je :eek: ik vind die patch juist helpen *). ik kan nu eindelijk weer lekker shotgunnen _O_

7. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Ik vind het ook een goede patch. Eindelijk kan ik weer mijn shotgun gebruiken. Eerst was dat ding waardeloos, maar nu maak ik er weer lekker kills mee. En tot nu toe ook niet zoveel lag als normaal. Tot nu toe loopt het weer als een zonnetje. Als het zo blijft, zal ik de multiplayer een stuk vaker oppakken.

8. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek:
    Er is een hele functie voor die flashback maps xD. Ik wist dat niet.. :x

Maar ik wou wat vragen: Wie heeft er vanavond zin in om op die flashback maps te spelen?
    PS: tellen die flashback achievements ook voor private matches?

9. RedDevil_NL

RedDevil_NL Ginger Kid

Leuk Bevonden:
    0
    PS antwoord: Ja.

10. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    :) oke bedankt

11. susanne

susanne Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    ok ik doe ook wel mee

12. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
  13. XD-sense

XD-sense Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    iemand hier die nog een golden hammerburst code kan regelen voor mij??

14. susanne

susanne Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    hartstikke leuk de nieuwe update lijkt wel of het langer duurt voor hij players heeft gevonden of lijkt dat maar zo

15. PRO EVO6

PRO EVO6 STERCHELE

Leuk Bevonden:
    0
    Het duurt nog altijd lang voor hij tegenstanders vind,dus dit game gaat terug de kast in.

16. Obscure Thing

Obscure Thing Active Member

Leuk Bevonden:
    142
    nou eindelijk die patch!
    maar helaas is er niet zoveel verandert. wat ook heel raar is is dat je een seconde moet wachten met schieten na je roadie run! waar is dat nou weer goed voor.

17. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    die zijn erg geliefd :9

Edit : net trouwens gekste lag ooit :eek: ik vloog alle kanten op. Ik kon schieten wat ik wou maar er kwamen geen kogels uit en ik belande de hele tijd weer op de spawn :confused:

18. capullo

capullo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Na het lezen van een aantal berichten op het internet, neem ik niet eens de moeite om dat k.t spel in mijn 360 te stoppen.

Offline het beste spel wat ik ooit gespeeld hebt en online de meest slechtse.

19. Rbz NL

Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Gast jij moet echt eens opflikkeren uit dit topic man. Altijd gezeik over GoW ik snap echt niet wat je hier nog doet. Ga een spel spelen wat je wel leuk vind en bespaar ons je kinderachtige gezeik. Toen ik een maand geleden met je online speelde zei je ook al iets van 'ik speel deze kutgame nooit meer' maar nu zie ik je gvd weer hier het topic bevuilen.

20. dudeer82

dudeer82 Hit-Girl

Leuk Bevonden:
    0

:) :) :)

dus: _0/

en dit geldt eigenlijk voor al diegene die zeggen dat het spel zo zwaar zuigt, want echt zo erg als jullie beweren is het dus echt niet hé

btw: moet je die flashback map packs donwloaden of combustible map pack om de nieuwe achievements te krijgen ?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina