1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Gears of War 2 [Deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Sognare, 20 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Peter OtH

Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

Leuk Bevonden:
    217
    Dit is echt een punt van irritatie op insane. Speel het samen met mijn broertje op insane en ondertussen hebben wij vaker 'mission failed' gehad omdat Carmine, Tai of een andere willekeurige AI knuppel dood gaat omdat hij zo nodig als een maloot close-combat gaat opzoeken dan dat wij zelf dood zijn gegaan. Het is bijzonder frustrerend dat je een missie niet haalt door een factor waar je geen controle over hebt. Hier mag ook wel een keer een patch voor komen, of beter, de volgende keer moeten ze bij Epic eens een fatsoenlijke AI in elkaar flansen.

2. Kaneda

Kaneda Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet niet wat het is maar ik vind de mp niks meer aan in deze game. Het lijkt alsof alles om de powerweapons draait, in deel 1 speelde ik bijna alleen maar met de lancer en dat ging me toen goed af. Door goed te ontwijken en afstand te houden was de lancer op afstand echt gevaarlijk. Ze zeggen dat ze hem sterker gemaakt hebben, nou ik krijg nog nauwelijks kills in gow 2 als ik met de lancer schiet.

3. TumTumTum

TumTumTum LoW Wattuppaaa

Leuk Bevonden:
    0
    Je hebt toch je magedikkeuberpownagew1ck3dsk1llzforl1fech41ns4w?

4. Kaneda

Kaneda Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja maar dat vind ik niet zo tof

5. 1nfinity

1nfinity Show your Skill

Leuk Bevonden:
    0
    @peter
    Je moet er een op casual en een op insane zetten ;) het werkt echt hoor

6. SHiZ NL

SHiZ NL Active Assassin

Leuk Bevonden:
    1.092
    L.A.M.E.

7. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Tuurlijk heb jij het recht om een spel af te kraken. NIemand zegt dat dat niet zo is. Er zit alleen een kleine maar aan. Je weet gewoon niet van ophouden, en dat is dus echt onbegrijpelijk.

Ik vind PES 2009 bijvoorbeeld echt een grote teleurstelling. En dat terwijl ik zwaar verslaafd ben aan de PES voetbalreeks. Dus ik speel het spel gewoon niet meer, en ik kom ook niet meer in het topic over dat spel. Ik heb een paar keer gezegd wat ik ervan vond en daarmee basta. Het zou sneu zijn om daar elke dag weer hetzelfde te zeggen.

Snap je het verschil? Stop gewoon met het spelen van GoW2, serieus, je moet er echt mee stoppen. En wil je toch jezelf blijven ergeren, speel het dan lekker maar kom hier niet meer in dit topic om elke dag zo verschrikkelijk in de herhaling te vallen. Ik snap werkelijkwaar niet waarom iemand een spel blijft spelen als je je er zo aan irriteert.

Ik vind GoW2 wel leuk in de MP (mits lagloos en zonder matchmaking systeem) dus ik ben nu een casual gamer? Sneu beredenering. Ik vond GoW 1 ook de bomb. Dus dan was ik toen vast een hardcore gamer. En nu blijkbaar niet meer. Life sucks blijkbaar.

Ik vind het ook weleens vervelend om gezaagd te worden en ik roep dan ook meteen noob in de mic, maar als mezelf dan rustig evalueer dan besef ik dat het gewoon in het spel zit en het mag dus gewoon. En als ik dan beter oplet dan word ik ook een stuk minder doormidden gezaagd. Als ik een potje heb waarin ik me eraan irriteer dan word ik dus ook constant doormidden gezaagd.

8. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Je vindt het een kutspel, maar je doet wel 1999 rounds in multiplayer? :emo:

9. Peter OtH

Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

Leuk Bevonden:
    217
    Ik weet dat die mogelijkheid er is. Maar beide willen we het gewoon op insane doen. Geeft toch een beter gevoel als we het spel op die manier uitspelen.

10. ATiQ

ATiQ Real AFG

Leuk Bevonden:
    0
    Ja meestal is dat zo dat deel twee iets minderi is dan deel 1.
    Ik had gears of war 1, en ik ga toch GoW2 kopen.
    omdat ik het spel heel nice vindt.:thumbs:

11. tmffirework

tmffirework Willem II Tilburg!

Leuk Bevonden:
    0

He, die gast joinde onze party net ook! Wie is het :cool:

12. DonGevity NLX

DonGevity NLX Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja klopt.. was wel even lachen, met wat Nederlanders Gears of Warren ;)

Ik had trouwens inderdaad een headset, maar jullie hoorden mij niet blijkbaar. Toen die ene 'thijs' namelijk down was, hoorde ik hem inderdaad zeggen 'revive me' ;) Kon jullie dus wel horen.

13. sikory

sikory Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mensen die nog regelmatig Gow 2 spelen voeg mij maar toe. Ik heb wel weer eens zin in "lagvrije" games.

14. DonGevity NLX

Leuk Bevonden:
    0

heb je geadd :) Mede-Limburger ;)

15. mattiejj

mattiejj Registered Muser

Leuk Bevonden:
    15
    Limburg!:+

Soms is Gears zoo ongelofelijk vet(= Lag-loos) maar soms gaat het helemaal nergens over.. De patch heeft wel verbeteringen aangebracht, Maar het duurde wel lang, dus ik vind dat het Mappack gratis moet worden:+

16. susanne

susanne Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    zijn er meerfere die de maps heb gedownload dan kunnen we private match spelen met die mappen zijn er mensen die daar interesse in hebben

17. DonGevity NLX

Leuk Bevonden:
    0
    Zou graag meedoen maar heb die mappen niet helaas. Wil wel private:+

18. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Heb de flashback maps net ook even gedownload. Had er een redeem code voor, hoef ik geen punten te kopen.

19. hayabusa halo

hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

Leuk Bevonden:
    253
  20. dudeer82

dudeer82 Hit-Girl

Leuk Bevonden:
    0
    \o/\o/, dat zou wel echt nice zijn.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina