1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Gears of War 2 [Deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Sognare, 20 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cryton NL

    Cryton NL Active Member

    Berichten:
    1.506
    Leuk Bevonden:
    0
    Ligt eraan:p Per brumak ong 100 - 120 kills? En als je rond wave 30 komt heb je zo 200 kills als je het goed doet:cool:
     
  2. John_Petrucci

    John_Petrucci Active Member

    Berichten:
    1.682
    Leuk Bevonden:
    40
    Ik zit nu op bijna op de 12000 kills zonder boosting. Ik speel ook behoorlijk veel Gears. De achievement van 1999 rondes spelen zit ik nu op de 1800. Ik heb veel mensen geholpen met de singleplayer, dus dat werkt wel lekker :). Singleplayer uitspelen is bijna 1000 kills volgens mij
     
  3. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Met dat verschil dat je bij wave 30 al zo'n half uur/45 min(?) speeltijd erop heb zitten terwijl je 200 kills met de brumak binnen de 3 min. kan hebben ;)

    Zelf grind ik ook voor deze achievement. Speel aardig wat Horde, dus daar krijg ik sowieso kills mee binnen, maar als ik een even niets te doen heb grind ik wat in het brumak lvl. De truuk is gewoon alleen het eerste stukje van de Brumak te doen. lvl begint, de twee groepen die van je weg rennen met raketten bestoken, alles dood, reload lvl. Neem niet eens de moeite om naar de deur te lopen, dat duurt langer dan het herstarten.
    Ik heb uitgerekend dat ik op deze manier per uur zeker 5000 kills binnen haal.
     
  4. ArtificialFaith

    ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.266
    Leuk Bevonden:
    1.540
    Per Brumak gaat het toch veel sneller zon leveltje?
     
  5. John_Petrucci

    John_Petrucci Active Member

    Berichten:
    1.682
    Leuk Bevonden:
    40
    Ik had volgens mij gelezen op xbox360achievements.org dat je 130 - 140 kills maakt per 2 - 3 minuten. Doe dat maal 25 en je zit op de ruim 3000 kills per uur. Dit betekent dus dat je er 10.000 heb per 3 uur. :| Dat is echt erg lang grinden :). Succes.
     
  6. Bonbridge

    Bonbridge Hi!

    Berichten:
    2.488
    Leuk Bevonden:
    3
    Nee dan doe je toch iets fout, de eerste twee hordes bevatten ongeveer 80 locust geloof ik. Volgensmij haalde ik wel 2/3 restarts per minuut. Dus het ligt eraan hoelang je bezig bent met raketjes afvuren. Alles kan in een burst raketten maar dan moet je wel weten waar en hoe je moet mikken. Meestal doe ik het dan ook in 2 bursts.

    Ik heb het de laatste tijd niet meer gedaan gewoonweg omdat het echt dodelijk saai is. Misschien van de week richting de 75.000 werken..
     
  7. John_Petrucci

    John_Petrucci Active Member

    Berichten:
    1.682
    Leuk Bevonden:
    40
    Misschien ga ik het ooit grinden, maar pas nadat ik alle andere achievements heb gehaald.

    Natuurlijk kan ik er naast zitten, ik heb het ooit in het verleden volgens mij zoiets gelezen.

    Ik ben zelf momenteel bezig met die Annex-achievement en die is net zo vervelend. Heb volgens mij 3 flashback maps al gehaald & 0 combustible maps :/. Je moet echt geluk hebben mocht je een Annex potje spelen op een juiste map en dan moet je ook nog is het geluk hebben dat het niet lagged.
     
  8. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Soms laad ie ook en dan zijn er ineens geen vijanden :+ Zo kan je spel natuurlijk ook makkelijk uitspelen. laden tot er geen vijanden meer zijn.

    Zal ook weer es even verder. Zat nou rond de 76.000. Ik doe het altijd als ik wat aan het internetten ben, even schieten, laden, internetten, schieten :+ Heb ik er niet zo'n erg in dat ik al 1,5 uur steeds aan het schieten ben, omdat je niet steeds hoeft te wachten op het laden.
     
  9. Gallardo

    Gallardo De vrolijke strijder

    Berichten:
    704
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja idd ik ben met hetzelfde bezig. Eerst alle overige achievements halen en dan later seriously. Ik zit nog maar rond de 5000 of zo volgens mij, dus ik heb nog een lange weg te gaan. Met de Annex maps moet ik nog 2 Flashback maps spelen. De combustible maps heb ik allemaal al gehaald. Zat een keer in een party met 5 Nederlanders die die achievement ook wilden halen en toen gingen we dus telkens met zijn 5en op annex stemmen of een Tie proberen te krijgen. Zo speel je bijna altijd annex en dan met 5 man op dezelfde map stemmen of weer een Tie proberen te krijgen. Zo kan je makkelijk alle 3 de combustible maps winnen in Annex.
     
  10. tmffirework

    tmffirework Willem II Tilburg!

    Berichten:
    1.789
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga dat niet zitten boosten. Ik speel Gears 2 zoiezo nog wel een flinke tijd online. En als ik dan behoorlijk wat kills heb kan ik het altijd nog boosten, en anders gewoon online helemaal halen. Ook al zal dat wel erg hoog gegrepen zijn.
     
  11. ThReE DeE

    ThReE DeE ReDDragon

    Berichten:
    85
    Leuk Bevonden:
    0
    edit: Verkeerde topic -_-
     
    Laatst bewerkt: 5 feb 2009
  12. KhaosFoShow

    KhaosFoShow Ad Fundum!

    Berichten:
    334
    Leuk Bevonden:
    0
    Niks voor mij dat grinden.
     
  13. vPx Secour

    vPx Secour Guest

    In 2 dagen online spelen 1200 kills. :p
    En ik zal zo-ie-zo nog héél lang spelen.
     
  14. GtaGamerMG

    GtaGamerMG GTA IV

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    0
    Gisteren wou ik nog een gamen. Het ging gewoon totaal niet bleef spelers zoeken. En had hij ze gevonden dan viel het weg. Na een halfuur 1 match bijna kunnen starten. Was verbinding ineens weg. Toen had ik er genoeg van....
     
  15. vPx Secour

    vPx Secour Guest

    Het duurt bij mij nu 1 minuut maximaal.
     
  16. MM90

    MM90 -xxx-

    Berichten:
    511
    Leuk Bevonden:
    0
    Huh, "zo-ie-zo"? Die had ik nog niet gezien.
     
  17. vPx Secour

    vPx Secour Guest

    Mijn eigen stijl. ;)
     
  18. MM90

    MM90 -xxx-

    Berichten:
    511
    Leuk Bevonden:
    0
    Juist ja...
     
  19. vPx Secour

    vPx Secour Guest

    Ontopic: Iedereen die nog wilt spelen vandaag, kijk in de online topic.
     
  20. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Damn, wat is de D-pad van de 360 controller kut zeg. Heb al zo vaak gehad, dat ie ongewenst een verkeerd wapen pakt (grenade of pistol), terwijl ik juist de shotgun wilde pakken, en daardoor dood ga.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina