1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Gears of War 2 [Deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Sognare, 20 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    ben je nu online :)?

2. Vato G

Vato G Ben Howard

Leuk Bevonden:
    0
    :thumbs:mijn gamertag is dutch Nosferatu, dus dan weet je wie die jongen is waarvan die invite is.

3. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Woet, gisteren een paar lekker potjes gehad. Echter werd ik ruw wakker door de connectie problemen op moment. Ik heb er de laatste week een beetje last van gehad.

4. Chaos

Chaos Simsalabim

Leuk Bevonden:
    0
    Als iemand nog coop wil doen, laat maar weten. Heb hem al op insane uitgespeeld en heb al die dingetjes ook al gevonden. :) Speel ik niet op insane, want er moet iemand zijn om de ander elke 5 min te reviven. _O_

5. tmffirework

tmffirework Willem II Tilburg!

Leuk Bevonden:
    0
    duurde vanochtend echt lang om een game te vinden zeg. Ga zometeen weer eens proberen.

6. Chaos

Chaos Simsalabim

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind net vrij snel een game de eerste keer, maar daarna weer niet. Online is echt kut: ik vind nauwelijks games (spel zegt dat het aan mijn firewall ligt, maar dat is onzin. Alle andere spellen werken prima), je kan niet kiezen welk level of speltype je wilt doen. Ik snap niet dat ze het systeem hebben veranderd, in deel 1 was het prima: je kon hosten of kiezen wat voor spel je wilde joinen. Enige leuke is horde online, maar die vind hij ook niet. =( |:-

7. tmffirework

Leuk Bevonden:
    0
    Nee maar bij mij vind ik het raar omdat hij het normaal altijd wel snel doet. Alleen vandaag duurt het best lang.

8. prozaxx

prozaxx Jeroen__W

Leuk Bevonden:
    0
    als hij dat nu vind:confused:

9. John_Petrucci

John_Petrucci Active Member

Leuk Bevonden:
    40
    Gisteren toch wel redelijk goede potjes gespeeld. Het lijkt wel of de potjes met lag minder worden. Ik verwacht niet dat als ik met een host uit Japan een goede connectie heb, maar zelfs met Amerikanen heb ik tegenwoordig maar een halve seconde tot seconde lag (Dat is te doen in Gears).

10. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Ze moeten hetzelfde doen als met die grote MMORPG's, dat je gewoon alleen Europese servers hebt om om te spelen. Op deze manier minder kans op problemen en als de MP goed is word die toch wel tijden gespeeld. ;):)

11. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    wie heeft er nu zin in Co-op Insane?:)

12. vPx Secour

vPx Secour Guest

Drol, ik heb zin in Insane.
    Ik zal je nu inviten.

13. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    oh ik kom zo oke :)?

14. John_Petrucci

John_Petrucci Active Member

Leuk Bevonden:
    40
    Speelt er vanavond nog iemand? Ik heb namelijk zin om die arrogante amerikanen wat te laten zien :).

15. tmffirework

Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik ben er denk ik wel :) Ga nu online :)

16. MM90

MM90 -xxx-

Leuk Bevonden:
    0
    Waarom verlies ik 9.9 van de 10 keer een shotgun battle? Het gaat werkelijk nergens over. Maakt niet uit hoe vaak of waar ik iemand raak, ik ben altijd de lul. Ben even helemaal klaar met Gears. 't Zou je zomaar een controller kunnen kosten.

17. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Richting moi please.

18. Peter OtH

Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

Leuk Bevonden:
    217
    frustratie alom weer. Zit nu op insane in act3. Dat stuk dat je eerst op het houten vlot rond dobberd en vervolgens op zo'n gunboat zit.
    wat een bs is dat op insane, op het vlot is er al nauwelijks dekking. Op de boot is er eigenlijk maar 1 stukje waar je echt een beetje dekking heeft, alleen kan je daar weer 'net niet' met z'n tweeen zitten.
    Ik moet zeggen dat het plezier van insane er wel zo langzamerhand flink afgaat. Ik heb totaal niet het gevoel dat ik echt van invloed ben en dat het vaker een kwestie van mazzel is dan echt skills. Of het is wel de AI van je medegastjes die roet in het eten gooien door stomme dingen te doen of het is wel dubieuze gameplay momenten zoals die boot.
    Ik snap nu echt wel dat veel zo spelen dat de 1 op insane en de ander op casual speelt.

19. MM90

MM90 -xxx-

Leuk Bevonden:
    0
    Op die boot is makkelijk. Je hoeft niet terug te schieten, gewoon achter cover blijven zitten tot je op een bepaald punt komt.

Online is het pas naai.

20. Peter OtH

Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

Leuk Bevonden:
    217
    Ook als je zelf op de boot zit? We hebben dat wel geprobeerd maar toen zaten we in een crossfire. Valt in ieder geval nog wel een keer te proberen.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina