1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Gears of War 2 [Deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Sognare, 20 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MM90

MM90 -xxx-

Leuk Bevonden:
    0
    Yup, als je er zelf op zit hoef je ook niet per se te vuren. Wel is het misschien handig om zo nu en dan een Locust van die boot te knallen tho.

2. tmffirework

tmffirework Willem II Tilburg!

Leuk Bevonden:
    0
    Net act 3 tot dat stuk dat je in zo'n voertuig moet gaan rijden op Insane gehaald met Secour. Heb bijna alle achievements online, maar campaign moet ik nog bij alles.

3. KhaosFoShow

KhaosFoShow Ad Fundum!

Leuk Bevonden:
    0
    Dat stukje heb ik vandaag net met en vriend in co-op op hardcore gedaan. Dus gewoon blijven zitten tot bepaalde area's gewoon getriggered worden?

4. badname

badname Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hey hoe zit het nou... Ik heb een tijdje geen gow2 meer gedana omdat het zoog online..

Maar nuv ertelde iemand me dat er een patch is geweest die shotgun vs chainsaw zou fixen en andere irritaties en dat quiters nou punishment kregen..

dus ik update net ga online, ziet er goed uit niet echt lag, maar toch weer hele team dat een na de ander quit!!
    En weer meerderemalen bug dat je opeens soort roadyrun stotter krijgt tijdens het lopen..
    En 1 uit de 3 matchmakings die weer vast bleef zitten na 3 min..

Dus komt het eropneer dat gow2 nogsteeds bleh is online en dat daarom ik niemand in mn friendlist het ziet spelen? En staat dr nou eens een goede patch gepland of was dit het?

5. Menace_1981

Menace_1981 Run & Gun

Leuk Bevonden:
    0
    Vanavond ook weer gespeeld met een aantal gasten. Echt niet normaal. Ik kom vanachter, melee en shotgun. Die gast draait zich om... Kijkt... Schiet en ik ben kapot.

Gears komt er bij mij ook niet meer in totdat die regio matchmaking komt.

6. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Vanavond even Horde gedaan. Eerste 5 waves zonder problemen. Daarna gingen er een paar weg. Met zijn 2en de wave geƫindigd. Ok, wat uitdaging kan geen kwaad. 6de wave, lag. Gewoon leaven kan niet, dus dan maar naar dashboard, om wat later Forza 2 te gaan spelen. Echt zo jammer dat die public matches/games zo veel last van lag hebben.

Het idee van "oneerlijke" shotgun kills heb ik ook geregeld. Dan schiet ik een aantal keer op iemand, waarvan toch wel 1 of 2 op zijn hoofd, hij is niet eens down. Hij schiet mij vervolgens doodleuk met 1 kogel dood.

7. vPx Secour

vPx Secour Guest

Heb ik ook erg last van, ik schiet er makkelijk 3 in zijn gezicht, krijg ik uit het niets een kogel tegen mijn kop aan. Was het de persoon die ik eigenlijk gekilled zou moeten hebben.

E: Mijn controller heeft binnekort een driedubbele by-pass nodig, want hoe ik 'm tegen muren gooi, godverdomme.
    E2: Iemand morgen op Insane, vanaf 3.4? Ben half 12 al thuis, tot zo'n 4/5 uur.
    E3: En wat ik ook niet snap, ik zie gewoon dat een noob me volgt met een chainsaw.
    Ik schiet 'm met mijn shotgun, hij loopt door en zaagt me.
    Normaal vermindert hij dan even van snelheid toch?

Laatst bewerkt door een moderator: 16 feb 2009
  8. John_Petrucci

John_Petrucci Active Member

Leuk Bevonden:
    40
    Ik ben vanaf nu ook in Gears-staking ! Ik ben het zat, het slaat werkelijk waar nergens op. Door die lag en glitchers ben ik gewoon m'n rank kwijt (Ik blijf gewoon netjes doorspelen :) ). Ik speel niet eerder voordat die regio optie komt.

EPIC FAIL !!

9. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Ik wil wel insane verder :)..
    En chainsaw heeft SUPERPOWERSS gekregen in gow2 8) ik schoot een keer ook van dik 10 meter afstand op iemand hij blijft gewoon doorlopen en daarna 'zuigt' die chainsaw je naar hem toe en BRRRRR dood:{

10. Spinner

Spinner So it begins....

Leuk Bevonden:
    0
    Iedereen in staking! en Gears 1 gaan spelen!
    Gears 2 is zo slecht afgewerkt betreft multiplayer....jammer dat het paradepaardje van M$ zo afgeraffeld is....maar wel na amper 4 weken al met DC komen...|:-

11. John_Petrucci

John_Petrucci Active Member

Leuk Bevonden:
    40
    Afgeraffeld noem ik het niet. Want Private matches & de singleplayer zijn wel van gigantisch hoog niveau.

12. Spinner

Spinner So it begins....

Leuk Bevonden:
    0
    Singleplayer is prima, niets mis mee. Multiplayer, en dus de meerwaarde van shooters in het algemeen, is gewoon niet af....
    En alle klachten in dit topic onderbouwen dat..

13. tmffirework

Leuk Bevonden:
    0
    je gaat me niet vertellen wat ik moet doen. Ik vind Gears 2 veel leuker dan Gears 1. Ik blijf het zeker nog wel een tijd spelen! Online is gewoon fantastisch en singleplayer moet ik ook nog op insane doen.

14. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Same here, ben het dus met je eens. ;):)

15. tmffirework

Leuk Bevonden:
    0
    ze zijn zeldzaam, maar ze zijn er \o/

16. regtur

regtur Save the last humans..

Leuk Bevonden:
    0
    Vandaag weer s goed lag. Khoop echt dat ze dat nou fixen. Komt er nou ook binnenkort Regio-matchmaking of duurt dat nog ff?

17. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Hier ook man. Kwam door die kutlag niet eens verder dan Wave 5. Begin er nu steeds vaker last van te krijgen, had ook al twee keer een connection lost. ;):mad:

18. Spinner

Spinner So it begins....

Leuk Bevonden:
    0
    Nou nou nou...niet zo fel :{. Je kan beter even goed lezen wat ik schrijf :). Ik speel Gears ook want ik vind het leuk maar het is erg jammer dat het vaak zo lekker verrot werkt of ben jij de enige die daar geen last van heeft?
    Gears 1 had wat problemen maar daar was mee te spelen. Gears 2 is met grote regelmaat gewoon haast onspeelbaar.......en dat is gewoon jammer

19. vPx Secour

vPx Secour Guest

Iemand die campaign wilt doen, het liefst dat diegene casual doet ofzo, maar dat maakt niks uit.

20. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Ey helden, en bondgenoten (uh ja wtf)

Ik ben nu bij horde 49 samen met een homie van me, en heeft iemand een redelijke manier om die KUTAPEN te doden die op die KUTAPEN lopen? Dus die pipo's die die pipo's bereiden. Want ze gaan niet echt dood, zelfs niet als we een ultieme combo van flamberen, en exploderen maken. ah welL..

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina