1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Gears of War 2 [Deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Sognare, 20 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. John_Petrucci

John_Petrucci Active Member

Leuk Bevonden:
    40
    Shotgun & wegspringen, na 3 - 5 goede schoten valt die neer.

2. regtur

regtur Save the last humans..

Leuk Bevonden:
    0
    Ja kwas ook nog 2 x de host kwijt gisteren:mad: Horde kwamen we ook maar tot wave 6 ofzo...

3. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Jacinto spelen, en blijven staan waar je spawnt, zodat ze maar van 1 kant kunnen komen. Achter een muurtje gaan campen en ze op wachten. Komen ze van de trap, ga je met z'n 2en met je Lancer op hun kop sproeien zodat ze hun schild wat voor hun kop zit eraf krabben. Komen ze dan dichterbij, switch naar je shottie en vol in hun gezicht knallen, wegduiken, knallen, wegduiken tot ze dood gaan. De berijder flikkert er dan af en die wacht je op met je chainsaw :cool:.

Als er van die Maulers komen met een schild ook eerst van een afstandje in hun poten schieten, als ze dichtbij zijn weer shottie gebruiken en wegduiken elke keer. Schilden die die gozers droppen pak je op en zet je onderaan de trap.

Grinders neerknallen en de minigun jatten en zelf gebruiken op de Bloodmounts werkt ook wel, maar als er geen grinders zijn de taktiek hierboven gebruiken ;)

4. John_Petrucci

Leuk Bevonden:
    40
    Als ik het goed heb begrepen willen ze binnen 2 weken de update klaar hebben. Regio filter ftw !

5. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    En wat sowieso bij diverse levels helpt is een schild voor of op de trap zetten en desnoods granaten op de muur plakken. Die gasten met schild en bloodmounts blijven dan tegen schild staan, maar kunnen verder niets (hebben geen vuurwapen). Dan kun je ze rustig van de andere kant van het schild neerknallen. :)

6. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    bij avalanche helpt dat echt :) aan allebei de kanten gewoon schilden neerzetten en ze komen niet bij je..

7. Rbz NL

Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Ik vind m ook nog steeds vet dus ik speel m ook nog regelmatig.

8. John_Petrucci

Leuk Bevonden:
    40
    Eindelijk weet ik wat er aan de hand is met Gears. En sindsdien speel ik ook geen wingman meer.

Je hebt een "Bridge-glitch" wat voornamelijk alleen werkt in Wingman. Daardoor kan je zorgen dat je host wordt en een host-glitch gebruiken dat overige gasten geen wapen hebben als je spawned en de game af en toe keihard lagged en iemand opeens 5 kills achter elkaar heeft.

9. [2k]

Leuk Bevonden:
    207
    Heb dat ook wel eens met andere modi gehad.

Of dat het zo erg lagged dat iemand in zijn eentje gewoon met gemak ronde na ronde een ander team volledig uit kan schakelen.

10. TumTumTum

TumTumTum LoW Wattuppaaa

Leuk Bevonden:
    0
    Als je zonder wapen spawned: Druk gewoon op je vierpuntstoets naar een kant om een ander wapen te krijgen, bijv. shotgun, daarna heb je die gewoon weer in je hand en kan je ook weer switchen naar bijv. je lancer/hammer!

11. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    GVD: Gisteren echt driemaal bij Wave 10 connection lost. Anderzijds zijn The Grind and Reign from the Sky achievements die ik gehaald heb wel weer positief. Epic kom eens met een fatsoenlijke patch! ;):)

12. John_Petrucci

Leuk Bevonden:
    40
    Nee, je ziet het wapen wel in je handen, maar andere niet. Je kan schieten wat je wilt, maar het heeft geen zin. Want de kogels komen toch niet aan.

13. tmffirework

tmffirework Willem II Tilburg!

Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad. Heb ik ook af en toe. Kan je wel snel rennen :+

14. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Gisteren echt te erge noobs om mij heen gehad. Ik kon echt alles doen voor die lui. Ik maar denken dat ik een noob was, nou XBW: Er zijn grotere noobs dan Yellow 13, veel grotere. Ik denk dat ik wel 40% meer kills heb gehad tegen hooguit 2 deaths in de eerste 10 waves. ;):)

15. GtaGamerMG

GtaGamerMG GTA IV

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is waar, laaste tijd krijg ik ook veel mensen die niet weten wat ze doen. Dan maak je een deel kills achter elkaar. Gelukkig gebruiken ze de kettingzaag al wat minder. Al zijn er nog steeds noobs die gewoon niet anders doen. Maken ze ocharm 10 kills en zijn ze 25 keer dood gegaan... Wat ik grappig vind :p

16. [2k]

Leuk Bevonden:
    207
    Dood ga ik in MP ook veel, maar ik ben niet iemand die enkel met kettingzaag rent of iemand in zijn rug met een shotgun neerknalt, wellicht eens met uitzondering, maar niet non-stop.
    Gister nog wat co-op campaign gedaan, maar nog steeds 28/29 chapters.
    Horde online paar geprobeerd, met veel lag of host die er op den duur mee kapt.

17. sikory

sikory Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb je ook de training Coop gedaan want die telt namelijk ook mee.

18. [2k]

Leuk Bevonden:
    207
    Jup, 2x. Daarvoor stond ik op 27/29, na de training op 28/29.

Edit:
    Wat ook zo lomp is, ben je Horde aan het doen zonder vast team, zodat 4 team players gevonden worden, en als je dood gaat kun je die wave niet overnieuw doen, maar kom je meteen weer in je lobby terecht. :confused:

Laatst bewerkt: 22 feb 2009
  19. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Ik heb het tijdens Horde ook vaak gehad dat sommige het bij Wave 1 of 2 al niet meer aandurven en ermee kappen. Damn man, met drie man red je het ook niet, je moet als team werken van 5 als je wilt slagen. Bij toeren heb je echt super goede gozers nodig wil je kans maken. ;):)

20. [2k]

Leuk Bevonden:
    207
    Op zich zijn die Horde waves met 5 man goed te doen, maar kan altijd eens gebeuren dat het een ronde niet zo lekker gaat en het team dood is. Maar waarom kan je dan niet gewoon snel die wave overnieuw doen, in plaats van weer naar je lobby te gaan, een team te moeten zoeken en weer bij wave 1 te beginnen.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina