1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Gears of War 2 [Deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Sognare, 20 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Orange

Orange One of a kind.

Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil me eventueel ook wel beschikbaar stellen. ;)

2. MieZ

MieZ Avaholic

Leuk Bevonden:
    8
    Is goed te doen hoor! Heb op Day One wave 1 t/m 50 in m'n eentje gehaald (op casual). Zodra je een schildje te pakken hebt en een beetje voorzichtig speelt, is het eigenlijk onmogelijk om het niet te halen.

3. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Ik ben alleen in mijn eentje nooit zo goed, met anderen gaat het vaak wel.

@ XBW: Ik zal vanavond als ik er aan denk even naar kijken en zie vanzelf wel of het nog wat word. Op moment heeft GOW als multiplayer geen prioriteit, eerder de singleplayer. Ik wil van een andere game eerst even de laatste achievement halen, The Dualist in Fable II. Echt, die is gewoon niet te doen. ;)=(

4. Alizor

Alizor Murdaturk

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe zit dat nou met dat lag? Want op fora lees ik dat er veel lag is maar van vrienden met de game hoor ik weer iets anders. Op andere games heb ik btw nooit lag, misschien 1 of 2x lag gehad in Halo 3. En lagt horde ook als je co-op doet via xboxlive?

5. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    In public matches heb je vaak last van lag of leavende hosts.
    In private matches, horde en co-op een stuk minder, maar private match tegen 5 Amerikanen ofzo wil ook nog wel eens een flinke pot lag zijn.

6. Diikoeneke

Diikoeneke B-A-N-A-N-A-'S

Leuk Bevonden:
    12

ja precies zoals je het nu vertelt tenminste als je private doet ...

bij public begin je altijd bij 1

7. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Ik heb samen met Ravage t/m wave 49 op normal gedaan, wave 50 na 383725x proberen op normal, in 3x op casual gehaald :+
    Op Jacinto trouwens.

8. Diikoeneke

Leuk Bevonden:
    12

zo vaak!! 8)

ik had hem in een keer :)O-) ( pats, pats)

9. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Ok bedankt. Ik denk niet dat ik er vanavond aan toe kom, maar in elk geval bedankt dat je me er even aan hebt helpen herinneren. Vanavond is mijn laatste vrije avond en ik wil misschien een filmpje pakken in de bios, al zolang niet meer geweest. Valkyrie staat op mijn programma, maar misschien pak ik Spion van Oranje ook wel. Die nieuwe Brad Pitt niet, lijkt me niet echt een film voor mij. On-topic: Morgenmiddag zal ik het denk ik wel even uitproberen. ;):)

Laatst bewerkt: 23 feb 2009
  10. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Nee.

Anders had ik wel de Seriously 2.0 achievement gehad :p

11. Diikoeneke

Leuk Bevonden:
    12
    misschien ben ik erg laat maar ze zeggen dat spion van oranje een heele slechte film is ;)
    heb jij die nog niet 8) xD nee grapje \o/ heb hem ook nog niet ben ik nog wel ff mee bezig denk ik \o/

12. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Voor het eerst GoW2 gedaan, Horde op Security (casual) paar keer om suffe redenen een Wave opnieuw moeten doen (1x moest ik wegrennen van een mauler, was laatste horde van die wave en kwamen net lasers terug), maar we kwamen tot wave 30 met zijn 2'en en toen moest hij werken.

Tof spel. Vind die pijl/boog en die magnum+mauler schild echt vette shit.

Echt heerlijk als je achter dat schild zit en je beat gewoon een grinder met die revolver zonder dat je geraakt wordt en je ziet al zijn kogels afketsen terwijl je buddy schreeuwt dat je dekking moet zoeken anders ga je dood :+.

13. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Kan je net zoals in deel 1 met een guestaccount ook op live (icm je normale live-account)

14. [2k]

Leuk Bevonden:
    207
    Volgens mij moet dat wel kunnen. Heb iig wel eens tegen mensen met een guest account gespeeld.

15. Obscure Thing

Obscure Thing Active Member

Leuk Bevonden:
    142
    ja dat kan...
    alleen het is niet echt fijn ofzo.
    ik denk ik post hier maar weer eens. Maar de game heb ik verkocht:mad:
    ik blijf lekker gears 1 spelen.:thumbs:

16. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Vond die trailer anders wel leuk, ingesproken door die Amerikaan die de grootste films uit Amerika ook doet.

America has Jason Bourne, England James Bond and Holland Francois van Vliet. ;):9

Heb die private toestanden gedaan, maar dan moeten er wel vrienden online zijn. Niet gek veel uit mijn lijst spelen die game. ;)8)

17. [2k]

Leuk Bevonden:
    207
    PM sturen of ze die game nog gaan spelen.
    Speel ook geregeld wat anders tot ik een invite krijg. Is dan alsnog de vraag of iemand kan, maar kan zijn dat ie daarna wel tijd heeft om wat anders te doen.

18. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Opzich maakt het mij niet veel uit omdat ik niet gek veel online speel, maar het was ook meer handig en leuk om te weten. Het enige wat ik nog wil voorlopig is die Dualist achievement voor Fable II zoals ik eerder al zei. Voor de rest ben ik nu ook bezig met Killzone II en laat ik GOW 2 even liggen tot een nieuwe update ofzo. ;):)

19. tmffirework

tmffirework Willem II Tilburg!

Leuk Bevonden:
    0
    Net de nieuwe maps gekocht! Die Flood is echt vet! Vind ze eigenlijk alle 3 wel goed, heb alleen nog niet zo uitgebreid gespeeld! Maar ben er zeker wel tevreden mee!

20. Cryton NL

Cryton NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga denk ik eerder TLDAD van GTA IV halen dan de Combustible Maps:cool:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina