Gears of War 2 [Deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Sognare, 20 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jasper15

jasper15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het zo jammer dat die multiplayer zo klote is. Ik speel alleen maar public Horde met nog twee andere vrienden en that's it. Ik heb geloof ik totaal iets van 3 a 4 potjes online gespeelt waarvan ze niet eens top waren. Daarmee bedoel ik dat er bij de tegenpartij al 4 man weg gaan in het begin. Ik hoop dat ze gauw komen met een update, want vergelijken met GoW 1 is GoW 2 online gewoon zo slecht.

2. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Net de game (eindelijk) uitgespeeld. Was erg tof, vooral laatste stuk.
    Zaten paar mindere stukjes tussen, maar over het algemeen erg toffe ervaring. Moet nog wel de nodige achievements, maar ga hem dan ook nog wel eens spelen of wat co-op proberen te spelen.

3. tmffirework

tmffirework Willem II Tilburg!

Leuk Bevonden:
    0
    kan ook toeval zijn geweest. Maar hij deed het wel een keer en toen besefte ik dat ik in 5 potjes niet één keer meer gezaagd was.

4. samuraYpizzacat

samuraYpizzacat Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nee er is geen update geweest, dat wordt grootst aangekondigt gezien iedereeeeeen er op wacht.

5. Little TommyV

Little TommyV I'm back!

Leuk Bevonden:
    41
    ik hoop vandaag toch maar de 100000 kills te halen.

ben eigenlijk al dagen besig maar steeds naar 5000 kills heb ik al geen zin meer

moet nu 75000 kills en hoop vandaag het toch maar te gaan doen

wens me succes :+

6. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    ik wens je geen succes, achievement hoer die je bent. Ipv dat je gears 2 daarna gewoon houdt zodat ik ff een granaat in je holletje kan stoppen maar nee hoor dat doet meneer niet.

7. Lollindir

Lollindir Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    aah net eindelijk weer eens super dik gears2 potje gehad. Submission, en et ging lekker man! Bijna geen Lag(!): Headshots, captures alles was top. Was de vibe even kwijt maar hij na dit potje weer trug hoor. Was tog even het geloof in Gears vergeten na al die klote lag potjes! Zonder lag is gears echt de Konink!

8. tmffirework

Leuk Bevonden:
    0
    Zo is het bij mij nou elk potje, en dan verklaren ze me voor gek als ik het zeg.

9. TumTumTum

TumTumTum LoW Wattuppaaa

Leuk Bevonden:
    0
    Dude stfu

10. dudeer82

dudeer82 Hit-Girl

Leuk Bevonden:
    0

ja oke, mss overdrijft hij een beetje dat hij bijna nooit lag heeft maar je moet ook niet grof beginnen doen e

11. Biba

Biba Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Eerst vond ik het niet zo erg opvallend ofzo, maar je bent echt sneu bezig ttmfirework:emo:

Voor het eerst last gehad van een debiele bug in dit spel, ging ik offline coopen, zijn al m'n achievements helemaal weer naar 0 gezet in het spel. Ik heb ze nog wel, maar party like it's 1999 enzo zijn dus allemaal weer naar 0, en alle collectibles/unlocks etc. allemaal opeens weg. Wel raar voor een groot spel als dit.

12. tmffirework

Leuk Bevonden:
    0
    of jullie zijn sneu bezig. Ik zeg gewoon dat ik geen lagg heb en dan heb ik iets verkeerd gedaan opeens?

13. Rebby

Rebby Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ze zijn gewoon jaloers;)

14. 1nfinity

1nfinity Show your Skill

Leuk Bevonden:
    0
    ze moeten de oude shotgun gameplay weer terughalen maar vrees dat het daar te laat voor is;) en de lag moet inderdaad ook weg op dit moment 4/5met lag

15. Chaos

Chaos Simsalabim

Leuk Bevonden:
    0
    Zucht ik kan weer nauwelijks online...meer mensen die dit hebben?
    Schijnt iets met mn firewall te zijn, maar daar is niets aan veranderd. Had het eerst ook en heb toen de instellingen veranderd, werkte daarna wel (tot gisteren dus).

Word hier wel moe van, is alleen bij GOW2 elke keer dit gezeik met die vuurmuur. :confused:

16. mitch afca

mitch afca New Member

Leuk Bevonden:
    0
    het is kerst de drukste dagen van xbox live mensen dont forget!!!

17. arma22

arma22 Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Ik weet niet of meer mensen hier last van hebben. Ik heb nu al een paar dagen achter elkaar dat telkens als ik online ben met deze game dat ik ineens in het main menu beland en de melding krijg van connection lost. Ik heb het al meegemaakt met horde, wingman, guardian en warzone. Meestal gaat de 1e ronde wel goed en dan in de 2e of 3e ronde krijg ik die melding en kom ik in het main menu. Ik zal het na de feestdagen nog een keer proberen maar zo is er geen reet aan. Bij andere games heb ik er ook totaal geen last van het is echt alleen maar bij gears of war 2

Laatst bewerkt: 29 dec 2008
  18. samuraYpizzacat

samuraYpizzacat Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Read this:
    http://www.decerto-esports.eu/showthread.php?t=57

Vooral tmffirework, btw ik begrijp dat je de game super vind als je zoals je beweert totaal geen lag hebt maar ongeveer 99% van de rest van de gow2 community denkt daar anders over.

19. TumTumTum

TumTumTum LoW Wattuppaaa

Leuk Bevonden:
    0
    en het is gewoon irritant dat dit 15-jarige pikkie elke keer na één of twéé post over slecht online, weer moet melden dat het allemaal walhalla is.
    Gister had ik bijv. een bijna perfecte avond gears of war, op 2 potjes met lag na.

Maar niemand kan mij vertellen dat elke pot super is dat is gewoon niet zo. klaar.

20. Rbz NL

Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Ik heb ook nooit lag. En ik lach om mensen die stiekem zijn vergeten om hun 12Move internet te betalen. Ga nou maar weer lekker Hexic offline spelen en laat ons met rust.

[voorspelmode]Deze post wordt minstens 3x gequote door gastjes die het beter weten. [/voorspelmode]

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina