1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Gears of War 2 [Deel 6]

Discussie in 'Algemeen' gestart door tmffirework, 25 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Jup, met die lagswitch heeft het dacht ik te maken. Geen idee wat het exact is.
    Bij sommige games had je dat een team al begon terwijl ander team nog aan het laden was.

2. DutchDemons

DutchDemons Total Domination XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    53
    ok, dus gewoon een andere term voor lagswitch. dát ken ik al wel...dat bestaat (helaas) al jaaaaren. van die kutkiddes die zwaar gaan uploaden via hun PC en dat dan aanzetten als het hun uitkomt en zo de boel verkloten.

maar kennelijk gaat Epic dat ook aanpakken, aldus gamespot. i hope so. god wat zijn er toch veel trieste mensen op Live zeg.

3. [2k]

Leuk Bevonden:
    207
    Mja, die lag switch is meer met een echt schakelaartje tussen een draadje van je ethernet kabel. Als je die indrukt staat de rest even stil of haperen/verspringen ze, zodat jij ze makkelijk kunt killen, zie filmpje paar pagina's terug.
    Als je flink gaat uploaden heb je zelf ook lag als het goed is.

4. DutchDemons

Leuk Bevonden:
    53
    ja, tis niet 'enkel' uploaden idd, maar toentertijd ging het ook om een schakelaar er tussen. erg lame.

5. Laconiek

Laconiek Lock and Load !

Leuk Bevonden:
    0
    Net wederom voor gekomen. Stond 4-4, ze hadden het al een keer gebruikt, maar ze dreigen te verliezen, en jaaaa hoooor!! Laggg komt op zetten en je bent binnen 10 sec dood zonder dat je het door hebt. Triest zeg!

6. [2k]

Leuk Bevonden:
    207
    Uhuh, kan erg frustrerend zijn. Of dat de balans niet lijkt te kloppen. Dan sta je met zijn tweeën magazijn op iemand leeg te knallen, doet hem niets, zelf heeft ie je op ruime afstand met een paar lancer kogels wel gelijk down of ben je ineens met 1 melee hit al dood.

7. Diikoeneke

Diikoeneke B-A-N-A-N-A-'S

Leuk Bevonden:
    12
    hebben jullie dat ook dan licht iemand down en dan schiet je magazijn op hem leeg maar die "afketsen"ofzoiets

dan moet je hem met een exexution afmaken en dat gaat soms gewoon niet

8. Cryton NL

Cryton NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je moet snel op "B"drukken met de shotgun in de hand. Of gewoon schieten als die down is.

9. Lethal AK47

Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.204
    Standby'ers zijn trieste figuren die, als ze weten dat ze host zijn, een truc (ik zeg niet welke truc) uithalen met het modem/router. Het kan op 2 manieren en bij de eerste manier blijft het scorescherm hangen voordat het spel begint met de teller op bijv. 00:02 en dan kun je dus niet spelen. De Standby'ers kunnen dat wel en knallen je gewoon op de spawn af. De 2e manier is onder het spelen en dan kunnen de Standby'ers je zonder probleem afmaken, maar andersom zal je dat niet lukken. Hier is een voorbeeld waar je Standby'ers in actie ziet:

Dan heb je dus ook nog Lag Switchers en die drukken heel simpel onder het spelen op een knopje van een gekochte of zelfgemaakte Lag Switch waardoor er bij jouw lag onstaat, maar de Lag Switcher is wederom in staat je zonder al te veel moeite af te maken. Soms kun je ook de Lag Switcher afmaken, maar dat is dan meestal gewoon geluk aangezien er natuurlijk een verschil in responstijd is. In de meeste gevallen zie je een zwarte flits op het scherm als de Lag Switch in werking wordt gezet en begin je dus last van lag te krijgen.

Al met al hele trieste acties wat in mijn ogen alleen door n00bs wordt gebruikt, omdat ze niet op een normale manier kunnen winnen of het zijn gewoon mafkezen die er kick van krijgen. Ik las in het artikel dat in TU 3 Standy'ers kunnen worden gedetecteerd, dus hopelijk komt het allemaal goed.

10. Cryton NL

Cryton NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heeel zwak die standbyers , echt zwaar triest!:mad:

11. Diikoeneke

Leuk Bevonden:
    12

nee ik bedoel ik lancer hum op een afstand down maar het is te gevaarlijk om er naar toe te gaan en als ik dan heel de tijd op hem lancer dat hij maar niet dood wil gaan

12. Lethal AK47

Leuk Bevonden:
    4.204
    Dat zijn matches met Execution Rules en zoals het al zegt moet je een executie uitvoeren om ze af te kunnen maken. Van een afstand kun je ze dus alleen downen. ;)

13. tmffirework

tmffirework Willem II Tilburg!

Leuk Bevonden:
    0
    Dan moet je wel echt zwaar zuigen in deze game als je allemaal van die truukjes gaat verzinnen!

14. Diikoeneke

Leuk Bevonden:
    12
    nee ik heb dat bij elk potje

15. Lethal AK47

Leuk Bevonden:
    4.204
    Dat is wel vaag, dus bij Warzone kun je ook niemand op afstand afmaken? :confused:

16. Diikoeneke

Leuk Bevonden:
    12
    soms wel soms niet dat is het probleem

ik speel eigenlijk geen executionm

17. Lethal AK47

Leuk Bevonden:
    4.204
    Dat kan, maar Execution Rules gelden voor elke mode behalve Warzone, Submission en Guardian (Leader wel).

18. Cryton NL

Cryton NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wow! Deze zijn goed, is wel in GoW1 maar dat maakt niet uit:cool:

19. tmffirework

tmffirework Willem II Tilburg!

Leuk Bevonden:
    0
    Heerlijk. Jammer dat ik nie zo goed ben met de sniper.

20. DutchDemons

Leuk Bevonden:
    53
    mja..sommige kills zijn wel goed...maar #10 bijvoorbeeld is helemaal nix goeds aan..dat zijn gewoon 2 blindfire non scoped schoten...soms heb je mazzel, soms mis je gruwelijk. En sowieso zitten er naar mijn smaal veel te veel 'shotgun-snipers' in dit rijtje. gewoon op iemand aflopen en de loop in zn mond douwen is echt niet pro.

dat heeft iedereen wel eens, om nou te zeggen dat ze dan bij de top horen. mwah. Er zijn veel mooiere filmpjes te vinden. Niet om de je af te zeiken hoor Cryton, ik bedoel..leuk filmpje, maar de maker ervan hecht er teveel waarde aan. is nix pro aan (sommige wel, eerlijk is eerlijk)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina