1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Gears of War 2 [Deel 6]

Discussie in 'Algemeen' gestart door tmffirework, 25 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    24 maart.
    Om level 100 te halen heb je iig de betaalde downloadable maps nodig. Weet niet of je ook de nieuwe maps die 31 maart komen nodig hebt.

2. John_Petrucci

John_Petrucci Active Member

Leuk Bevonden:
    40
    Huh? Je hebt niet de maps nodig om level 100 te halen. Maar wel om de achievement te halen. Want je moet dan op elke map een match hebben gewonnen en level 100 halen.

Ik ben benieuwd hoelang het duurt voordat je rank 100 haalt :eek:.

3. [2k]

Leuk Bevonden:
    207
    Ja iig om die achievement voor level 100 te halen.
    Niet dat ik die ga halen, volgens mij kom ik daar nooit bij in de buurt en speel ik het daar te weinig voor met mijn n00b skills. :+

4. TopRowhide

TopRowhide Careless.

Leuk Bevonden:
    28
    Er komt geen regiofilter in, Hij gaat alleen Servers zoeken in de BUURT. een regio filter zou er voor zorgen dat landen als Luxemburg niet echt snel een game vinden..

5. Cryton NL

Cryton NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Klopt.;)

6. John_Petrucci

Leuk Bevonden:
    40
    Klopt wel ongeveer. Ze zeggen ook geen filter, maar een preference. Niemand weet hoe het werkt. Ik hoop er alleen op dat hij eerst gaat kijken naar je eigen land, dan naar je buurland en dan het continent, en dan pas over de wereld.

7. Cryton NL

Cryton NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    We shall see..

8. Lethal AK47

Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.204
    Ik vind het alleen wel triest dat MS overal geld voor wilt hebben en dat ze tegenwoordig een regel hebben dat nieuwe Achievements alleen met betaalde content toegestaan is. Valve en anderen willen helemaal niet dat er voor extra content moet worden betaald, maar het gaat allemaal via MS en die steekt er helaas altijd weer een stokje voor. Valve heeft het met de nieuwe content wel voor elkaar gekregen, maar nieuwe Achievements komen er niet. Nu met Gears 2 moet je 2x 800 MSP (€9,60) betalen om nieuwe maps te kunnen spelen en bepaalde Achievements te kunnen halen. Beetje jammer en het is niet dat het ik niet kan betalen, maar ik vind dat je al genoeg voor de game zelf en Xbox LIVE betaald. Maar ja, wie ben ik?! :+

9. [2k]

Leuk Bevonden:
    207
    Mja, enerzijds is het wel begrijpelijk, anderzijds vind ik het wat overdreven.
    Die nummers voor GH zijn belachelijk duur, voor een paar maps flink moeten lappen, etc.
    Nou wordt GoW2 nog wel veel online gespeeld, maar mappack voor Stranglehold is volgens mij ook nog steeds 800 of 1200 punten ofzo, terwijl daar nooit iemand online speelt. Beetje 10 of 15 euro lappen om een kwartier met een buddy paar achievements te halen, no way.
    Heb nog nooit DLC gekocht en ben dat voorlopig niet van plan ook. Enig nadeel is dat je ratio meteen weer zakt. Bij Halo 3 lijkt 930GS aardig wat, maar niet als je ziet dat je er 1750GS voor kan krijgen. Bij GoW2 gaat het ook hard die kant op.

10. Cryton NL

Cryton NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Haal misschien wel de Snowblind.. Ook omdat het nieuwe rank systeem er komt, dan blijf ik toch het spel langer spelen.:)

11. TopRowhide

TopRowhide Careless.

Leuk Bevonden:
    28
    Komt het alleen daarin dan?

12. SjaccoPopino

SjaccoPopino Stay Frosty

Leuk Bevonden:
    86
    Het rankingsysteem bedoel je? Dat komt gewoon in het hele spel. Maar alleen bij dat Snowblind Mappack komen achievements die gebruik maken van dat nieuwe rankingsysteem!

13. Orange

Orange One of a kind.

Leuk Bevonden:
    0
    Het is begrijpelijk in de zin van dat de makers er tijd in hebben gestoken en er dus wat voor terug willen hebben, daar kan ik me in vinden. Maar waarom geeft Microsoft ze niet de kans om het gratis aan te bieden?

14. Cryton NL

Cryton NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Of iig de Combustible gratis te maken als de nieuwe uitkomt.:cool:

15. TopRowhide

TopRowhide Careless.

Leuk Bevonden:
    28
    Dat denk ik er nou ook over :)

16. John_Petrucci

Leuk Bevonden:
    40
    Ik denk dat het betalen voor DLC meer is dan alleen mappacks bij Gears. Ik denk dat je ook een gedeelte betaald voor het werk wat ze in de update hebben gestopt, want hoe je het ook went of keert. Er zat veel tijd in die update en dat kost geld.

17. Cryton NL

Cryton NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe bedoel je? Dat alleen alle problemen er uit zullen gaan als je die mappack koopt?

18. GtaGamerMG

GtaGamerMG GTA IV

Leuk Bevonden:
    0
    De fouten zijn er uit door de update. De update is gratis. Als je de DLC koopt heb je enkel maps. Wat wel zo is is dat ze wel zoveel ms points vragen dat ze winst maken. Wat normaal is.

19. [2k]

Leuk Bevonden:
    207
    Maar dan mag ie na lange tijd wel flink afgeprijsd worden. Een game van een jaar oud betaal je (normaal gesproken) nu ook niet meer de volle mep voor, maar DLC blijft vaak prijzig.

20. John_Petrucci

Leuk Bevonden:
    40
    Natuurlijk is een update gratis, maar het werk wat er in zit niet. Daarnaast zijn wij de zeikerds die de game niet accepteren zoals het is. Want we kunnen wel zeuren over lag etc. (Ik doe het ook, daar niet van). Maar een private match zonder welke update dan ook is geweldig te doen.

Maar wij willen de perfecte game en Epic luistert naar ons. Daar zit werk + tijd in & dat kost geld. Hoewel het gratis is, willen ze er toch wat voor hebben dmv een mappack.

Ik ben er heilig van overtuigd dat de mappacks veel minder moeite kost dan de update. Maar dat moet bekostigd worden, het is gewoon een hele slimme zet :).

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina