1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Gears of War 2 [Deel 6]

Discussie in 'Algemeen' gestart door tmffirework, 25 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Intraxz

Intraxz Ja!

Leuk Bevonden:
    0
    Wat een bullshit. De problemen beperken zich niet tot de lag alleen. Ze hebben van de mp gewoon berg rommel gemaakt. Als ze ipv nutteloze en zelfs ergerende toevoegingen gewoon de bestaande mp geperfectioneerd hadden was het goed geweest.

En je doet alsof ze niets verdient hebben met het spel zelf.

Trouwens vind ik het belachelijk dat we 3 maanden moesten wachten op een matige patch. Killzone 2 had na een paar dagen al een patch om vervelende bugs eruit te halen.

Laatst bewerkt: 18 mrt 2009
  2. TopRowhide

TopRowhide Careless.

Leuk Bevonden:
    28
    Ja.. maar speel jij Serieus? Of voor fun.. Ik vind als je voor fun speelt alleen de lag irritant is maar als je Serieus op een Clanwar gebied speelt is dat registratie systeem heel erg irritant..

3. John_Petrucci

John_Petrucci Active Member

Leuk Bevonden:
    40
    We hebben 40 - 70 EUR betaald voor een game met een geweldige singleplayer en hele leuke multiplayer toevoegingen (Horde anyone?).

Waarom ze lang doen over deze update? Heel simpel, EPIC vind ik in deze zeer groot, want ze luisteren naar de community. En ze halen alle goede punten eruit en verwerken dat in de update.

Elke game heeft z'n nodige glitches/bugs. Daar wordt sowieso aan gewerkt, maar EPIC gaat dieper dan dat. 2 seconden smoke stun? Ik bedoel, als niemand hier wat over gezegd had, was het ook niet gebeurd. En zo geld het voor meer dingen. Dus hiervoor een pluim voor EPIC.

Ze hebben 2 jaar gewerkt, misschien wel langer aan deze game. En daarvoor hebben we betaald. Nu zitten we te zeiken over 800MP voor 4 maps. Maar het meeste werk zit in de updates (Ze zijn al sinds de release bezig). Ik denk dat die 800MP gecompenseerd wordt met het werk wat er in die update zit.

4. Jamesje007

Jamesje007 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Jep en wat is 200 punten nu voor 1 map (gemiddeld)?
    Als je 10 potjes speelt op die map heb je je plezier er alweer uit!
    Ga eens ergens eten, uit of naar de film en je bent veel nmeer kwijt in minder tijd.
    Nu vind ik gears 1 wel veel betre dan 2 maar toch als je veel online speelt is 800 punten voor 4 maps niet veel geld!

5. Mr Xen0

Mr Xen0 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb gewoon geen zin om te betalen voor content, dat heb ik vroeger ook nooit gedaan.. Bovendien betaal ik al voor m'n XBox Live abbo..

Maar goed, er is niets tegen te doen.

6. Cryton NL

Cryton NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je bent niet verplicht hoor;)

7. BlackTerror

BlackTerror Delicious

Leuk Bevonden:
    4

Aan de ander kant kun je ook zeggen dat je als je €60,- betaalt voor een game dat je mag verwachten dat het grotendeels meteen goed werkt en niet na een paar maanden pas.

8. Cryton NL

Cryton NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Kan ook maar er zijn genoeg games waarbij dit ook niet vlekkeloos werkt. GoW2 had ook geen beta dus kan je ook niet verwachten dat ze alles meteen goed doen. Halo 3 bijvoorbeeld, hoeveel update's zijn daar wel niet voor geweest? Ik blijf het goed vinden van Epic dat ze luisteren naar de community en de problemen (problemen) op te lossen, alleen duurt het wat langer, who care's?:cool:

9. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Na hoeveel seconden sta je nu op na zo een smoke grenade? Lijkt lang te duren, maar vraag me af of het meer dan 2sec is, wat alsnog best veel is als je op de grond ligt en iemand staat dichtbij met zijn shotgun of chainsaw klaar.

Gisteravond ook nog de nodige potjes gespeeld en ging erg lekker. Meeste potjes had ik gewoon een gelijkwaardig of zelfs positief kill/death ratio, op het laatste potje na. Best uniek voor mij, aangezien ik vaak veel meer deaths dan kills heb. Hoop dat het zo lekker blijft gaan.
    Alhoewel die chainsawers dan nog frustrerender zijn. Af en toe eens zagen ok, maar niet enkel kills met je zaag maken en gewoon hele tijd rennenn met je zaag aan. Ben je met iemand in gevecht, komt die chainsaw noob je even zagen.

10. John_Petrucci

Leuk Bevonden:
    40
    Gears werkt ook grotendeels gewoon goed. Als je de singleplayer & multiplayer apart van elkaar neemt. De singleplayer is op 1 bug na volgens mij (Met die auto, heb ik sporadisch gehoord) perfect. De multiplayer heeft z'n goede punten, maar ook z'n slechte punten. Maar ik zou de multiplayer echt geen onvoldoende geven. Anders zou ik het niet spelen.

11. [2k]

Leuk Bevonden:
    207
    Wat ik zo snel niet kon vinden, maar wordt er ook wat gedaan aan wisselende spawnpunten in Execution matches? Bij Stasis en Pavilion gebeurt het nog wel eens dat er ineens vijanden in jouw launchpunt staan, of dat je tussen de vijanden spawnt.

12. Spinner

Spinner So it begins....

Leuk Bevonden:
    0
    Ben het hier helemaal mee eens.....en dat geleuter van Epic luistert tenminste bla bla .... zou gvd niet zo moeten zijn met zo,n prut afgewekte MP ..... En eerst een behoorlijke patch uitbrengen voor je met betaalde DLC komt EPIC

13. John_Petrucci

Leuk Bevonden:
    40
    Ik vind het wel grappig, al die kritiek. En het mooie is nog (Op wat mensen na, die de game echt verkocht hebben en gewoon niet meer spelen. Maar dat zijn er niet zoveel) dat mensen het dagelijks blijven spelen. Is de MP dan echt zo slecht? Als de MP echt slecht was, zou er geen hond zijn.

14. Cryton NL

Cryton NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Bij Annex en King of the Hill en Guardian ( volgens mij) spawnen ze op jouwn plek. Dus als je dood gaat, spawn je op hun originele spawn en andersom ook. Dus nooit als Leader op de spawn gaan campen;)

15. Spinner

Spinner So it begins....

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zie de lol er niet van in. Ik snap niet wat je goed probeert te praten....
    vind jij die lag niet supervervelend? Vind jij die zaag niet supervervelend?
    Vind je het matchmaking goed werken dan?

iedereen speelt gears 2 nog omdat iedereen zo graag wil dat het goed werkt.....en daar mag Epic zijn fans heel....héééél erg dankbaar voor zijn.

16. [2k]

Leuk Bevonden:
    207
    Dus toch. Al is het nog wel eens wisselvallig. Eerst spawnen je eigen teammaten op die spot, maar na een tijdje pas de tegenstanders.

17. John_Petrucci

Leuk Bevonden:
    40
    Daarom speel ik private :). Aangezien ik dan geen lag heb, geen last heb van chainsaws, omdat iedereen hammerburst gebruikt & jezelf bepaald wat voor match je speelt :).

18. SjaccoPopino

SjaccoPopino Stay Frosty

Leuk Bevonden:
    86
    Wilde net zeggen, in het begin spawn je toch gewoon nog op je eigen begin spawn hoor, pas later soms op die van de vijand.

19. 1nfinity

1nfinity Show your Skill

Leuk Bevonden:
    0
    Iemand nog screen/filmpjes van de nieuwe maps ??

20. XD-sense

XD-sense Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    ik speel eigenlijk altijd territories KOTH of ANNEX en als de connection goed is heb je gewoon vette potjes...
    voor mij blijft GOW2 de vetste game online maar ik moet wel toegeven dat er bij deel 1 veel minder problemen waren..

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina