1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Gears of War 2 [Deel 6]

Discussie in 'Algemeen' gestart door tmffirework, 25 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Syn3rgy

Syn3rgy Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Voor die 100k kills , ga naar Act 5 en dan de enerlaatste chapter , dan kom je op die Brumak en heb je Missiles om het zo maar even te noemen , voor je lopen 2 groepen met zeker 20 gastjes. Zijn die dood? Reload laatste chapter en doe het opnieuw

Hou het 4-6 uur vol en je bent klaar!

2. Rebby

Rebby Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je moet er maar zin in hebben.. :emo:

3. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    13-16 uur is wat ik hoorde.
    Zelf ga ik er ook niet voor. Die 1999 rounds ga ik wel halen (zonder te boosten).

4. Alizor

Alizor Murdaturk

Leuk Bevonden:
    0
    Wat was er nou aan de hand met Maria? Want eerst zag ze er normaal uit en toen leek ze op een halfdooie en ze was verblind/doof ofzo? Begreep er niks van 8).

5. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Het was een hallucinatie van Dom, hij dacht dat Maria er nog goed uitzag, zoals uit zijn dromen. Het was echter onmogelijk en toen zag hij ineens hoe ze er nu echt uitzag. Om haar uit haar lijden te redden, schoot hij.

6. Syn3rgy

Syn3rgy Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Best sneu voor die gast eigenlijk :/

7. Alizor

Alizor Murdaturk

Leuk Bevonden:
    0
    Zoiets dacht ik dus al, wel kut voor hem ja :+. Hij reageerde ook raar, eerst hele tijd janken om z'n vrouw, dan janken om haar uiterlijk en daarna janken omdat die haar verlost uit haar lijden en dan zo'n simpele ''I wanna kill them all'' zinnetje :+.

8. Cryton NL

Cryton NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wow spoiler page:cool:

9. The_Yakuza

The_Yakuza Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Damn, gister weer een Gears 1 gedaan. Dan valt je pas op hoe goed die in elkaar zat. Deel 2 is echt superslecht online. Dat ze zo zoiets goeds, zo ontzettend kunnen verknallen..

10. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    echt he :'-( ik kocht deze game met de verwachting nachten lang door te gamen en weer dezelfde ervaring zoals in deeltje 1 maar nee hoor =(

11. Obscure Thing

Obscure Thing Active Member

Leuk Bevonden:
    142
    ach ook positief.
    Epic heeft me van me verslaving afgeholpen met dit spel.
    Heb eigenlijk al 2 maanden niet meer gegamed terwijl ik Gears of War bijna elke dag speelde 2 jaar lang.

12. The_Yakuza

The_Yakuza Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat ik nou niet snap; zou er nou niet 1 persoon bij EPIC zijn die Gears 1 weer eens in die tijd heeft gespeeld?

13. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    gefeliciteerd nog :b:

14. Lethal AK47

Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.204
    Als host heb je sowieso een supersterke Shotgun en kun je soms iemand vanaf een afstandje al kapotknallen. Moet je een paar keer op iemand knallen zonder dat die zelfs down gaat dan ben je dus duidelijk niet de host en loop je lekker (bijna) kansloos op de host te knallen. Maar goed, als de verbinding van de host goed genoeg is hoeft het niet te betekenen dat je verliest. Want ik heb al vaak gehad dat we toch nog hadden gewonnen van de host, maar ik geef toe dat het toch fijn is als je weet dat je host bent. *)

Maar goed, de problemen beginnen als de verbinding van de host wat minder tot slecht is en dan ga je lag krijgen waardoor het met de Shotgun helaas lastig zal worden. Dan kun je nog beter met je kettingzaag rondlopen, maar ja vaak wordt je al kapotgeschoten voordat je in de buurt bent. Gaan ze ook nog met Lag Switches gebruiken, dan kun je het wel helemaal vergeten. Maar dat heb je toen zelf meegemaakt! 8) Qua MP is deel 2 wat minder, maar degene die deel 1 hebben gespeeld weten dat je daar ook als host een supersterke Shotgun had. ;)

Trouwens, even wat anders: Er komt dus een nieuw Ranksysteem, maar als ik zo naar de Achievements kijk blijven de symbolen van de Ranks wel bestaan zoals ze nu zijn alleen komt de EXP er dus bij kijken.

15. The_Yakuza

The_Yakuza Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat valt in het niet met deel 2. Ga voor de grap maar weer eens een paar uurtjes deel 1 spelen..

16. Deepeej

Deepeej Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hahaha ik precies hetzelfde gedaan dus ik stap gewoon weer naar gears 1 voor multiplayer. Voeg me toe en we kunnen misschien samen gears 1 online doen. Er zijn er genoeg die weer terug gegaan zijn naar gears 1!

17. John_Petrucci

John_Petrucci Active Member

Leuk Bevonden:
    40
    Nog 1 dagje ^^. Ik ben benieuwd hoe snel het ranken gaat. Ik hoop niet dat ik in een maand op rank 100 zit :mad:.

18. Cryton NL

Cryton NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Denk hetzelfde als 1 prestige bij CoD4.. Dus redelijk lang, ligt eraan hoe goed je bent hé;)

19. John_Petrucci

John_Petrucci Active Member

Leuk Bevonden:
    40
    Ik hoop nog langzamer, die prestige had je binnen enkele dagen :mad:.

20. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Dat geldt echt voor een minigroepje hardcoregamers zoals jij. COD4 is zo ongeveer mijn meest gespeelde game online en ben ergens bij level 40 gestrand.

Niet iedereen ramt even 30 uur online gamen in een paar dagen erdoor ;)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina