1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Gears of War 2 [Deel 6]

Discussie in 'Algemeen' gestart door tmffirework, 25 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. John_Petrucci

John_Petrucci Active Member

Leuk Bevonden:
    40
    Jullie mogen me btw best toevoegen hoor :). Ik ben altijd wel in voor een potje gears. Slecht ben ik niet echt (Gouden rank, dus dat is iets boven het gemiddelde).

Ik ben wel iemand die vaak de power weapons pakt, vooral torque/sniper. Want daar kan ik gewoon goed mee opschieten.

2. dudeer82

dudeer82 Hit-Girl

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb al een tijdje geen xbox live meer, en als ik annex speel (op local) dan is dat zonder execution rules, weet iemand hoe dat komt ?

3. NeonovA

NeonovA XBW VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    14
    Dat was volgens mij doorgevoerd bij een update. (tell me if i'm wrong)

4. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Ik zou nu eigenlijk level 5 zijn, maar door de update krijg je nu 1500XP aftrek als je een match quit. Goede zaak, behalve als je moet eten :+ Ik ben nu dus level demoted, level 3 nu weer. Vet :cool:

5. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Dat is wel vervelend dat soort momenten. Of dan moet je even snel weg. Zelf blijf ik dan maar ff stil staan en zie ik wel of ik daarna gekilld ben of niet.
    En bij een zwaar lag potje, of als de helft van het team er niet inkomt, mag je ook niet even quiten. Ga update straks ook eens proberen te downloaden.

6. SjaccoPopino

SjaccoPopino Stay Frosty

Leuk Bevonden:
    86
    1500XP aftrek is wel flink zeg....en terrecht! Ga zo ff Horde proberen, kijken of je daar ook punten bij krijgt!

7. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Ik ben nog geen echte lag games tegen gekomen, wel waar af en toe wat kogel vertraging. 70% was lag-loos en dan speelt het echt superb!

8. John_Petrucci

John_Petrucci Active Member

Leuk Bevonden:
    40
    Damn, nu ik al die verhalen lees, kan ik niet wachten :mad:. Ik mag over 1,5 uur gelukkig naar huis :D.

9. FrostbiteNL

FrostbiteNL As We Fight

Leuk Bevonden:
    0
    Dat zou echt té mooi zijn als er een stuk minder lag is. Can't wait!

Ik ga vanavond gelijk weer Gearsen. :D

10. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.766
    Mooi, dan ga ik, moet nog een Live abo halen binnekort, straks ook maar eens kijken of die update echt werkt. In ieder geval eerst The Pitt uitspelen. ;):)

11. Mr Xen0

Mr Xen0 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Klinkt goed, gelijk maar even kijken als ik thuis ben. :cool:

12. NeonovA

NeonovA XBW VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    14
    Klinkt allemaal erg goed.
    Krijg er meteen weer zin in!
    En dan over een week de nieuwe maps, can't be better :D

13. [2k]

Leuk Bevonden:
    207
    In 2 sec was update al binnen. :eek:

14. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Ja, dat verbaasde mij ook al. Ik had gedacht dat die wel even moest updaten, maar ik had hem zo binnen. Ik ben tot nu toe tevreden. :)

15. Alizor

Alizor Murdaturk

Leuk Bevonden:
    0
    De update deed het eerst niet bij mij dus toen ging ik maar de singleplayer spelen en die is te bruut. Net de game dus uitgespeeld en die laatste act is _O_. Ik ben wel ontzettend nep geworden online, heb iets van 3 weken alleen maar Horde gedaan en verder niks. Ik weet niet of het door de update komt maar m'n vorige potje was echt raar als je iemand wou executen, moest echt 20x schieten met m'n shotgun voor ze eindelijk doodwaren.

Nee, Horde telt niet mee :'-(. Vind het zelf ook jammer aangezien ik eigenlijk alleen maar Horde doe. Van mij mochten ze dan wel een aparte levelsysteem ontwerpen voor Horde :'-(.

16. [2k]

Leuk Bevonden:
    207
    Bij execution moet je met shotgun echt goed op zijn hoofdschieten volgens mij. Beter kun je hem gewoon een stoot verkopen met je wapen met B. Op zijn hoofd slaan met Y kan ook (is soms een andere move), maar neemt wat meer tijd in beslag.

Zo eens spelen en hoop dat shotgun wat gebalanceerder is. Soms ben je met 1 kogel dood, en soms kan je een magazijn op iemand leegschieten en het doet hem niets, waar je hem ook raakt. Is af en toe ook met die melee hits, ene keer ben je direct down, andere keer doet het niets.

17. SjaccoPopino

SjaccoPopino Stay Frosty

Leuk Bevonden:
    86
    Godver...zit ik net Horde te spelen omdat ik wilde weten of je dan ook punten krijgt voor level up....gaat het een keer TE goed! Normaal ben je voor level 10 al klaar, maar nu zaten we al bij level 18! En toen....quitte de host :mad:! Weet dus niet of je voor horde punten krijgt of niet...!?

18. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.766
    Wat betreft die shotgun: Ik hoef er alleen maar meters vandaan te staan wil ik echt een heel magazijn leegschieten om een Locust dood te krijgen. Van dichtbij is die inderdaad zo dood, maar probeer dat maar eens met een echte shotgun, Magnum stijl. De shotgun lijkt krachtig, maar dat is logisch op korte afstanden. Mensen klagen sneller over de shotgun omdat de maps nou eenmaal niet zo groot zijn, daarom wil men dat ding denk ik minder sterk zien. Persoonlijk vind ik echt niet nodig, al word ik 10x op een dag op die manier gedood. ;)8)

19. Rebby

Rebby Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    je krijgt ze niet

20. mattiejj

mattiejj Registered Muser

Leuk Bevonden:
    15
    Wat is het nou?8)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.