1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Gears of War 2 [Deel 6]

Discussie in 'Algemeen' gestart door tmffirework, 25 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. NeonovA

NeonovA XBW VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    14
    Zou zeggen, voeg ons weer toe! :)
    (Of sta je nog in mijn lijst? :x).
    Hoe meer mensen er meedoen in een team hoe beter.
    Krijg je geen extra bots enz \o/

2. TopRowhide

TopRowhide Careless.

Leuk Bevonden:
    28
  3. SjaccoPopino

SjaccoPopino Stay Frosty

Leuk Bevonden:
    86
    Welke match was dat? Kan ik me niks van herinneren ;)

Wilde je gister inviten, maar toen zat je al in een andere party! Next time!

Het searchen voor een match ging pas traag toen jullie erbij kwamen ;)!

Verder vond ik t gister wel lekker gaan, maar had wel ook 2 a 3 keer last van tijdelijke lag, en dan dus ook alleen ik (VanDen had dit ook paar keer). Maar dat was dan telkens voorbij als ik dood ging en opnieuw spawnde! Verder twee erg goede matches gehad, waarbij ik 20+ kills had en de rest van mn team ver achter me liet :9!

4. TopRowhide

TopRowhide Careless.

Leuk Bevonden:
    28
    Jullie kunnen mij ook wel eens inviten :'-(

5. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Waarschijnlijk de match net voordat het zo super ging bij jou en ik toen genadeloos onderaan stond. :p

6. John_Petrucci

John_Petrucci Active Member

Leuk Bevonden:
    40

Gewoon inviten :). Ik was de party meer dan zat. Zaten van die gasten die deden alsof ze de game hadden uitgevonden :/.

7. Alizor

Alizor Murdaturk

Leuk Bevonden:
    0
    Dan kan je toch gewoon weggaan uit de party :p. Ik ga nu weer ff spelen, merk wel dat ik ook door middel van Horde beter ben geworden met de Shotgun. Ben dus geen chainsaw noob meer en heb zelfs een verschrikkelijke hekel aan ze gekregen. Zagen mag van mij best maar de hele tijd wanneer iemand een 1op1 heeft met shotguns vanachter komen zagen is gewoon zielig. Ik had iets echt kuts in Horde, ik word gedowned en net op het moment dat ik weer opsta wordt ik gezaagd :'-(.

8. [2k]

Leuk Bevonden:
    207
    Dat zul je ook vaak in MP tegenkomen. Val je door een smoke en op het moment dat je opstaat, heb je een shotgun bullet in je hoofd, of wordt je gezaagd.
    In Horde gebruik ik de zaag wel regelmatig, bespaart ammo, maar in MP wil ik de zaag zo weinig mogelijk gebruiken. Af en toe is niet erg, maar niet alleen maar zagen.

9. TopRowhide

TopRowhide Careless.

Leuk Bevonden:
    28
    Zelf vind ik het altijd irritant als je van die kut noobs hebt die je Downen/smoken waardoor je kans loos bent en je een soort van gaan teabaggen/gaan wachten met killen, ik denk dan altijd doe dit niet altijd dis is niet altijd GOED..
    Maar die lui zijn gewoon triest.

Laatst bewerkt: 25 mrt 2009
  10. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Wat wel mooi is, is om een gifbom in de muur te rammen samen met een smoke. Deed ik ook en ik was dood, loopt een tegenstander er langs heen, word hij vergiftigd :cool:

11. BlackTerror

BlackTerror Delicious

Leuk Bevonden:
    4
    Hah, nice:D

Is de multiplayer nou erg verbeterd sinds de laatste update?
    Is het matchmaking systeem sneller en is de lag grotendeels weg?
    Of valt dit tegen?

12. [2k]

Leuk Bevonden:
    207
    De een vindt van wel, de ander van niet.
    In mijn ogen is het iets verbeterd, maar nog verre van optimaal.

13. Rebby

Rebby Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ligt het nou aan mij of zijn de playlists ook veranderd?

14. SjaccoPopino

SjaccoPopino Stay Frosty

Leuk Bevonden:
    86
    klopt, kunt nu gewoon per twee modes kiezen, Annex+KOTH, Guardian+Submission en Execution+Warzone. Dan is t tenmisnte altijd een van die twee en niet een derde bij een tie.

15. Rebby

Rebby Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Net weer echt heerlijk potje gehad, zonder lag en teveel chainsaw grappenmakers blijft dit toch een heerlijk spel. Vooral de combinatie lag + chainsawers is hopeloos...

16. John_Petrucci

John_Petrucci Active Member

Leuk Bevonden:
    40
    Het grappige is, ik gebruik alleen de chainsaw als het keihard lagged & dan hoop ik iemand te pakken krijgen.

Dat was gistermiddag trouwens supervaag;

Ik speelde gisteren een lagpotje KOTH op Subway (host had upload omhoog gegooid, want hij kwam gewoon uit Frankrijk). Dus wij als team gingen maar zagen, want shotgun is kansloos. Dus ik zaag met iemand een gast. Krijgen we er allebei een kill erbij, dat was echt raar :/.

17. Rebby

Rebby Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja precies, je bent dan gewoon kansloos met elk ander wapen.. Dacht trouwens dat die achievements alleen bij die dlc zat. Blijkbaar dus ook gewoon aantal bij de update zelf;)

18. DutchDemons

DutchDemons Total Domination XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    53
    nou, ik denk dat het qua lag niet echt verbeterd is, of iig is het nog steeds mogelijk om via lagswitch de boel te verzieken(zie bijv. mijn eerdere ervaring na TU3 ). matchmaking lijkt net zo snel als ervoor (ik had na TU2 al meestal snel een game gevonden).

Ik zag gister trouwens dat er op Pavillion (Guardian) helemaal beneden in dat tuintje ineens een hek was met een knop om het te openen/sluiten. Dat is toch nieuw...of heb ik gewoon nog nooit Guardian gedaan op dit level?:):

19. NeonovA

NeonovA XBW VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    14
    Die knop zit er al even :+

20. [2k]

Leuk Bevonden:
    207
    Ja idd, alleen niet in elke mode is die active volgens mij. Bij Guardian moet je hem openen, maar bij KotH of Annex blijft ie open.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina