1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Gears of War 2 [Deel 6]

Discussie in 'Algemeen' gestart door tmffirework, 25 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cryton NL

Cryton NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Practice is the key word:cool:
    Inv me soms maar, doe ik wel mee;)

Vandaag ook weer een lekker potje gehad:

3/25/2009 11:43 PM
    Annex
    Avalanche
    Team Score 2
    Team Place 1
    Player Score 11,491 :{
    Player Place 1
    Kills 45
    Deaths 21
    Assists 18
    Revives 1
    Time in Cover 00:03:25
    Longest Kill Streak 9
    Game Length 00:25:42
    Headshots 6
    Executions 9
    Chainsaw Duels 0

Alle headshots zijn met shotgun:cool:!

Laatst bewerkt: 26 mrt 2009
  2. John_Petrucci

John_Petrucci Active Member

Leuk Bevonden:
    40
    * 3/27/2009 3:59 AM
    * Warzone
    * Pavilion

Team Score 5
    Team Place 1
    Player Score 1,742
    Player Place 1
    Kills 11
    Deaths 0
    Assists 4
    Revives 0
    Time in Cover 00:00:07
    Longest Kill Streak 11
    Game Length 00:06:49
    Headshots 0
    Executions 2
    Chainsaw Duels 0

Muhaa 8) Potje van net. Ik was geen host btw ;p

3. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    [gt]47266[/gt]

4. Rebby

Rebby Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Hoe komen jullie zo goed_O_ wil ik ook:mad: tips?:+

5. Lethal AK47

Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.204
    Sinds Title Update 3 is er wel een vage bug dat elke ronde 1 van de teamleden geen wapen heeft i.c.m. veel lag en je dus helaas niks anders kunt doen dan doodgaan. Zelf zie je wel gewoon dat je een wapen hebt, maar je kunt dus niemand afmaken en ook geen granaten taggen. Voor het andere team en je teammaten ziet het er zo uit:

Nog wat vaags: Gisteren zat een van onze teammaten opeens onder de trap op Subway. Het grappige was dat je gewoon door het beton kon schieten en je zag gewoon de kogels door de trap vliegen. Het andere team zat echt zo te kijken van "Huh, WTF?!" en bleven maar zoeken. Dat was dan wel weer lachen alleen hoort het natuurlijk niet. Hier heb ik nog even een screenshot van gemaakt! 8)

6. SjaccoPopino

SjaccoPopino Stay Frosty

Leuk Bevonden:
    86
    Lol wtf @ onder de trap :9! Maar dat van dat af en toe 1 iemand uit het team lag heeft en geen wapen was mij idd ook al opgevallen! Super irritant is dat zeg! Gelukkig komt het niet élke match voor, maar heb het wel al regelmatig gezien!

7. Lethal AK47

Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.204
    Zo nu en dan komt het voor, maar het is zeker irritant aangezien je het zelf in eerste instantie niet door hebt en je zelf niet ziet dat je geen wapen hebt. Het is laggy, maar je kunt wel schieten alleen is het helaas kansloos! |:-

Wat me ook is opgevallen is dat de mortier na de update af en toe zomaar uit de losse hand schiet terwijl je 'm wilt richten. Met een beetje pech pleeg je zelfmoord. :+

8. John_Petrucci

Leuk Bevonden:
    40
    Geen wapen in je handen = een lagswitch btw ;). Dat was in TU2 ook al zo. Ze gooien dan 2 seconden voordat je begint even een standby erin, zodat je geen wapen krijgt. Als je het goed doet, kan het hele team geen wapen hebben.

9. John_Petrucci

Leuk Bevonden:
    40
    Ehm, sowieso leren omgaan met granaten/smokes. Weten hoe je power weapons moet gebruiken. Shotgun altijd gebruiken. Ik heb wel een tip voor een 1on1 gevecht. Als je denkt te verliezen, ga wallbouncen. Dan mist de tegenstander best veel ;). En zoom niet constant in, want dat vertraagd je aim. Alleen zoomen als je schiet, zodat je kogels aankomen.

En als je in 3on1 situatie terecht komt, probeer te ontsnappen en probeer steeds de eerste te pakken die op je af komt :).

En niet geheel onbelangrijk: Perfect Reload.

10. TopRowhide

TopRowhide Careless.

Leuk Bevonden:
    28
    Ik ben een glitcher,, Ik zal dat onder de trap ff uitleggen want voor deze update is het enige wat je nodig had was een shield + een speler.. en dat andere heet volgens de meeste de ''LAG''... Geen wapen telepoort de hele tijd terug naar de spawn enz... ooh hebben jullie er ook last van als jullie een wapen/ammo pakken en dan blijven staan op die plaats een soort van teleport..?

11. REIKU

REIKU Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    zeg maar niks, want glitchers zijn gay |:-

12. TopRowhide

TopRowhide Careless.

Leuk Bevonden:
    28
    Glitchen is fun, ik glitch zelf alleen maar in private met een paar vrienden..

13. Mr Xen0

Mr Xen0 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Glitchen is gewoon fout, punt.

14. John_Petrucci

Leuk Bevonden:
    40
    I agree :). Speel de game zoals het hoort ^^.

15. Bonbridge

Bonbridge Hi!

Leuk Bevonden:
    3
    Ik was gister bijna heel de tijd de host. Dat is dan wel leuk, dan merk je wel dat elk wapen zin heeft. Dan is het ook een eitje om iedereen omver te maaien met je shotgun.

Daarvoor was ik geen host en had een sniper gepakt op Day One. Serieus dit spel is gewoon een grote EPIC FAIL als je geen host bent. Ik schoot in heel die match +/- 15 headshots met de sniper. En serieus bij maar een iemand popte het hoofdje eraf. De rest schoot er gewoon keihard doorheen. En nee ik ben geen noob in de sniper, ze schoten er echt door het hoofd heen zonder schade te maken. En dat was dus echt 14 van de 15 keer..

16. Orange

Orange One of a kind.

Leuk Bevonden:
    0
    I agree. Was gisteren een potje host, en had meteen 15 kills 2 deaths. Terwijl ik normaal rond de 5 kills 4 deaths heb. Heb elk potje wel kogelvertraging van min. 1 sec, en soms is de lag zo erg dat ik niet eens van mijn plaats kan komen.

17. John_Petrucci

Leuk Bevonden:
    40
    Ik had gisteren geen enkel echt lagpotje gespeeld :). Hooguit 1 sec. vertraging ;p.

Heb m'n W/L ook lekker omhoog gekrikt :). Ik ben wel benieuwd hoe hoog sommige nu ondertussen zijn geranked? Ik sta op rank 19 :).

18. Cryton NL

Cryton NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Kijk dit filmpje maar eens;)

19. Orange

Orange One of a kind.

Leuk Bevonden:
    0
    Ze gaan wel erg makkelijk neer bij hem. Ik doe exact hetzelfde, maar mensen die weg rennen in twee schoten down krijgen is ze me zonder host nog nooit gelukt, zelfs al ze voor mijn neus staan heb ik altijd nog 2 schoten nodig.. Aparti.

20. Cryton NL

Cryton NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hij is gewoon host denk ik. En natuurlijk moet je onwijs veel oefenen met het PopShot, ik iig wel. Schiet meestal nog de helft van de tijd mis:cool:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina