1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Gears of War 2 [Deel 6]

Discussie in 'Algemeen' gestart door tmffirework, 25 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cryton NL

Cryton NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heeeeeeeerlijk:D Gaan we vaker doen:thumbs:

2. Bonbridge

Bonbridge Hi!

Leuk Bevonden:
    3
    Holy shit. Ik ben volgensmij best vaak host. Dán is dit spel wel leuk! Net 48 kills gemaakt haha.. Mijn Kill/Death ratio hangt overal tussen de 1,5 en 2,0. Echt heerlijk net. Ik pakte een gif granaat een ronde bij annex. Planten deze op de plek waar ik dacht waar hij zag komen. Ik ging dood. Ik pakte gelijk nog een gif granaat, gooide die naar die zelfde plek. Hoppa 5 kills met gif! Haha zo bruut dat lijstje links onderin vulde zich op met 10 berichtjes dat Gold Rush NL 5 mensen downden en killde :)

3. j0rdyy

j0rdyy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Argh, ik word gek! Ik moet voor Annex: Now with execution rules alleen nog op subway te winnen maar ik krijg werkelijk waar bijna nooit die map. En anders stemmen andere mensen op andere mappen. Heb hem al 4x gehad nu en steeds kwamen we 1-0 voor en daarna bleven er 2 mensen van ons team staan. Het scheelde laatst maar 3 punten :mad:

4. Alizor

Alizor Murdaturk

Leuk Bevonden:
    0
    Op hoeveel kills zitten jullie nu? Heb de singleplayer een keer doorgelopen op Normal en voor de rest Horde/Online gespeeld en kreeg net de melding dat ik 3700 kills had :cool:.

5. Bonbridge

Bonbridge Hi!

Leuk Bevonden:
    3
    Ik schat zo'n 103.000 ;)

6. Lethal AK47

Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.204
    Als je host bent is het leuk ja, maar er klopt af en toe echt gewoon geen reet van deze game. Ik speel veel Execution en gisteren toen we begonnen waren we elke keer host, en knalde we iedereen achterelkaar af met meestal als eindresultaat 5-0 of 5-1. Later op de avond bijna geen host meer en weet je gelijk hoe die gasten van daarvoor zich voelde. Je schiet dan iemand van bijna 1 cm met je Shotgun, soms met 2 man en wordt je nog kapot geschoten. Dat balans is echt zo slecht! |:-

7. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Dat maak ik iig op uit de video op de vorige pagina. Ga het zo eens proberen of dat lukt/werkt.

8. tmffirework

tmffirework Willem II Tilburg!

Leuk Bevonden:
    0
    10.450

9. The_Yakuza

The_Yakuza Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    alles in dat filmpje is best wel basiskennis. Dacht dat iedereen dat haast wel deed :+

10. SjaccoPopino

SjaccoPopino Stay Frosty

Leuk Bevonden:
    86
    Die heb ik nou net al 3 keer gewonnen, terwijl ik Canals en Tyro Station nog moet! Makkelijkst lijkt me om ff met een party van 5 man te doen en dan zorgen dat iedereen op de juiste map stemt!

Pas rond de 7K ofzo! Schiet dus niet echt op, en vind het grinden van Act 5, Chapter 5 nogal saai :+

11. Cryton NL

Cryton NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  12. tmffirework

Leuk Bevonden:
    0
    Bij de ronde achievement. op 1950 :)

13. The_Yakuza

The_Yakuza Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zit zelf op 25.000. Level 5 vind ik ook echt supersaai om te doen +)

14. John_Petrucci

John_Petrucci Active Member

Leuk Bevonden:
    40
    Yay, rank 25 ^^. Gaat wel hard btw. Win ook wel veel en haal gemiddeld 3.0 k/d vandaag :).

15. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.766
    Kun je in Horde ook levelen? Nee zeker?

16. bombach

bombach Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    shittt me xbox heeft red ring of death voor de 2de keer al:eek: dat word dus een tijdje geen gears of war|:-

17. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Ik probeer nog door te spelen tot ik mijnes kan registreren voor reparatie.
    Net toch nog 1500 strafpunten gehad omdat ik gister potje niet beeindigde, m*therf*ckers, ik kon die match niet eens starten door zo een k*tvastloper.

Edit:
    Fijn, 2de potje (van de 2), waarbij het andere team t*ring veel hostvoordeel heeft. Maakt het echt zo kut online. Voordat je bij de opening naar beneden bent op river, hebben zij de boomer al.

Laatst bewerkt: 28 mrt 2009
  18. tmffirework

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb laatste tijd echt weinig last van een host die voordeel heeft. Shotgunnen gaat veel beter als voor de update.

19. Frangster

Frangster Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    Tussen al die duizenden kills posts van jullie allemaal door wil ik toch ook nog even melden dat ik inmiddels ook met de game verder ben gegaan. Toen de game uitkwam had ik té veel andere games die ik aan het spelen was, waardoor deze toch best flink tegenviel.

Nu ben ik overnieuw begonnen, gelijk op hard en hij bevalt me nu veel beter. Nog steeds vind ik het geen meesterwerk zoals ik bij deel 1 wel vond en vallen de graphics me nog steeds tegen, maar ik heb in ieder geval plezier tijdens het spelen nu. :+

20. Deepeej

Deepeej Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Jep dat probleem heb ik dus ook. Bij gears 1 had je zoe door wie de host was en kon je er nog wat aan doen maar nu lijkt heel het team waarbij de host zit sterker dan de tegenpartij. Maargoed ik speel het nog afentoe maar heb nooit meer het oude gears 1 gevoel gekregen!

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina