1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Gears of War 2 [Deel 6]

Discussie in 'Algemeen' gestart door tmffirework, 25 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cryton NL

Cryton NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Gears of War 2
    1090 van 1425 [​IMG]
    57 van 66 prestaties

Battle-Tested Gear 30 [​IMG]
    Reached level 25 in multiplayer

Nu nog verder....
    Wingman is echt geweldig hiervoor:cool:

2. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    net ff gespeeld, er is nog steeds veel lag, ook bij horde. Het matchmaking gaat wel sneller

3. Heroic

Heroic Halo

Leuk Bevonden:
    0
    Is de multiplayer eigelijk een beetje goed in GoW2? (en niet téveel NAT gezeik?) Heb nu bijna Gears of War 1 uitgespeelt (beter laat dan nooit :emo: ) en ben dus van plan 2 sowieso voor single player al te kopen. Maar hoe is de multiplayer dus? En met NAT gezeik bedoel ik dat ik bijvoorbeeld in GTA zo goed als niet online kan, maar Halo kan bijvoorbeeld prima behalve zo nu en dan. (kut router)

4. tmffirework

tmffirework Willem II Tilburg!

Leuk Bevonden:
    0

Haha, we blijven gelijk lopen, ik ook namelijk. En gewoon met Annex en Warzone voornamelijk.

5. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    nou als je GTA al niet goed online kan spelen... :+
    Dit spel is qua lag niet grappig meer gewoon. Hij ligt niet voor niets stof te happen..

6. Laconiek

Laconiek Lock and Load !

Leuk Bevonden:
    0
    Als ik host ben, speel ik als ware met Godmode aan ;). Als ik geen host ben speel ik gewoon gemiddeld als iedere andere in de game. Het komt dan nog vaak voor dat ik bovenaan eindig. Het is gewoon kut die lagg, jammer van GoW2. Super game op vele fronten, maar de lagg verprutst het te vaak.

7. tmffirework

tmffirework Willem II Tilburg!

Leuk Bevonden:
    0
    Na de laatste update is dat echt ver weg hoor. Hoor ook nog weinig andere mensen die er nu over zeiken. Af en toe zijn er nog wel mindere potjes maar het is echt wel goed te doen.

8. MM90

MM90 -xxx-

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben nu level 29, maar hoe hoger ik kom, hoe nepper de match-ups zijn. Kom op zeg, ik zat vanmiddag in een Execution match met 2 gasten van level 1! En het waren geen 2e accountjes of zo, nee, echt noobs. Tegenstanders waren stuk voor stuk boven de 30. We verloren kansloos met 5-0, dat gaat echt nergens over.

9. Cryton NL

Cryton NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    :+

10. BlackTerror

BlackTerror Delicious

Leuk Bevonden:
    4
    Gister voor het eerst mnaar weer eens online gespeeld sinds weken.
    Ik moet zeggen dat het wel verbeterd is na de update.
    Het is nog steeds niet optimaal allemaal maar ik heb nog geen enkel potje gehad die laggy was:thumbs:

Ik moet zeggen dat het wel wennen is met die trage shotgun.Tips iemand?

11. Kaasstengel

Kaasstengel Never, ever give up!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik snap niet waarom ze niet het matchmaking systeem van halo 3 hebben overgenomen. Super overzichtelijk!

Verder heb ik het spel nog niet maar er wordt altijd wel gezeikt over het matchmaking systeem .

Ik ben wel blij dat de achievements veel makkelijker zijn dan in GoW 1

12. DutchDemons

DutchDemons Total Domination XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    53
    hoezo makkelijker? in deel 1 moest he gewoon als 'moeilijkste' achievement 10.000 kills halen...betekent geoon veel spelen. de rest was SP uitspelen op insane en in MP 100 kills met wapen X halen. in deel 2 is het idem...nu dan 100.000 kills over alle gametypes, game modes winnen etc. net zo makkelijk.

Ik moet toch eerlijk toegeven dat ik GoW2 nu na TU3 wel wat prettiger vind spelen...paar geweldige wingman potjes gespeeld waarin alles liep zoals we wilden. ik geef gears weer een kans!:thumbs:

13. NeonovA

NeonovA XBW VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    14
    100.000 kills? :D

Speel zelf ook nog best vaak maar af en toe lagg ik nog steeds als een gek. Vandaag al 3 potjes lagg gehad van de 4 die ik heb gespeeld. Je merkt het meteen met het lopen, en vooral het schieten. Je ziet gewoon pas een seconden later de kogels uit je gun komen! Niet op te spelen gewoon. =( In het begin van de update had ik er zo goed als geen last van maar het lijkt wel weer steeds erger te worden.

14. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Oh, bij mij lijkt het steeds minder te worden. Al heb ik af en toe wel wat lag potjes, maar achter elkaar ofzo.

15. Alizor

Alizor Murdaturk

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind de achievements van Gears of War 2 eigenlijk minder 'uitdagend' dan die van deel 1. Ik vind achievements zoals 'Haal X aantal kills met wapen X' juist cool :D, van mij mochten ze de aantallen van de achievements ook wel groter maken. Bijvoorbeeld die achievement van 10 Grenade kills, komop die haal je in 1 match al als je wat granaten plakt. En ik vind Seriously 2.0 helemaal niet moeilijk (ondanks dat ik maar 4000 kills heb), bij Gears of War 1 moest je 10.000 online kills maken maar hier is het verdeeld over alle gamemodes. Ik heb 1x de campain doorgelopen en voor de rest bijna alleen maar Horde/Matchmaking gedaan en ik heb de game ongeveer een maand en heb nu al 4000 kills zonder te grinden.

Ik ga de campain nog een keer doorlopen denk ik, gewoon op Easy. Heb toch geen reet te doen zonder Gold :+.

Laatst bewerkt: 5 apr 2009
  16. DutchDemons

DutchDemons Total Domination XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    53
    nou, ik weet nog van t begin van gears 1, dat echt IEDEREEN voor de boomer ging,, dat was echt niet leuk...als je dan bv in gridlock tactisch wilde doen...stond je in je eentje bij de sniper ofzo...terwijl de 7 anderen voor de boomer gingen. best irritant. en dan dat gezeik 'ik pak nu de boomer, blijf ervan af'. alleen maar voor die achievements.

deel 2 heeft eigenlijk net zulke achievements, alleen nu haalt iedereen ze eerder. nu gaat iedereen voor de XP, dus kills jatten en vooral niet voor de objective gaan maar spawnkillen voor de puntjes:confused:

Laatst bewerkt: 5 apr 2009
  17. Mr Xen0

Mr Xen0 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vond dat juistem chill, kon ik rustig m'n snipertje pakken en m'n ding doen..

Zometeen nog maar even GoW2 doen, heb zin om even snel wat levels te halen met KotH/Annex. :cool:

18. MM90

MM90 -xxx-

Leuk Bevonden:
    0
    Kills jatten kan ik me zo aan storen joh. Zit je daar een half uur te battlen met een tegenstander, heb je 'm EINDELIJK down, komt er net zo'n sukkel uit je team de hoek omrennen "hey! er ligt er hier 1 down, ik zal 'm ff voor je executen."

Als iemand voor mijn neus neer wordt geknald, ga ik erbij staan en 'm "neuken" totdat de teammaat die het heeft gedaan zijn kill kan komen halen. Krijg vaak zat messages dat ze het op prijs stellen.

19. The_Yakuza

The_Yakuza Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik erger me echt dood aan de eeuwige geplak aan die muren/alles. Tering, fix dat eens ofzo

20. MM90

MM90 -xxx-

Leuk Bevonden:
    0
    Hoezo? Je kan ze makkelijk ontwijken heur...

Vandaag maar eens van lvl 29 naar 30 zien te komen, kost nu al rond de 9,000 EXP. Mja, paar potjes Execution en je bent er al.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina