Gears of War 2 [Deel 6]

Discussie in 'Algemeen' gestart door tmffirework, 25 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. John_Petrucci

John_Petrucci Active Member

Leuk Bevonden:
    40
    Ik ga van het weekend weer spelen :). Ik ben wel iemand die Gears wel een beetje kan. Heb een K/D van 1.67 volgens mij, dus dat is niet verkeerd denk ik :).

Dus als jullie nog mensen nodig hebben ! Invite maar.

2. Lethal AK47

Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.204
    OMG, ik moet echt een capturekaart gaan kopen. Ik weet dat ik handig ben met de Torque Bow, maar gisteren met Execution was niet normaal meer. 8) Een paar keer achterelkaar headshots, zelf twee keer dat ik ze niet zag waar ze zaten maar wel een gevoel had waar en... *plop* headshot! :lol: Verder ook dat ze weg probeerde te duiken en dan net die pijl in de arm of voet. Maar het mooiste was toch wel op Ruins waar ik de enige over was met 3 man vlak voor me waarvan 1 met de vlammenwerper. Ik was bijna verbrand en dus zo rood als wat, maar eerst ging die met de vlammenwerper er aan en daarna waren z'n twee vrienden aan de beurt. Geweldig! :D

Het gaat trouwens de laatste paar dagen wel lekker zonder al te veel lag. Meestal winnen we ook als we geen host zijn en ik zit zelf al op een Win/Loss Ratio van 1.59. Dat gaat lekker zo en ik ga ook al richting level 34. \o/

3. SjaccoPopino

SjaccoPopino Stay Frosty

Leuk Bevonden:
    86
    Lekker bezig Lethal zo te lezen :thumbs:! Heb zelf gister net level 31 gehaald!

4. Cryton NL

Cryton NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Met welke mode kan je het snelste ranken?:cool:

5. Lethal AK47

Leuk Bevonden:
    4.204
    Ik speel eigenlijk alleenmaar Execution en dat gaat opzich best snel als je maar lekker veel Downs en Kills maakt, maar volgens mij gaat het het snelste met Annex/KotH.

6. Cryton NL

Cryton NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Eerder met wingman, daar wroden je punten met 1.09 berekend. En met annex 0.268)

7. John_Petrucci

Leuk Bevonden:
    40
    Ik had vorige week een lekker potje. Execution op Security. Ik speelde met 4 andere maten tegen andere Nederlanders. Dan wil je toch winnen natuurlijk.

5-3 gewonnen. Ik eindigde de eerste ronde wat we speelden met 5 downs en 1 kill :x. Het hele potje eindigde ik volgens mij met 12 kills en 18 downs :D. In ieder geval goed voor m'n ranking.

8. Lethal AK47

Leuk Bevonden:
    4.204
    Oh, dat wist ik niet. Maar goed, ik speel dus bijna elke avond Execution en ik rank vrij snel omhoog. En 2 gasten waar ik altijd mee speel zitten nu al op rank 40 en 44. 8)

We kwamen gisteren trouwens nog iemand tegen met rank 100, dus met een icoontje. Maar die had niet eens die Achievements en was niet eens in staat om een kill te maken. Hoe zielig! :lol:

9. SjaccoPopino

SjaccoPopino Stay Frosty

Leuk Bevonden:
    86
    Lol, zo'n iemand ben ik ook al tegen gekomen, echt te triest! En volgens mij hebben we hier op t forum ook zo'n iemand, kan me een paar posts van ene jorisjee ofzo een paar pagina's terug herinneren??!

10. John_Petrucci

Leuk Bevonden:
    40
    Inderdaad, je wordt alleen maar uitgekotst door de hele gears-community. Ze worden echt niet aangekeken van: OMGWTFBBQ, jij bent echt goed! Ach ja, ik zit nu op rank 32 & heb afgelopen week amper gespeeld. Als de challenge is afgelopen ga ik weer meer spelen :).

11. Lethal AK47

Leuk Bevonden:
    4.204
    Sterker nog, ons hele team heeft een Bad Review + File Complaint voor Cheaten ingediend. :lol:

12. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Hehe en terecht. Maar is in feite ook overduidelijk dat het soms cheaters zijn.
    Wilt ook weer GoW2 spelen, maar nog geen status update van mijn 360 in reparatie. :mad:

13. Lethal AK47

Leuk Bevonden:
    4.204
    Dan bel je toch de helpdesk, die kunnen je wel helpen met een update.

14. [2k]

Leuk Bevonden:
    207
    Ja, kan ik wel eens doen.
    Toen ik mijn 360 wilde aanmelden voor reparatie moest het allemaal via de site van xbox.com. Maar daar zie ik nu enkel 'we hebben je console ontvangen'. Als ie nou eens naar de status springt dat reparatie voltooid is. Ook op UPS veranderd de status niet meer (weet niet of ie met zelfde tracking nummer terug gaat).

15. SjaccoPopino

SjaccoPopino Stay Frosty

Leuk Bevonden:
    86
    Sow! Net lkkr potje wingman gehad zeg! Eerste ronde....binnen een minuut dood :+...tweede ronde...binnen een minuut dood...:eek:! Dat moet ff anders bedacht ik me toen...en dat lukte ook...de ene kill na de ander! Twee rondes zelfs dat ik alleen over was tegen nog een team en dat ik ze met mn shottie een voor een pakte! Uiteindelijk 13 kills en 2 deaths :)!

16. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Ik zat net bij een ventje die goed was. Het was een match Guardian. Onze leider was al dood en hij was in zijn eentje over tegen vijf anderen. Hij killde er vier van en uiteindelijk liep het uit op een stalemate, maar hij versloeg ze eigenlijk alsnog.

Ook leuk als je leider bent en in Jacinto in zo'n hokje zit. De tegenstanders zijn dan bang dat je allemaal dingen op de muur hebt geplakt dus blijven ze treuzelen buiten. Dan komt er een kijken, en die knal je zo dood 8) Zo had ik wel drie kills te pakken, bij de vierde mislukte het dan helaas.

17. The_Yakuza

The_Yakuza Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hoppa, 75.000 kills..

18. SjaccoPopino

SjaccoPopino Stay Frosty

Leuk Bevonden:
    86
    Netjes! Ik zit pas op 11500 ofzo...:eek:!

19. The_Yakuza

The_Yakuza Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ben er behoorlijk zat van anders hoor.. :+

20. [2k]

Leuk Bevonden:
    207
    Tot ze een granaat naar binnen gooien. Dan zit je er niet veilig. En dan heb je geluk dat er geen flamethrower is daar.

Edit: Yes. Status change update.

Op xbox.com:
    Apparaat verzonden naar de klant - Je console is gerepareerd of vervangen. We sturen de console naar je terug.

En op UPS (had ook echt geen minuut eerder moeten kijken want dan zag ik update niet):
    GEREGISTREERD BIJ IN-/UITKLARINGINST / PKT AANGEB AAN IN-/UITKLARINGSINSTANTIE

Beter heb ik hem dan morgen binnen. Kan ik uit werk 's avonds tenminste weer even flink knallen en op naar level 25.

Laatst bewerkt: 7 apr 2009
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina