1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Gears of War 2 [Deel 6]

Discussie in 'Algemeen' gestart door tmffirework, 25 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Voor zover ik weet niet. Anders is het boosten als een gek. :)
    Als het goed is, is mijn Xbox onderweg en kan ik vandaag weer lekker knallen.

2. Alizor

Alizor Murdaturk

Leuk Bevonden:
    0
    Zijn er nog mensen die Horde moeten uitspelen? Zit nu op wave 36 dacht ik op Normal.

3. [2k]

Leuk Bevonden:
    207
    Ja, op de Snowblind mappack.

4. Voltreffer

Voltreffer A.F.C.A. CBS

Leuk Bevonden:
    0
    Ik moet hem gewoon ook nog. Denk dat ik vanavond nog even wat ms punten ga kopen voor dat mappack. Keertje samen doen dan? Met een teampje van hier...

5. Cryton NL

Cryton NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nee was het maar zo'n feest:D
    Of met Horde, als je al die xp zou krijgen_O_

6. [2k]

Leuk Bevonden:
    207
    Dan zat je best snel op level 100. Allemaal private Wingman spelen, of local met 9 bots. :D
    Of ze zouden voor de gein Horde met Exp moeten doen, met een ratio van 0,01 ofzo. :D

Hij is in de aflever route. Nog even en ik ben op weg naar huis en hoop hem daar dan aan te treffen of zelf snel in ontvangst te mogen nemen. Ben wel weer toe aan wat rond vliegende ledematen.

7. Cryton NL

Cryton NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    En terecht:) Dat is z'n mooi gezicht, of zo'n nice headshot_O_

8. [2k]

Leuk Bevonden:
    207
    KotH kan daarom ook zo gruwelijk zijn (als ook frustrerend). Dan staat iedereen in de ring. Granaat erop. Boep. Confetti met ledematen en bloed. :cool:
    En mooie headshots uiteraard.

9. JeePee

JeePee Guest

Duurt weer een eeuwigheid voordat ik een game kan vinden: 20 minuten voordat ik een potje Horde te pakken had, en na 55 minuten 'searchen' voor een KotH of Annex match de xbox maar uit gezet.

Kan me wel vinden in NamedWarrior ja, Gears 1 ook echt te veel gespeeld, en ondanks de lag daar was die game zoooo dik. Met Gears 2 kan je, je gewoon veel minder onderscheiden t.o.v. de rest. De nog extremere lag en de trage bedoeling zorgt voor eindeloos schieten op elkaar in de hoop dat je tegenstander een keer neer gaat na 6 of 7 keer raak geschoten te hebben.

10. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Ik vind het raar dat het bij sommigen nog zo lang duurt voordat je een match vindt. Hier duurt het nooit meer langer dan één minuut.

11. Brenttouza

Brenttouza Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb het en paar dagen geleden gekocht. Ben er zeer tevreden van. Ik ben overigs level 7.

Forum name = Brenttouza
    Gamertag = Brenttouza

12. The Redman FTW

The Redman FTW ^_^

Leuk Bevonden:
    0
    Dit is toch echt wel hét spel!

13. josh gunit

josh gunit Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Ik moet horde ook nog uitspelen.

14. Cryton NL

Cryton NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik voeg je wel toe, invite me maar voor Horde;)

15. RedDevil_NL

RedDevil_NL Ginger Kid

Leuk Bevonden:
    0
    Grappig, wat lui hier zeggen heb ik dus ook; Na een lange tijd spelen (voor 1e update was ik al 'gestopt') gister eindelijk mar weer eens gespeeld.
    Blijkbaar alles weer anders.. Waar je in Gears 2 goed kills mee kon maken (slaan end an schieten) lukt niet meer, aangezien je na een roadie run niet kan slaan ofzow..
    Noujah, in principe beter.. Ma dat wist ik dus niet.
    Verder heb ik het idee dat de lag erger geworden is. Bleah!

Wel vandaag nog wat potjes gedaan en na even wennen lukt het wel beter, maar toch is de MP van GoW2 echt gefaald.
    Voor mij is het wachten op Modern Warfare 2 :)

16. Alizor

Alizor Murdaturk

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het systeem van Gears echt rampzalig. Ene potje speel je geweldig en kill je iedereen met 1 schot en het potje erna heb je geen hostvoordeel en verloopt het potje echt kut :{. En sinds die updates heb ik juist meer last gekregen van lag :eek:.

17. NeonovA

NeonovA XBW VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    14
    Een gast uit mijn lijst was level 42, en hij komt vandaag online, is hij weer level 1 :{

18. Enslaved NL

Enslaved NL Pancake!!

Leuk Bevonden:
    0
    Wie wilt NU De sp van gears 2 spelen?

19. [2k]

Leuk Bevonden:
    207
    Na een week geen GoW gespeeld te hebben, vandaag weer de nodige potjes gedaan. Sommigen verliepen normaal. Andere weer met zware lag of host voordeel. Echt schijtziek wordt je hier van. :mad:

Edit:
    Nou was ik een ronde ineens de host blijkbaar, want maakte nu ineens erg gemakkelijk kills. Mag ook wel eens. Maar dat geeft wel weer aan dat GoW2 meer een kwestie van geluk is. 9 van de 10x heb ik dat niet.

Laatst bewerkt: 10 apr 2009
  20. Alizor

Alizor Murdaturk

Leuk Bevonden:
    0
    Heb precies het zelfde probleem. En weet iemand waarom ik m'n stats op de gears of war site niet kan bekijken? Er staat dat ik online moet spelen maar dat heb ik al zovaak gedaan, gisteren nog :confused:.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina