1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Gears of War 2 [Deel 6]

Discussie in 'Algemeen' gestart door tmffirework, 25 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dirkjang

dirkjang Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat zuigt dat matchmaking zeg. Álles is execution, annex, KotH geloof ik ook, wingman, bij execution/warzone wordt er 49 van de 50 keer meer op execution gestemd. Execution zuigt. Het enige waar het toe leidt is dat alle gevechten in close combat bepaald moeten worden. Oftewel, alleen maar shotgunnen (waar op zich niets mis mee is, maar langeafstandsgevechten waarbij je daadwerkelijk iemand kan afmaken zonder een onehitkill wapen zijn er gewoon niet in execution) en de mensen die niet kunnen richten en dus maar B ingedrukt houden en rondlopen, komen zo ook aan hun trekken. Matig. Zet dan warzone in een aparte playlist.

2. Mr Xen0

Mr Xen0 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wordt momenteel schijtziek van het lange zoeken.. M'n NAT staat open, alle poorten staan goed, UPnP staat aan. En nog kan ik niets/nauwelijks iets vinden in m'n eentje.

BAH

3. Cryton NL

Cryton NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Vaag, ik heb ook me NAT open en ik heb altijd snel een match..:{

4. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Je moet gewoon kunnen kiezen welke type je wilt spelen op welke map. Niet 1 van de 2 op 2 (of 3 bij tie) maps.
    Hoe kom ik nou in godsnaam aan de annex achievement, als het bijna altijd river, pavillion of ruins is?

5. John_Petrucci

John_Petrucci Active Member

Leuk Bevonden:
    40
    Je moet ook niet Annex/KoTH doen. Maar gewoon de Flashback/Combustible Player's Choice doen. De kans op de map heb je dan sowieso. En dan is de kans ook nog redelijk groot dat je Annex krijgt. 3 op 6 :).

6. Alizor

Alizor Murdaturk

Leuk Bevonden:
    0
    Annex/KotH krijg je 99.9% van de tijd Annex zodat mensen lekker voor de kills kunnen gaan, voor TU3 kreeg je bijna nooit Annex. Net echt een heerlijk potje annex op Statis gehad (met duidelijke hostvoordeel), dan is deze game zo bruut _O_. Ik zuig normaal gesproken echt met de Torque Bow maar ik had zelfs een Double Kill ermee :D! Het is trouwens altijd tof als je in je eentje 3/4 man dood terwijl je de ring verdedigt met Annex, heel goed voor je ego :cool:. Vraag me trouwens af hoeveel kills ik dit weekend kan maken, heb gisteren 2000 kills gemaakt :eek:.

Laatst bewerkt: 10 apr 2009
  7. The_Yakuza

The_Yakuza Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    100.000 kills + level 25 achievement gehaald :)

8. Cryton NL

Cryton NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Booster:)

9. John_Petrucci

Leuk Bevonden:
    40
    Echt, als ik in mn uppie speel, kom ik altijd in een kutteam terecht.

Ik verlies met 5-1 :x. Maar heb wel 15 kills en 5 deaths :x. Wtf? :/.

10. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Vanmiddag wat alleen gedaan, paar potjes Annex en ging best ok. Had wel een paar keer flinke host voordeel en dan gaat het wel lekker met de Exp.
    Level 25 ook gehaald. Zo ff proberen te grinden voor 100.000 kills. Eens kijken of dat nog wat is, om zo af en toe even flink wat kills binnen te halen.

11. The_Yakuza

The_Yakuza Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja, als je dat alleen online moet gaan halen ben je wel 16 jaar bezig :+

12. Syn3rgy

Syn3rgy Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Zijn er nog 4 andere mensen die samen willen gamen?

13. Alizor

Alizor Murdaturk

Leuk Bevonden:
    0
    Is inderdaad wel lekker om zo wat kills te maken, heb het zelf pas 2 keer gedaan. Doe zelf ongeveer 20-30 minuten over 1000 kills en dan vind ik het wel weer genoeg geweest :).

14. The_Yakuza

The_Yakuza Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  15. Laconiek

Laconiek Lock and Load !

Leuk Bevonden:
    0
    Ben met een 30 a 45 min online. Heb zin om een paar serieuze potjes te spelen, als iemand zich geroepen voelt, voeg me maar toe!

16. SjaccoPopino

SjaccoPopino Stay Frosty

Leuk Bevonden:
    86
    Tien pagina's terug:

;)

Tot level 50 is iig bevestigd, maar hoop echt dat na level 50 de formule anders wordt, anders gaat t me toch echt wel iets TE lang duren om level 100 te halen!

17. John_Petrucci

Leuk Bevonden:
    40
    Iemand zin om nu te gears-en?

Ze moeten met Gears dubbele xp-weekenden houden of zoiets. Anders is het echt onmogelijk om die rank 100 te halen.

18. SjaccoPopino

SjaccoPopino Stay Frosty

Leuk Bevonden:
    86
    Nee! Geen double xp-weekenden :mad:! Ik kan namelijk (bijna) nooit gamen in t weekend!! Dus van mij mogen ze double xp-WEKEN doen ;)!

19. The_Yakuza

The_Yakuza Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat is het hoogste level dat iemand al heeft gezien? Dan doel ik natuurlijk niet op die nep-level 100 gasten. Zelf heb ik level 52 gezien.

20. Alizor

Alizor Murdaturk

Leuk Bevonden:
    0
    Ik had vanochtend iemand gezien in de buurt van 60 (weet het niet meer zeker).

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina