1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Gears of War 2 [Deel 6]

Discussie in 'Algemeen' gestart door tmffirework, 25 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tmffirework

tmffirework Willem II Tilburg!

Leuk Bevonden:
    0
    nee gebeurt niks. alleen worden je stats van dat potje niet opgeteld bij je andere stats ;)

2. Rutgerboy

Rutgerboy Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Hallo allemaal van een vriend van mij zei dat er online weinig mensen online zijn maar volgens mij zijn er echt wel veel mensen online meschien zat hij op een fout tijdstip?
    En klopt dit of niet alvast bedankt.

3. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Er zijn genoeg mensen online hoor, waarschijnlijk heeft ie dat ie lang doet over matches zoeken en dat is een algemeen probleem bij velen ;) gewoon geduld hebben dan..

4. Rutgerboy

Rutgerboy Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Oke dan binnekort gears of war 2 kopen.

5. johnnie16

johnnie16 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb deze game vandaag binnen gekregen.

Mijn Gamertag heb ik ook toegevoegd in de lijst

6. Cryton NL

Cryton NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  7. BlackTerror

BlackTerror Delicious

Leuk Bevonden:
    4
    Net aangekomen bij Skorge op insane. Zal wel tricky worden denk ik, morgen maar eens proberen:9

Moet wel zeggen dat de singleplayer op insane uitspelen een vette aanrader is. De shoot-outs worden zo veel spannender en intenser waar ik eerst zoiets had van: mwah...

Laatst bewerkt: 8 mrt 2009
  8. John_Petrucci

John_Petrucci Active Member

Leuk Bevonden:
    40
    Enough is enough.
    I've had it.
    With this motherfucking lag in this motherfucking game.

9. Cryton NL

Cryton NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ligt gewoon aan jou volgens mij, ik heb nooit extreme lag achter elkaar gehad. Af en toe wel een potje maar nooit heel erg:D

10. vPx Secour

vPx Secour Guest

Wie wilt er vandaag campaign doen?

11. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Ligt niet aan hem. Is algemeen bekend dat de multiplayer slecht is.

12. John_Petrucci

Leuk Bevonden:
    40
    Serieus, af en toe is de lag niet normaal meer. (Iemand host uit Mexico ofzo >_>) Dan valt er gewoon niet te spelen, want dan komen je shotgun shots pas 2 seconden later aan. Dan zit er maar 1 ding op, het revven van je chainsaw en hopen dat je wat pakt ;p.

13. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Ruilen tegen MC:LA? :+

14. John_Petrucci

Leuk Bevonden:
    40
    Nee :+ Waarom? Ik heb een haat/liefdes verhouding met deze game XD. Ik blijf het toch wel spelen xD. Ik hoop dat de update echt snel komt :). Ik gok nog 1 week :D.

15. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Gister had ik ook de helft van de potjes lag. Dan gaat het goed en dan valt ineens helft van het team weg, of bij de andere zijde. Dan gaat het een ronde goed en dan zit je met zware lag. En als lag niet zichtbaar is, dan zit er alsnog iets in, waardoor sommige rondes onspeelbaar worden. Dan loop je met zijn tweeën vol op iemand te knallen en er gebeurt gewoon helemaal niets. Hij schiet 2x met shotgun op afstand, bam, allebei gelijk dood. Af dan sta je zij aan zij naast iemand. Hij schiet voor zich en kan jou zo onmogelijk raken, baf, dood. Heeft iemand van jou team een frag, doet hem niets. Jij bent ver van zijn frag, bam, dood. Paar sniper kogels op iemands body, hij is niet eens down. Flink met shotgun op iemand schieten, doet hem niets. Flink met lancers of hammerbusts, doet de ander soms niets en zelf ben je wel vaak binnen no-time down of gelijk dood. Zo nep af en toe.
    Potjes zonder lag en die gewoon eerlijk verlopen zijn tof, maar af en toe kan de game zo frustrerend zijn.

16. SjaccoPopino

SjaccoPopino Stay Frosty

Leuk Bevonden:
    86
    Daarom maar ff Horde doen deze week? ;)

17. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Prima. :)

18. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Ik heb het spel nu verkocht. Ik heb het gewoon gehad met de lag. Er zijn zat spellen te vinden die wel lekker spelen online. Ik kocht GoW 2 puur voor de multiplayer en dat is gewoon een deceptie. Erg jammer, maar dit is gewoon niet leuk meer.

19. John_Petrucci

Leuk Bevonden:
    40
    Gisteren nog gespeeld, had van de 10 potjes ongeveer 3 minimaal 1 seconde lag. Dus dat valt weer mee, al is dat nog steeds teveel.

20. TopRowhide

TopRowhide Careless.

Leuk Bevonden:
    28
    Ach met lag speel ik ook nog goed dus voor mij is het niet zo erg..

Oohja als iemand van jullie In een clan zit neem contact met mijn Clantag account..
    gP WarHead

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina