1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Gears of War 2 [Deel 6]

Discussie in 'Algemeen' gestart door tmffirework, 25 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. John_Petrucci

John_Petrucci Active Member

Leuk Bevonden:
    40
    Onbetrouwbare bronnen zeggen dat vandaag de update is. Kan iemand dit bevestigen?

2. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Heb er nog niets van vernomen.

3. Cryton NL

Cryton NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Update voor wat? Heb je ook een bron?:)

4. vPx Secour

vPx Secour Guest

Waarschijnlijk de update dat het niet om wins gaat maar op persoonlijke skills, kills enzovoorts.

5. DutchDemons

DutchDemons Total Domination XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    53
    hij bedoelt de Title Update 3, die de rankings verandert in een cumulatief systeem (dus dat kut TrueSkill verdwijnt) en een aantal nieuwe achievements die daarmee verbonden zijn (zie IGN). Maar dat was meer een gerucht dan bevestigd. Ik hoop dat ze de lag iig aanpassen, dat rank systeem boeit me nix, en matchmaking zuigt nog steeds invgl met het oude lobby systeem. kan soms nog steeds minuten duren.

Ook irritant dat mensen gaan voten voor een map, ik wil zelf kiezen welke map ik doe, niet afhankelijk zijn van een party van 5 die al besloten heeft dat ze wéér map X willen doen.

Gek genoeg vind ik Gears 1 online veel vetter dan deel 2:mad:

6. John_Petrucci

Leuk Bevonden:
    40
    Bron is het forum van Epic zelf :). Ik hou het dagelijks in de gaten, maar nog geen woord bekend van Epic of de moderators daar. Sommige zeiden de afgelopen dagen dat vandaag de TU3 update zou zijn.

Maar dat blijkt niet waar.

Daarnaast vind ik Gears 2 vetter dan deel 1. Als ik de glitches/bugs voor lief neem. Ik vind dat Gears 2 ook meer skill van je vereist dan deel 1 (Op de chainsaw na, maar skilled players gebruiken de hammerburst natuurlijk :))

7. gnudde

gnudde MGMT

Leuk Bevonden:
    4
    update of niet, ik ga het niet meer mee maken, heb mijn GOW2 te koop gezet..

8. DutchDemons

Leuk Bevonden:
    53
    hm, ik vind niet dat je voor 2 meer skills moet hebben. tot nu toe heb ik dezelfde onzin gezien als met deel 1 (shotguns die te sterk zijn, chainsaws die je naar de vijand zuigen) het enige pluspunt is dat de roadie run niet meer echt kan. staat tegenover het grote minpunt dat je een chainsaw niet meer kan stunnen door met de lancer te schieten.

dat was iig mijn ervaring. heb t al wel weer een maand of 2 niet meer gespeeld.

9. Lethal AK47

Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.204
    Zolang je geen Lag, Lag Switchers of Standby'ers hebt is het opzich wel te doen. Maar hoe goed je ook bent, de host blijft altijd sterker en dat zie je altijd goed terug in Shotgun battles. Hetzelfde met de Lancer. Als jij met je Chainsaw op de host af komt lopen, kan hij je met een schot van de Shotgun wegknallen. Andersom zal je dat niet zo snel lukken en wordt je gewoon doormidden gezaagd. Maar goed, TU 3 zal vast een deze dagen/weken voorbij komen en je kan niet zeggen dat Epic het allemaal niet serieus neemt. Ze proberen er alles aan te doen om het beter te krijgen, maar ja aan de andere kant zit deel 2 qua MP wel een stuk slechter in elkaar dan deel 1 en daar zijn ze zelf inmiddels ook wel achter. :+

Wat betreft het nieuwe ranksysteem is niet duidelijk of dat al in TU 3 wordt doorgevoerd, maar het voorstel is er wel sinds 6 februari 2009.
    De meeste zien liever gewoon zoiets als dit.

10. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Dat plaatje ziet er wel tof uit. Lijkt me wel gaaf, maar hoop dat de update eerder de grotere problemen verhelpt. Ben benieuwd. :)

11. tmffirework

tmffirework Willem II Tilburg!

Leuk Bevonden:
    0
    Aight, dat lijkt me ook wel vet ja. Dat je gewono exp. kan verdienen enzo!

12. SusPenZz

SusPenZz Veldhuis tot me dood

Leuk Bevonden:
    0
    Daarom speel ik geen GoW 2 meer, omdat het gewoon niet kan tippen aan de oude GoW feelings.

13. tmffirework

tmffirework Willem II Tilburg!

Leuk Bevonden:
    0
    Dat heb ik juist wel nog steeds. Het GOW-feeling. Dat vind ik ook zo goed aan Deel 2.

14. SusPenZz

SusPenZz Veldhuis tot me dood

Leuk Bevonden:
    0
    Nou ik dus totaal niet =(

15. Cryton NL

Cryton NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hoop echt dat het systeem er komt van wat Lethal zei, net zoals bij CoD4. Gewoon met xp ranken:cool:

16. John_Petrucci

Leuk Bevonden:
    40
    Laatst bewerkt: 13 mrt 2009
  17. [2k]

Leuk Bevonden:
    207
    Nice, eindelijk zicht op de nieuwe update.
    Hoop dat de lag en glitches ook aangepast worden.

18. Bonbridge

Bonbridge Hi!

Leuk Bevonden:
    3
    Mooi zo, ik zie ook dat er een nieuw experience systeem in komt! Hopelijk maken ze de drie voorgaande maps dan ook even gratis :)

19. [2k]

Leuk Bevonden:
    207
    Vraag me af of ze dat doen, aangezien je er achievements mee kan halen. Zou me niets verbazen als ze die betaald laten (net als bij Halo 3 bijv).

20. DutchDemons

Leuk Bevonden:
    53
    wtf zijn standbyers? Serieus....soms zie ik termen online die ineens door iedereen gebruikt en gekend worden en denk ik 'wtf'?

Heeft dus te maken met mensen die de verbinding vern**ken oid?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina