Gears of War 2 [Deel 7]

Discussie in 'Algemeen' gestart door tmffirework, 17 apr 2009.

  1. tmffirework

    tmffirework Willem II Tilburg!

    Berichten:
    1.789
    Leuk Bevonden:
    0


    [GB]Gears Of War 2[/GB]
    Ontwikkelaar: Epic Games
    Uitgever: Microsoft Game Studios
    Genre: Derde Persoons Shooter
    Platform(s): Xbox 360, PS3
    Releasedatum: 7 November 2008
    Belangrijke Features Coöperatieve Multiplayer, Online Multiplayer
    Officiele Website: Gears Of War 2 Website
    XBW Gamepage: Gears of war 2 XBW

    [GB]Informatie:[/GB]
    Gears of War 2 speelt zich af zes maanden na de gebeurtenissen in het eerste deel van deze nieuwe sciencefiction trilogie en plaatst de speler wederom in de rol van Marcus Phoenix de held die met zijn team de woeste Locust Horde een zware klap toebedeelde aan het einde van het eerste deel. Maar de Locusts zijn niet uitgeroeid en plannen een nieuw offensief tegen de mensheid, die geveld wordt door een nieuwe ziekte, gecreëerd door de ‘emulsie’ vloeistof uit het binnenste van de planeet Sera. De Locust weten de laatste vestiging van de mensen, op het granieten plateau Jacinto te saboteren en zo lijkt het doek te vallen voor de mensheid. Het enige wat hen kan redden is een razendsnelle aanval van Marcus Phoenix en zijn troepen om het tij wederom te keren. Met zijn maatje Dominic Santiago en aantal nieuwe karakters, zoals Chairman Prescott, Tai Kaliso, Dizzy zal niet alleen de mensheid, maar ook Dominic’s vrouw Maria gered moeten worden.

    Nieuwe gameplay features beperken zich niet tot nieuwe wapens, voertuigen, vijanden en omgevingen, maar een grafische engine met nieuwe mogelijkheden, zoals zachte objecten, vele tientallen Locusts in beeld om mee te vechten en eindelijk de kans om het befaamde Brumak monster uit het eerste deel te vernietigen. Sterker nog, monsters die de Brumak een braaf schoothondje doen lijken staan ook in de planning. De coöperatieve spelmodus is uitgebreid met een reactief moeilijkheidssysteem die het spel toegankelijk maakt voor gamers van verschillende niveau’s en de moeilijkheidsgraad en focus van de vijanden zo aanpast dat beide spelers een uitdagende ervaring hebben terwijl ze samen spelen op verschillende moeilijkheidsgraden. Ook zullen gamers nieuwe executies uit kunnen voeren, vijanden kunnen pakken als levend schild en nieuwe wapens als de Burst Pistol tegenkomen. Natuurlijk keert ook de succesvolle multiplayermodus terug met nieuwe en verbeterde spelmodi.


    [GB]Screenshots:[/GB]
    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [GB]Filmpjes=(/GB]
    Review
    [GT]42156[/GT]
    TV-Reclame
    [GT]42367[/GT]

    [GB]XBW Gamertags=(/GB]

    Wil je met iemand van XBW spelen? Voeg hier je gamertag toe zodat men weet dat ze je aan hun friendslist mogen toevoegen.

    XBW Gamertags: Gears of War 2

    [​IMG]
    Voeg hier je gamertag toe!


    Startpost is niet van mij overigens.

    Vorig deel: http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?t=126332
     
  2. Syn3rgy

    Syn3rgy Active Member

    Berichten:
    1.107
    Leuk Bevonden:
    1
    Ben nu bezig met 2k aka Vincent. Potjes zijn lagloos , al zijn de skills niet echt pro van ons :emo:

    Faalde net erg hard op river , daarvoor ging het wel lekker ;)
     
  3. John_Petrucci

    John_Petrucci Active Member

    Berichten:
    1.682
    Leuk Bevonden:
    40
    Ik ben vandaag wel veel aanwezig voor een potje gears :)
     
  4. Cryton NL

    Cryton NL Active Member

    Berichten:
    1.506
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben ook wel online vandaag, moet nog wel even met een vriend GoW uitspelen;)
     
  5. VanDen

    VanDen Denvan

    Berichten:
    1.970
    Leuk Bevonden:
    28
    Vanmiddag wel ff online denk ik, vanavond toch geen tijd. :9
     
  6. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Ben zo ook weer online.
    Mensen die weer zin hebben in een rondje Horde op Snowblind? :)
     
  7. VanDen

    VanDen Denvan

    Berichten:
    1.970
    Leuk Bevonden:
    28
    Ik wil wel, maakt me allemaal niet zo uit. Zolang ik wat kan knallen. ;)
     
  8. John_Petrucci

    John_Petrucci Active Member

    Berichten:
    1.682
    Leuk Bevonden:
    40
    Ik wil gewoon online knallen :). Dus je kan me gewoon inviten ofzo. Ik ben wel lekker bezig :)
     
  9. Syn3rgy

    Syn3rgy Active Member

    Berichten:
    1.107
    Leuk Bevonden:
    1
    Hmm mensen , wat denken jullie van 1 uur? Dan ff potje knallen?

    Moet ff met mijn controller naar de dixons.
     
  10. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Damn, net vaag potje gehad. Eerste paar rondes gingen goed, maar daarna begon ie ineens te trippen. Kon geen grenades meer pakken, kreeg ik ze niet meer down, stond ik achter cover en was ik ineens dood. Dan maar stekker eruit.
    Erna friend request van Laconiek gekregen, evenals game invite. Friend request geaccepteerd, lijkt ie niets mee te doen. Game invite kom ik ook niet in. Wtf. Of mijn internet is nou aan het trippen. :confused:
     
  11. tmffirework

    tmffirework Willem II Tilburg!

    Berichten:
    1.789
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee dat kan ook aan Laconiek liggen, want ik kan hem ook nooit joinen om de een of andere vage reden.
     
  12. Laconiek

    Laconiek Lock and Load !

    Berichten:
    1.083
    Leuk Bevonden:
    0
    He, Vincent ik ging vlak naar de invite weg, dus kan daar aanliggen. Met mijn connectie en poorten is nu niks meer mis mee. Ik kan iedereen joinen en vind binnen 30 sec een game. Ik kom er nu weer aan !
     
  13. Syn3rgy

    Syn3rgy Active Member

    Berichten:
    1.107
    Leuk Bevonden:
    1
    Iemand zin om te knallen?
     
  14. tmffirework

    tmffirework Willem II Tilburg!

    Berichten:
    1.789
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga vanavond wel weer online :)
     
  15. Gallardo

    Gallardo De vrolijke strijder

    Berichten:
    704
    Leuk Bevonden:
    0
    Tering ik zat me daar net in een dik zuigteam. We deden Annex op Flood en voor de match begon leavde een lvl 100 gast hem natuurlijk al nou ja 1 bot. Ik dacht al dit wordt hem niet meer, maar uiteindelijk eerste ronde toch gewonnen. 2e ronde 9 punten verschil verloren. Derde ronde ik kijken wat doet de rest. Nou zit er eentje gvd te campen op de mortar spawn, eentje kan gewoon geen gears spelen zo slecht is hij, dan is er nog eentje die beetje kills probeert te maken. Blijkt dat de enigen die achter de annex spawns aan zitten ik en een bot te zijn.

    Uiteindelijk 41 kills en 20 deaths voor mij en dus verloren... Normaal maakt me verliezen niet zoveel uit, maar omdat je bijna nooit Flood speelt en Flood de enige map is die ik nog moet winnen voor de annex achievement was dat toch flink klote.
     
  16. tmffirework

    tmffirework Willem II Tilburg!

    Berichten:
    1.789
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja daar baal ik echt flink van. Ik moet Annex nog op Gridlock winnen, en telkens als we hem spelen verliezen we.
     
  17. Gallardo

    Gallardo De vrolijke strijder

    Berichten:
    704
    Leuk Bevonden:
    0
    Gridlock wordt dan nog wel veel gespeeld maar Flood echt nooit.
     
  18. Syn3rgy

    Syn3rgy Active Member

    Berichten:
    1.107
    Leuk Bevonden:
    1
    Iemand knallen :D?
     
  19. tmffirework

    tmffirework Willem II Tilburg!

    Berichten:
    1.789
    Leuk Bevonden:
    0
    Als het voetbal afgelopen is.
     
  20. Syn3rgy

    Syn3rgy Active Member

    Berichten:
    1.107
    Leuk Bevonden:
    1
    Hoelaat is dat?
     

Deel Deze Pagina