Damn ! Ik wil dus Public Horde doen op map packs voor achievement. Staat er dat het niet kan omdat ik de maps niet heb. Ik kan wel gewoon spelen op Flashback Maps bijvoorbeeld Execution ofzo, maar geen Horde
Gaat er iemand vanmiddag/vanavond nog even spelen? Ik speelde gisteren btw echt lekker . Ondanks ik meer verloren heb dan gewonnen (Teammates die echt zogen). Wel 2 rondes gespeeld op Jacinto die echt lekker gingen. 1. Ik was met nog 1 gast over tegenover 5 man. Hij ging daarboven campen bij de nades, terwijl ik beneden achterin dat standbeeld bij de trap zat. Er liepen 3 man voorbij, dus ze zagen mij niet, naar die andere gast. Ik pak er 1 direct in z'n rug, schiet iemand anders down, mn teammate wordt downgeschoten, maar voordat hij wordt gepakt, schiet ik de 3e man ook nog. Dus reviven, de 2 kills pakken, worden we nog door 2 man in onze rug gepakt. Teammate pakt er 1 terwijl ik wegren, hij komt vlak achter me aan. Bij de boomer nog die laatste gepakt . Dat zijn echt lekkere potjes. 2. 4 gasten zonder missen gepakt met de torque .
Ik mischien,, Licht eraan als ik een clan match heb, Maar ging persoonlijk gister niet echt super Maar 2 potjes ging ik echt Über 1. We deden een clan match Warzone (Vreselijk) tegen een team dat op hun host als een gek ging campen (WAAAAAAH!!) Mijn doel was eigenlijk een beetje Rond lopen en goed kills maken maar dat lukte me niet, we komen 1-0 achter en ik denk van ik pak die snipe ff (Heel Slim van mij) Ik begin wat te snipen schiet er 1 op hun basis daarna nog 1 daarna een superman ^^! en ook nog de laatste, Volgende rondes minstends 3 headshot's en ooh, wat geeft dat een lkkr gevoel. 2.Tis maar 1 ronde maar ooh wat nice (In een clanmatch): Ik pak torque schiet er mee, mis Jammer.. Maak active Schiet ergens 3 KILLS! !
http://kotaku.com/5242314/new-gears-2-content-striking-retail-on-all-fronts 7 nieuwe maps in juli,... jammer ik khad gehoopt dat dark corners een SP addon zou zijn.
Yeah Weer Nieuwe content. De Multiplayer blijft toch vet Keek gisteren op Guardian Leaderboard, stond ik in de top 300 van deze week