Heb echt zin in die nieuwe mappen. Duurt alleen nog wel ff! In order to make the pack worthwhile to those who've already downloaded the majority of the Gears 2 DLC, the package also contains an introduction from Cliff Bleszinski for "Road to Ruin", a collectible poster, a strategy guide, and a custom Xbox Live theme. Hmmm, Geld dit denk je ook voor Flashback maps?
Agree, Double EXP weekends zou echt iets goeds zijn. Alleen moeten ze natuurlijk ook wel geldig zijn voor mensen die geen DLC hebben gekocht .
No fokking way dat ik weer 1600 punten ga neerlappen voor wat extra's. Laten die prutsers eerst maar eens met een goede, stabiele MP komen, ipv al die lag en glitches. Heb nu wel geld genoeg uitgegeven aan de spel en de map packs (en nog veel te veel uren gespeeld ook, wat ik nog wel even zal blijven doen denk).
Wekenlang geen GOW 2 gedaan en opzich ben ik een noob. Ga ik even lekker een paar rondes Horde doen, wie maakt hier de meeste kills? Ik in de eerste 7 waves ofzo. Moest wel weer ff wennen aan de controls, maar dat ik bijna alles alleen afmaakte verbaasde me toch.
Oké nu weet ik dus zeker dat ik geen snowblind mappack ga kopen. Als die ook in die addon zit vind ik het een beetje zonde om hem nu al te kopen. Dat zou dus voor mij betekenen: 11 nieuwe maps, nieuwe single player chapter, poster en strategie guide. Daar heb ik wel 20 euro voor over. Misschien is het wel weer bij een internet website goedkoper te krijgen, maar dat zien we dan wel in juli. Daar gaat mijn zomervakantie. Zal wel overdag werken en dan 's avonds Gears 2 worden. Kan ik de 1999 achievement ook nog eens halen.
Ik vind het echt goed van Epic dat ze een spel zo goed blijven ondersteunen. Ik vond het bij het eerste deel jammer dat vrij kort na de release ze stopten met het maken van mappacks. Ik was namelijk nog lang niet uitgekeken op de multiplayer, maar wel op de maps.
Zit te twijfelen of ik um zou kopen... Want ik heb heel veel lag met GoW2 en dan geld uitgeven voor die maps...
Tja als ze zo doorgaan wordt het niet eens moeilijk om level 100 te krijgen zonder dat je je verveeld. Om de 3 maanden een nieuwe map pack en een hoop geld. Ik vind dat ik al genoeg heb betaald aan die DLC's ze trekken je echt helemaal leeg. Het is dat ik zo'n completion hoer ben... het betaald alleen verdomd slecht.
Tsja is dit erg? Nu speel ik straks weer een paar maand die maps en heb ik 20 euro betaald. Ik zou ook een nieuw spel t.w.v. een 50 euro gekocht kunnen hebben, die ik minder speel dan een paar multiplayer maps. Verder las ik net een post van dat Gears of War 3 pas volgend jaar zou komen. Het zou mij persoonlijk niks verbazen dat hij misschien wel doorgeschoven wordt als release game voor de volgende Xbox.
Ik weet niet of ik dit al een keer had gepost maar paar weken geleden had ik iets echt geks met Gears 2, annex op river. Spawn was onder de brug bij de boomshot, werd een smokegranaat festijn en ik vloog alle kanten op. Toen ik opstond zat ik boven op de brug bij de Mortar, echt wtf . Heb soms ook dat als ik gedowned word ik gewoon blijf staan en kan rondlopen op een rare mongolische manier.