1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Gears of War 2 [Deel 7]

Discussie in 'Algemeen' gestart door tmffirework, 17 apr 2009.

1. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    En je zoekt wel naar een public match, of zit je in private?

2. the_martini

the_martini Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik speel inmiddels gelukkig! :)

3. Cryton NL

Cryton NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat een ongeloofelijk kutspel is het toch ook!!
    Altijd lag en zaag noobs..:mad::mad:

4. josh gunit

josh gunit Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Nieuwe uitbreiding is COOL!_O_

Ben ik blij dat ik die map packs nog niet gekocht heb!:eek: Ik was aan het overwegen ze aan te schaffen maar ben blij dat ik het nog niet gedaan heb:cool:
    Maar vind het echt supergenaaid als de mensen die ze wel aangeschaft hebben opeens 2x voor iets moeten betalen!:eek:=(

Maar dit is een bericht over dat hele pakket, dus ik denk dat die andere nieuwe dingen ook los vervrkrijgbaar zullen zijn:):

5. tmffirework

tmffirework Willem II Tilburg!

Leuk Bevonden:
    0
    Eindelijk 1.3 met Guardian! Hele avond goede connecties alleen speelde ik bagger. Toch 1.3 geworden. Op naar 1.4! (Kill/Death gaat het over he)

6. J-E-N-O-V-A

J-E-N-O-V-A Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    volgens de info op xboxhome.nl

"Gears of War 2 All Fronts Collection is een kraskaart waarop een code staat die u via Xbox live kunt activeren om vervolgens
    de extra content te downloaden. "

gewoon een live code dus :) ik heb die extra maps zelf nog niet dus ik koop het wel lekker in de winkel ipv via xbox live.

7. josh gunit

josh gunit Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Ik koop het alleen in de winkel als die poster die er in zit cool is!:cool:

8. NuclearGoat

NuclearGoat PSN: Acrillic

Leuk Bevonden:
    863
    Lol, eindelijk level 2 :+. Stond iets van 10000 xp in de min. Terwijl ik elk potje uitspeelde.

Laatst bewerkt: 7 mei 2009
  9. John_Petrucci

John_Petrucci Active Member

Leuk Bevonden:
    40
    Ik heb vandaag level 44 bereikt </nerd> xD. Ik hoop van het weekend 45 te halen, ik heb dan gelukkig tijd :D.

10. J-E-N-O-V-A

J-E-N-O-V-A Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja die poster lijkt me ook wel vet, even afwachten tot er screens van opduiken :)

11. Gallardo

Gallardo De vrolijke strijder

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vond lvl 25 al een grote moeite.. Ik speel dan ook alleen in het weekend, maar oke.

12. Bonbridge

Bonbridge Hi!

Leuk Bevonden:
    3
    Ik ben weer terug op mijn 2.0 K/D ratio op Guardian. Echt een hele week daarvoor echt belabberde potjes gehad.

Gister ging het wel weer goed, Ik had in een Guardian match (die niet abnormaal lang duurde) 29 kills en 4 deaths en een eindexperience van 4200+ Ja dan schiet het lekker op. Zit nu in level 39 alweer.

13. Nukem 007

Nukem 007 Tots units fem força

Leuk Bevonden:
    453
    Ik speel nu alleen maar Execution/Warzone, voor de 5+ rondes die erin zitten voor de achievement :D

14. John_Petrucci

Leuk Bevonden:
    40
  15. SjaccoPopino

SjaccoPopino Stay Frosty

Leuk Bevonden:
    86
    Voor de mensen die net zoals ik te lui zijn om op een link te klikken die naar een andere pagina gaat, hier het filmpje:

[yt]nQaBg3d5rRo[/yt]

Credits uiteraard naar Sjohny voor t vinden van t filmpje ;)!

O, en idd ziek 8)!!

16. NuclearGoat

NuclearGoat PSN: Acrillic

Leuk Bevonden:
    863
  17. Bonbridge

Bonbridge Hi!

Leuk Bevonden:
    3
    Zo ziek is het helemaal niet vind ik. Een paar Torq bow acties zijn wel netjes, maar die no-scope headshots stelt niet super veel voor als je met een zwarte stip op je scherm speelt (wat hij denk ik doet). En op dat filmpje is hij ook constant host, die shotgunbattles maakt iedereen mee die hij hier heeft vastgelegd.

In mijn ogen zijn de sniper en torq bow ook de enige wapens in het spel die het spel leuk maken. Ik ben blij als ik de sniper heb, dan kan je tenminste wel leuk kills maken.

Eergister ook een leuke kill gehad, iemand was aan het rennen schiet ik zijn hoofd eraf met een torq bow shot.

Laatst bewerkt: 8 mei 2009
  18. John_Petrucci

Leuk Bevonden:
    40
    Al heeft ie een stip. Op zulke afstanden is nog steeds lastig. Hij schiet ze echt mooi. Sommige zijn ook echt meer luck dan skill. Maar ik denk dat iedereen hier een 1on1 sniper verliest van die gast.

19. mattiejj

mattiejj Registered Muser

Leuk Bevonden:
    15
    Dan wil ik graag een filmpje zien waarin jij zo speelt.:):

20. Bonbridge

Bonbridge Hi!

Leuk Bevonden:
    3
    Helaas heb ik geen capture card.

Ik zeg niet dat hij slecht is, maar echt ziek is dit ook weer niet. Het is een montage Alle goede gamemomenten op een rij. Het is echt niet zo dat hij altijd zo speelt. Als ik al mijn goede momenten achter elkaar plak krijg ik ook zoiets. (behalve die no-scope sniper kills.)

In Gears of War 2 ben ik nooit echt goed geweest. Je had me in Gears of War 1 moeten zien, nooit iemand tegen gekomen die veel beter was. Potjes Warzone dat ik 16 van de 16 mogelijke kills had etc. Pracht-tijden toen met dat spel. Toen schoot ik ook véél hoofden eraf met de sniper.

Deel Deze Pagina