Dat je een zwarte stip in 't midden van je beeldscherm plakt, zodat je een duidelijke 'crosshair' hebt. Dan kun je zonder te scopen een stuk duidelijker schieten.
In Gears of War 1 was ik ook veel beter dan nu. Toen kon ik nog met de top mee. Een maat van mij werd 2e op het NK GoW. Hij bakt er nu ook niets meer van. Toen was ik ook vaak host in public een speelde ik gemiddeld 10-1
Net level 40 geworden. Ik dacht laat ik eens checken hoeveel xp ik moet voor level 50. Je zit met level 40 nog niet eens op de helft van level 50! Damn, ik dacht serieus dat ik level 50 binnen een paar weken kon krijgen. NOT! Geef ons nou eens Double XP weken EPIC!!
Ik ben nu pas 29. Damn ik wou eigenlijk in de meivakantie van 1 naar 30 gaan. Misschien vanavond nog ff levelen !
kben geloof ik lvl 28. veel gespeeld, maar al een hele tijd nu niet meer. de lag was ik egt zat. is die nu nog zo erg? anders probeer ik t nog eens ff
Seriously? Damn. Dan ga ik me ook niet druk maken om level 50. Laatste tijd ook weinig Gears meer gedaan. Ben volgens mij zelf net level 37.
Ben level 28 en het viel me vandaag eigenlijk wel mee, beetje rustig zitten spelen en nergens druk om maken.
Wat blijf ik toch een haat liefde verhouding houden met deze game zeg. Ik ben al sinds 13 november bezig om de campaign mode uit te spelen, maar ik kom er maar niet doorheen. Niet omdat de game zo moeilijk is, maar juist omdat het allemaal zo tegenvalt en zo verschrikkelijk snel eentonig wordt. Ik wordt een beetje simpel van al die ondergrondse levels. Waar zijn de levels in steden gebleven zoals deel 1? Nu zit ik 80% van de game alleen maar in saaie donkere grotten waarvan het lijkt alsof er snel wat copy/paste werk plaats heeft gevonden. Ik speel de game wel gelijk op hard mode zodat we nog een beetje uitdaging hebben, maar dan nog wordt al snel duidelijk dat de checkpoints af en toe veels te ver uit elkaar liggen en gewoon niet logisch zijn. Waarom een checkpoint voor een filmpje en niet erna? Ik wil de game echt tof vinden en soms lukt dat ook wel, maar meestal ben ik de toffe momenten alweer vergeten, als ik weer voor de 20e keer dekking moet gaan zoeken ergens ver onder de grond in een grot, om weer een eentonig gevecht in te gaan. Ik dacht dat deze game juist zoveel groter en beter zou zijn dan zijn voorganger, maar ik merk er maar zeer weinig van. De eerste Gears bleef ik spelen en vond ik het jammer zodra je het einde bereikt had van de campaign. Bij deze kan het einde voor mij niet snel genoeg komen, wat een langdradige boel zeg! Ik wil hier uiteraard niemand mee tegen de borst stoten die de game wel geweldig vind, maar ik moest wederom de frustratie over deze game even kwijt. :b:
Van de campaign had ik persoonlijk ook meer verwacht maar ik vond m hoe dan ook tof. Ook van horde had ik véél meer verwacht. Je zag echt filmpjes met legers van locust, die zaten er dus niet in. Ook had ik gehoopt op echt BIG ASS beesten bij Horde maar de grooste zijn de Boomers. Echt jammer. Deel 3 moet echt 3 keer zo lang zijn als deel 2, multiplayer moet (voor iedereen dus) werken en als horde er weer inzit, MAAK FUCKING GROTE BITCH ASS MONSTER PLZ.
Ik vond persoonlijk de campaign super mega awesome, ik vond het geweldig om in die gigantische grot (/tempel) te lopen. Ik vond deel 1 echt saai in die stad met bijvoorbeeld die vleermuizen. In deel 2 zitten véél meer big guys. Bij elk level kom je wel een reaver tegen. Qua singleplayer zit de game atm sowieso op #1 samen met Bioshock voormij. Multiplayer vind ik wel geinig maar ik blijf toch bij Halo. Verder ben het het wel eens met het feit dat Horde niet echt veel badass monsters had. Ik vind het wel leuk hoor, maar het was nog vetter geweest om reavers en alles te bevechten en eventueel nog een brumak of iets in die richting.
Iemand die donderdag na 21.00 zin heeft om even elke map van het snowblind mappack tot level 10 te spelen? Moet er nog 4 waarvan ik er al 1tje tot level 4 heb gehaald.
Ik vond de campaign van deel 2 ook gaaf, maar ik ben vorige week weer eens begonnen aan de sp van Halo 3 en merkte direct wat ik in Gears 2 miste en dat zijn open grote levels. Helemaal als je het leven van de arc doet is het allemaal zo gigantisch terwijl bij Gears 2 het doorgaans echt 1 recht lijntje door een grot is. die 100-en locusts tegelijk op het scherm is maar matig uitgewerkt (grote afstand) en van grote epische battles is al helemaal geen sprake. Dan vind ik bijv het level met de scarab in halo 3 een stuk gaver.