1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Gears of War 2 [Deel 7]

Discussie in 'Algemeen' gestart door tmffirework, 17 apr 2009.

  1. iTz FaRiiD x

    iTz FaRiiD x Hoppaaaaa

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    6
    Ik heb vanmiddag voor het eerst Gears2 multiplayer gedaan, en ik vind het niet normaal hoelang je moet wachten voordat je kan gaan gamen!

    Maar het kan ook aan de tijdstip liggen...
     
  2. tmffirework

    tmffirework Willem II Tilburg!

    Berichten:
    1.789
    Leuk Bevonden:
    0
    Rond 11 uur ben ik er wel :)
     
  3. Syn3rgy

    Syn3rgy Active Member

    Berichten:
    1.107
    Leuk Bevonden:
    1
    Waarom dat dan? Vanmiddag kon ik gewoon goed connecten en ging ook snel.Alleen later duurde het langer.
     
  4. tmffirework

    tmffirework Willem II Tilburg!

    Berichten:
    1.789
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij mij duurt het nooit langer dan 1 minuut. Meestal sneller.
     
  5. Cryton NL

    Cryton NL Active Member

    Berichten:
    1.506
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb weer GoW gespeelt en ik moet zeggen dat ik die veel chiller vind:) De gameplay is veel sneller en soepeler, wel minder kleurrijk but who care's:cool:
     
  6. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Gister wel iets aparts meegemaakt, wat ik nog nooit eerder had gezien. Een headshot met een granaat. :D
    Was al dood, had een granaat waarmee ik iemand killde (gegooid of getagd) en even later liep iemand anders blijkbaar in mijn andere granaat, waarmee ik een headshot maakte. Had echt zoiets van, WTF. :D
     
  7. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    631
    Ik gooide laatst ook een keer een granaat tegen iemands hoofd aan, of dat was bij Call of Duty. Hmm 8) Geeft wel een tof gevoel, tho.
     
  8. The_Yakuza

    The_Yakuza Active Member

    Berichten:
    1.805
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat had ik ook eens in een game. Blijkbaar had iemand een granaat vol op zijn hoofd getagged :9
     
  9. DutchDemons

    DutchDemons Total Domination XBW.nl VIP

    Berichten:
    651
    Leuk Bevonden:
    53
    Ik heb mezelf wel eens een headshot gegeven :) Dat was in Tyro station..als je schiet terwijl de trein langs raast, dan ketst de kogel (kennelijk) af in je eigen bekkie. was wel grappig.
     
  10. Syn3rgy

    Syn3rgy Active Member

    Berichten:
    1.107
    Leuk Bevonden:
    1
    Damn man , ik zuig ZO hard in dit spel man :p Ben nu bezig met John..
     
  11. The_Yakuza

    The_Yakuza Active Member

    Berichten:
    1.805
    Leuk Bevonden:
    0
    Met de torque kan dat idd :)
    Maar dan moet je hem wel volledige spannen
     
  12. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    ah gdvr. Wil je een party invite accepten omdat je eruit vliegt, gaat ie ook de lobby in (en waar je in zat uit). Dat wordt dus -1500. :mad:
     
  13. DutchDemons

    DutchDemons Total Domination XBW.nl VIP

    Berichten:
    651
    Leuk Bevonden:
    53
    ik heb gelukkig de lvl 25 achievement gehaald, dus de XP boeit me geen reet meer. ik ga nu gewoon lekker weg als het lagged of wat dan ook.

    XP boeit mij pas weer als de map packs gratis worden:)
     
  14. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Haha, ik ga al richting level 50 alleen zal ik die Achievement niet krijgen aangezien ik ook wacht tot ze gratis worden. 8) Maar ik ben bang dat het net zoals met de Halo 3 maps niet gaat gebeuren, dus dan koop ik ze waarschijnlijk binnenkort toch maar. Krijgt Microsoft dan toch nog hun zin! :+
     
  15. DutchDemons

    DutchDemons Total Domination XBW.nl VIP

    Berichten:
    651
    Leuk Bevonden:
    53
    niet doen joh! :)zo krijgt Epic toch zn zin (in t begin wilden zelf geen geld vragen voor DLC, maar nu ze het toch krijgen, smaakt dat naar meer).

    Ach. ik weet dat er teveel mensen zijn die dit toch blijven kopen, dus de trend is al lang in gang. Maar ik blijf lekker weigeren om aan dit soort onzin mee te doen. maps horen gratis te zijn. add-ons als missies enzo, dat is prima om $$ voor te vragen. Ik ben gewoon te old school denk ik...vroeger waren maps gewoon gratis. als bedankje voor de gamer en om het product levend te houden (ook goed voor de verkoop).
     
  16. Alizor

    Alizor Murdaturk

    Berichten:
    2.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Level 23 :cool:. Vandaag weer een paar lekkere potjes gehad _O_. Annex op Statis, ring was boven bij de boomshot en rood had hem. Ik plak 2 granaten en loop daarna naar boven en dood 2 man met m'n shotgun, break de ringcap, loop door naar de andere kant en dood weer 2 man. Ik pak de boomshot en zie dat ik één iemand heb gedood met m'n grenatetag. Daarna dood ik paar man met de boomshot (gewoon apart) en dan zie ik weer dat ik iemand heb gekilled met m'n granaat. Oftewel 9 kills in a row :D. Had ook een potje Submission op Pavilion, ik gooi een granaat en begin een shotgunfight met iemand die achter cover zit. Ik dacht dat ik 1/2 man zou doden maar blijkbaar liepen ze opeens dichtbij elkaar en dus killde ik 4 man met 1 granaat, ik dood die andere met shotgun en boem, heel team dood in 5 seconden :cool:. Heerlijk zulke potjes _O_.
     
  17. John_Petrucci

    John_Petrucci Active Member

    Berichten:
    1.682
    Leuk Bevonden:
    40
    Vandaag 2 keer iets gehad waarvan ik het melden wel waard vind.

    1. Potje wingman, ik dood ze alle 8 :). Dus dat is gewoon 9 punten in 1 ronde :D.
    2. Guardian, iedereen is dood & ik was als enige nog over. Maak terwijl ik als enige nog over ben nog een stuk of 10 - 15 kills XD.
     
  18. DutchDemons

    DutchDemons Total Domination XBW.nl VIP

    Berichten:
    651
    Leuk Bevonden:
    53
    host!:+

    j/k goed gedaan...geeft echt een heerlijk gevoel als alles lukt wat je wil doen.
     
  19. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Kon best dat ie hostvoordeel had, maar dan nog zag het er gruwelijk uit. :cool:
    Normaal is meekijken niet zo leuk, maar op sommige momenten...
     
  20. Tiesieman

    Tiesieman Active Member

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    0
    Wist niet dat jij hier zat Thomas XD
     

Deel Deze Pagina