Naja, boeiend...ik kruip gewoon lkkr terug mn bed in hoor ! Lkkr laatste aflevering van Fringe kijken en dan eens relaxt douchen en spek met ei bakken en dan kijk ik dan wel weer of ik nog ga gamen !
Ok...krijg je NU wel of geen double xp????? Volgens mij nog niet namelijk... Net namelijk potje execution gedaan, had 1113 punten, maar kreeg maar 1090XP??? Dat is gewoon keer die 0.98 die voor execution staat! Maar als dat double xp weekend NU dus al bezig zou zijn (zoals volgens Eurogamer bijv.) dan had ik 2180XP moeten krijgen...?!?!
Wie gaan er vanavond allemaal gamen? Ik zelf moet s'avonds eerst ergens anders naar toe maar probeer wel om 21.00 thuis te zijn.
Je hebt het hele weekend :. Ik hoop dat ik dit weekend host ben en weer een paar heerlijke potjes heb met +10.000 punten in een match, zou heerlijk zijn ivm het Double XP weekend.
+10.000 in 1 match? XP punten? Het hoogste wat ik heb gehaald was 4000 punten met Guardian (33 killa & 3 deaths).
Geen XP, daarom zette ik juist punten erbij . Hoogste aantal van mij is denk ik ook rond de 3000-4000 met Annex. Record is iets van 55 kills, +/- 20 ringcaps, heel wat downs en 5 breaks oid. Is het DoubleXP weekend al bezig btw ofniet?
kreeg net wel een keer double xp (vanaf 16:00) en potje daar na weer niet wel een beetje vaag maarja kijk dadelijk wel weer verder inmiddels 49 dus 50 word ik dit weekend wel neem ik aan
Net een potje met te veel lag. Dus ik denk ik rag er gewoon in met de shottie. Kill ik nog 3 mensen ook .