1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Gears of War 2 [Deel 7]

Discussie in 'Algemeen' gestart door tmffirework, 17 apr 2009.

  1. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Na lange tijd weer eens paar potjes online gedaan, maar nu weet ik wat ik de afgelopen week niet gemist heb. Dit spel zuigt gewoon enorm online. Of je speelt met/tegen kneuzen en chainsaw noobs, of je hebt (dikke) lag.
    En was het kill steelen nog vergeten. Hoge rang of niet, kunnen net zo goed kill steelers / chainsaw noobs zijn.
     
    Laatst bewerkt: 15 mei 2009
  2. Cryton NL

    Cryton NL Active Member

    Berichten:
    1.506
    Leuk Bevonden:
    0
    Couldn't agree more.
     
  3. The_Yakuza

    The_Yakuza Active Member

    Berichten:
    1.805
    Leuk Bevonden:
    0
    Gaat lekker vanavond, haal potjes met 25 kills/5 deaths. Dat telt nog eens lekker mee in de double exp-weekenden!

    :)

    Dit was dus in Warzone
     
    Laatst bewerkt: 16 mei 2009
  4. Nukem 007

    Nukem 007 Tots units fem força

    Berichten:
    1.642
    Leuk Bevonden:
    453
    Woohoo, gisteravons Execution op Ruins. Ik en vriend met 3 bots tegen 5 chainsaw noobies.
    Iedereen van mijn team was dood. Ik pak grenades op. Plant er eentje, op de plek van grenades. Hun komen met z'n allen achter me aan. BOEM, 3 kills met een grenade. Daarna nog een kill. Toen Stalemate geworden. Was wel lekker potje, 13 kills ofzo. 4100 XP :D
     
  5. Laconiek

    Laconiek Lock and Load !

    Berichten:
    1.083
    Leuk Bevonden:
    0
    Je zal het niet geloven. Nu net dit weekend krijg ik de 3 rode lampjes te zien :mad:
     
  6. tmffirework

    tmffirework Willem II Tilburg!

    Berichten:
    1.789
    Leuk Bevonden:
    0
    Da's balen inderdaad man :9. M'n eerst potje guardian 6000 exp. erbij en daarna nog een keer 5500 exp erbij! Gaat lekker zo :)
     
  7. The_Yakuza

    The_Yakuza Active Member

    Berichten:
    1.805
    Leuk Bevonden:
    0
    Gaat echt lekker, gister van 40 naar 42 gegaan. Vandaag ga ik 43 halen. Jammer dat ik nog belangrijke opdrachten voor mijn studie moet doen.. :+
     
    Laatst bewerkt: 16 mei 2009
  8. bombach

    bombach Active Member

    Berichten:
    65
    Leuk Bevonden:
    0
    oww dat is echt kut voor je laconiek,,maarja ik zit ook nog te wachte op mijn xbox hij heeft ook red ring of death:mad:
     
  9. Syn3rgy

    Syn3rgy Active Member

    Berichten:
    1.107
    Leuk Bevonden:
    1
    :eek:

    Dat is echt zwaar kut :p
     
  10. Alizor

    Alizor Murdaturk

    Berichten:
    2.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Wtf! Gister deed ik Guardian had de tegenpartij 2 leaders :emo:. Alsnog die match veel kills gemaakt met granaten omdat ze steeds bleven spawnen. Had gisteren trouwens een fuckinglange Guardian match, ik bleef als leader leven voor 10 minuten XD. Ben nu level 32, gaat echt snel met dubbel XP. Gisteren kreeg ik bij een match gewoon 8500 EXP erbij :cool:.
     
  11. Voltreffer

    Voltreffer A.F.C.A. CBS

    Berichten:
    499
    Leuk Bevonden:
    0
    Iemand die nu mee wil knallen?
     
  12. xbox360now

    xbox360now Active Member

    Berichten:
    135
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat betreft de bugs kreeg vandaag een potje waar het 7 tegen 3 was. Het toppunt was nog dat nadat er iemand uit een team vertrok kwam er zelfs een CPU voor terug. En alsof dat nog niet genoeg was kreeg GoW het ook nog voor elkaar om me vast te laten zitten in tac-com met kleuren i.p.v. grijs. Maar moet zeggen Double XP please let it be every weekend!!
     
  13. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Die bots komen er al sinds de laatste update, en die is er al ruime tijd.
     
  14. josh gunit

    josh gunit Active Member

    Berichten:
    601
    Leuk Bevonden:
    3
    Nu werden we echt genaaid door een een of andere glitch op Security:{

    Opeens iedereen dood, zonder dat we werden geraakt of werden geexcuteerd door die laser:emo:
     
  15. Cryton NL

    Cryton NL Active Member

    Berichten:
    1.506
    Leuk Bevonden:
    0
    GoW2 heeft gewoon onwijs veel fouten en dat maakt niet een slechte game..:mad:
     
  16. Bonbridge

    Bonbridge Hi!

    Berichten:
    2.488
    Leuk Bevonden:
    3
    Als ze serieus elk weekend een Double XP weekend inlassen, dan ga ik zelfs voor level 100. Dan speel ik elke zondag aardig wat Gears of War 2 en raak ik de rest van de week het spel niet aan. Maarja ik denk eerder dat dit een maandelijk iets wordt schat ik zo.
     
  17. Michel V

    Michel V Xbox 360:)

    Berichten:
    333
    Leuk Bevonden:
    0
    Iedereen zegt het maar veel fouten opzich na de updates is het wel stukke beter geworden en nu heb ik vrijwel nooit last van lag, glitches nouja alle games hebben die;)
     
  18. Cryton NL

    Cryton NL Active Member

    Berichten:
    1.506
    Leuk Bevonden:
    0
    Geloof mij ik heb het ook gespeeld na de update's. En ik vindt het alsnog een kut-game...
     
  19. Alizor

    Alizor Murdaturk

    Berichten:
    2.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is ook een kutgame als je host tegen je hebt, zelfs als host zijnde lukt het me soms niet eens door alle bugs/glitches. Ik word gedowned maar ik sta nog rechtop en loop als een spastische idioot, ik kan niet worden gerevived en het duurt een uur voor iemand van de tegenpartij me dood. Zovaak gehad dat ik geen wapens in me hand had (kom ik natuurlijk veels te laat achter :emo:). Ik respawn maar zit nog vast in de spectator mode in iemand anders z'n lichaam.
     
    Laatst bewerkt: 17 mei 2009
  20. Nukem 007

    Nukem 007 Tots units fem força

    Berichten:
    1.642
    Leuk Bevonden:
    453
    Omg, net Guardian. Ik was goed bezig. Ik was iets van paar keer leader. Ging me verstoppen en had meer kills dan andere ! Een rondje was echt vet. Ik en iemand anders tegen de rest van het team + leader. Ik leader en 3 ventjes gekillt. Wij met z'n 2en op die ene af. Hij rent gewoon. Word ie opgeblazen ^^ Daarna Stalemate geworden.
    Maar toch, ik had op het einde iets van 4500 XP. Dus ik dacht, chill word verdubbeld.
    Wat staat er: Me aantal XP + 0 :mad:
     

Deel Deze Pagina