Gears of War 2 [Deel 7]

Discussie in 'Algemeen' gestart door tmffirework, 17 apr 2009.

  1. Mastat

    Mastat Active Member

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    10
    Was je waarschijnlijk host en heb je een slechte verbinding.
     
  2. Cryton NL

    Cryton NL Active Member

    Berichten:
    1.506
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat bedoel ik, ik wil niet afhankelijk zijn van de verbinding. Ik wil gewoon altijd een goede verbinding en gameplay.:cool:
     
  3. tmffirework

    tmffirework Willem II Tilburg!

    Berichten:
    1.789
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik speel gewoon meestal met een volle party en dan heb je echt zelden last van lagg of iets. Altijd lekkere connecties en heerlijke potjes. Dan komt het spel ook gewoon goed tot zijn recht. En in mijn eentje heb ik ook nog weinig last van lagg, en als het eens een potje is dan trek ik gewoon de internetkabel eruit en dan start ik een nieuw potje.
     
  4. The_Yakuza

    The_Yakuza Active Member

    Berichten:
    1.805
    Leuk Bevonden:
    0
    Vrijdag begonnen op 39, nu 45 :)
     
  5. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    Meerdere potjes gespeeld, maar toch meer frustratie dan dat ik zat te genieten. Komt er iemand met een chainsaw op je af en je schiet erop en hij kan je alsnog zagen. Met een shotgun vol op iemand schieten en er gebeurd niks. Vica versa is het wel zo dat je in beide situaties de sjaak bent. Oh en met een sniper headshots maken probeer ik ook al niet eens meer, lukt online toch nooit. En dit terwijl ik in de sp achterelkaar headshots maak, en vroeger makkelijk headshots maakte op bewegende units (UT99)

    Verder gewoon weer veel potjes waarbij mensen maar op elkaar af komen rennen met chainsaws. Het gaat soms echt helemaal nergens over, er wordt geen eens de moeite genomen om te schieten. Leuk is het dan natuurlijk als je zo iemand vol kan raken met een shotty
     
    Laatst bewerkt: 18 mei 2009
  6. WOUW5

    WOUW5 Cpt. Censorshades!

    Berichten:
    2.588
    Leuk Bevonden:
    13
    nou, ik dit weekend gears 2 weer opgepakt ivm met double exp. Nou dat hele double exp brengt een ranzige gifvlek over het spel. ineens zijn er alleen nog maar noobs en eikels online. had ook een potje in pavillion, waarbij de tegenstanders bleven campen op de spawnpoint en die kenden de glitch nog niet dat je door die deuren kan springen :+ lekker veel kills gemaakt. 5 rondjes, 25 kills \o/
     
  7. John_Petrucci

    John_Petrucci Active Member

    Berichten:
    1.682
    Leuk Bevonden:
    40
    Ik heb, ondanks de double XP weekend, de game amper aangeraakt (2 potjes gespeeld). Er zullen wel meer komen. Ik ben benieuwd wanneer :).
     
  8. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    :confused::confused::confused:
     
  9. Frangster

    Frangster Active Member

    Berichten:
    1.892
    Leuk Bevonden:
    28
    Is het normaal dat ik XP verlies omdat iemand uit mijn Team het spel verlaat? Ik werd bijna rank 2 na veel pijn en moeite ;) kreeg ik even 1500 XP in mindering omdat ik het spel verlaten zou hebben, terwijl ik gewoon nog aan het spelen was.... :confused: Vervolgens zag ik dat iemand uit mijn team de game verlaten had. Was niet echt motiverend ofzo! :+

    Klopt het ook dat het zo lang duurt met die matchmaking? Eerder dat ik eens kan beginnen aan een game zijn we 5 minuten verder. Ik blijf de game kans op kans geven, maar er moet niet veel meer gebeuren nu wil ik het online gedeelte echt opgeven. Ik speel games voor mij lol, niet om de frustratie.

    Zijn er trouwens mensen hier die level 50 van horde ook nog moeten halen? Ik ben op zoek naar een groepje serieuze mensen die even een avondje de tijd hebben om die achievement van lvl. 50 te behalen. Iemand?
     
    Laatst bewerkt: 18 mei 2009
  10. Nukem 007

    Nukem 007 Tots units fem força

    Berichten:
    1.642
    Leuk Bevonden:
    453
    Jep ik moet hem ook nog. Ook de achievements van Horde op Flashback en Snowblind..
     
  11. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Moet nog 2 waves op Grind Yard, maar wil anderen wel helpen.

    Net nog maar eens een potje geprobeerd en even later stekker eruit getrokken. Wat een bullshit spel zeg. Slaat gewoon echt helemaal nergens op. 9 van de 10 potjes ben ik gewoon een lopende schietschijf. Dan kan je op iemand schieten wat je wilt, maar je kogels doen amper damage. Zij draaien zich rustig om, schieten een keer, boem, dood.
    Multiplayer doe ik alleen nog maar af en toe met Double XP weekends, om op level 50 te komen, maar buiten dat om ben ik klaar met die belachelijke multiplayer. Bijna elk potje raak ik enorm gefrustreerd van die neppe onzin.
     
  12. Alizor

    Alizor Murdaturk

    Berichten:
    2.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben ook overgestapt naar Call of Duty 5, af en toe speel ik nog wel eens gears maar dat is maar een potje of 2.
     
  13. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    |:- same here, gelukkig werkt horde wel goed en dat speel ik dan ook met veel plezier. Ik ben btw level 19 ik wil nog wel doorgaan tot level 25 maar dan kap ik er ook mee :p
     
  14. Gallardo

    Gallardo De vrolijke strijder

    Berichten:
    704
    Leuk Bevonden:
    0
    Die potjes die ik samen met jou speelde gingen ook belachelijk slecht gister. Vandaag had ik overigens een mooi potje :p ik gaf de ene headshot na de andere met de sniper. Zonder echt helemaal in te zoomen. Ik was overigens niet eens host. Eén van mijn sniper kills was een gast die schoot met shotgun op me, ik rolde achteruit, drukte LT in en schoot. Bam headshot. Eigenlijk belachelijk dat het lukte, maar zag er wel vet uit.
     
  15. Laconiek

    Laconiek Lock and Load !

    Berichten:
    1.083
    Leuk Bevonden:
    0
    Haat/liefde relatie !
     
  16. Frangster

    Frangster Active Member

    Berichten:
    1.892
    Leuk Bevonden:
    28
    Goh, dan ben ik gelukkig niet alleen in mijn mening!

    Ik heb gisteren de beste Gears avond sinds tijden gehad. Eindelijk lukte dat levelen een beetje en ben ik van level 1 naar 8 gegaan dankzij Gardian. Daarna flink horde gespeeld met Voltreffer en [2k], wat toch echt super blijft!

    Ik ga voor level 25 en dan hou ik het ook voor gezien denk ik, maar verbindingsproblemen heb ik gisteren geen last van gehad. :thumbs: Als er dus nog mensen zijn hier die nog iemand zoeken voor in hun team, of gewoon om af en toe te knallen, voeg mij gerust toe, ben bijna elke avond wel online.
     
    Laatst bewerkt: 19 mei 2009
  17. Voltreffer

    Voltreffer A.F.C.A. CBS

    Berichten:
    499
    Leuk Bevonden:
    0
    Horde ging inderdaad niet verkeerd. Zal vanavond even kijken of we jou achievement ook binnen kunnen koppen. Wel eerst werken :mad:.
     
  18. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Absoluut met deze game. :D

    Btw, klopt het dat een torquebow pijl van iemand af kan ketsen? Wellicht omdat ik te dicht bij hem stond (hij dook naar me toe). Wel erg hinderlijk.
     
  19. Cryton NL

    Cryton NL Active Member

    Berichten:
    1.506
    Leuk Bevonden:
    0
    Moet je um langer inhouden.
     
  20. Nukem 007

    Nukem 007 Tots units fem força

    Berichten:
    1.642
    Leuk Bevonden:
    453
    Gister 1 rank omhoog gegaan !
    31 ben ik nu. Ik hoop einde van de week 40 te halen. Vanaf donderdag non-stop spelen ^^
     

Deel Deze Pagina