GEARS 2 “OLD SCHOOL” WEEKEND: FOUR DAYS OF CLASSIC PLAY For those of you planning to fill the upcoming long weekend with a little Gears 2, we’ve got something special in the works for you. From Friday, May 22, at 9 AM EST, through Tuesday, May 26, at 9 AM EST, Public multiplayer matches are going the way of Gears 1 in an “old school” weekend event, featuring four-on-four teams and Smoke Grenades without their concussive blast. These changes affect the Execution - Warzone, Annex - KOTH, and Guardian - Submission playlists only, and remember—these are Gears 1 rules. Only four to a team! Source: gearsofwar.com
Had ik ook gelezen, is wel cool! Dat word dus weer een weekendje gearsen Maar wat zijn dan precies de tijden hier dat die regeling geld? En wie kan er dan vanavond? Maar kun je diie all fronts collection nu al in de winkels kopen? Want als dat zo is dan kan ik alvast de combistule en de snowblind map packs downloaden.
Dat is inderdaad wel tof. Als ze daar nou een speciale playlist van maken is Gears misschien wel weer de moeite waard
Wel nice van oldskool weekend. En exp voor Horde is ook chill. Geen idee hoeveel je krijgt, maar is toch mooi meegenomen. Zeker als je met uitbreiding weer een hoop Horde moet spelen. Dan komt level 50 er wel aan.
Eindelijk ! Horde blijft gewoon vet in tegenstelling tot de gare matchmaking af en toe. Jammer dat ze nu pas met die update komen aangezien ik in het begin heel wat Horde heb gespeelt . Zou wel erg kut zijn als je die XP alleen krijgt op de mappacks. Wanneer komt dat All Fronts gedoe trouwens uit? Ik denk btw dat dat gedoe om je behaalde EXP te berekenen (ratio?) zoals dat van Annex word, 0.26 oid aangezien je bij Horde makkelijk veel kills kunt maken en grote vijanden zoals Boomers/Grinders al 450 'EXP' waard zijn.
Zeg, werkt dat hele EXP systeem ook als je tegen bots speelt? Ik ben bang om online te gaan. Straks komen mensen hier klagen hoe ze het haten om met noobs te spelen. Ik ben een noob.
Ben ook een Noob en het maakt mij echt niet uit. heb er ook totaal geen moeite om te zagen, hoort er nu eenmaal bij vind ik. Heb trouwens zelf juist een bloedhekel aan die gasten die continue smoke gragnaten gooien waardoor je omvalt en dan met een shotgun uit elkaar geknald wordt (ik weet, zelfde logica, het zit in de game dus het hoort erbij). of sowieso die mensen die alleen maar met shotgun spelen en dan de rest uit gaan zitten schelden omdat je zaagt of schiet of wat dan ook. Maar goed, dat houdt mij niet tegen. ik doe gewoon lekker door gamen. Ik vermijd wel zo veel mogelijk warzone en execution omdat ik altijd heeeeeeel snel dood ben. respawn's vind ik veel leuker. *) Heb gisteren eindelijk de Annex achievement gehaald, zat al weken tegen Flood en Fuel station aan te hikken. pokkemaps en voordat je ze een keer met Annex krijgt.... en dan nog winnen. pff. met heel veel dank aan 2 gasten in het team die op flood 26/27 kills hadden terwijl ik weer eens niet verder dan 7 kwam op die map moet nog 1 keer overleven als Guardian trouwens. dat is het volgende doel. en misschien nog naar level 25. binnenkort maar eens aan de horde achievies beginnen, dat lijkt me echt leuk! Lex
Zagen = Noob Ik speel gewoon met shotgun en hammerburst. Speel nu ook vaker van dichtbij met hamerburst !
EXP voor Horde? Jezus wat slecht Gears 2 is al zo ontzettend toegankelijk, EPIC begint wel een beetje door te draven hoor.. EDIT: Die hammerburst slaat trouwens in deel 2 ook nergens op, 3 schoten en je bent down :\
Jeej! Goed nieuws! Dan gaat het misschien nog een beetje opschieten met level 100 ! Kun je iig fijn XP grinden met een paar man! Klinkt goed! Gears 1 nooit echt online gespeeld, dus ben benieuwd! Ik wil wel paar potjes met je doen, maakt mij namelijk echt helemaal niks uit of je super goed bent of super noob! Gewoon veel spelen, dan leer je het vanzelf een beetje!
Dunno, misschien vanavond ? Wie wil vanavond ff knallen ? Net lvl 35 geworden. In 2 daagjes tijd van 32 naar 35 gegaan, best aardig
Ik zoek spelers die goed kunnen helpen in public horde. gamertag kaur Mijn hoogste wave zonder dood te gaan:wave 37