1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Gears of War 2 [Deel 7]

Discussie in 'Algemeen' gestart door tmffirework, 17 apr 2009.

  1. Syn3rgy

    Syn3rgy Active Member

    Berichten:
    1.107
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik was altijd als eerste dood bij Wingman , was mooie spree man :emo:
     
  2. MM90

    MM90 -xxx-

    Berichten:
    511
    Leuk Bevonden:
    0
    Hostvoordeel is gruwelijk. :D
     
  3. John_Petrucci

    John_Petrucci Active Member

    Berichten:
    1.682
    Leuk Bevonden:
    40
    Nou, ik weet niet of ik host was. Bij wingman had het gekund, want ik was lobbyleader. Want de lobbyleader is volgens mij altijd de host, mocht je dat worden.

    Guardian was ik geen lobbyleader en volgens mij ook geen host. Maar had wel een goede verbinding :). Dat is al genoeg. Alleen met lag kan ik gewoonweg niet omgaan, al is het een halve seconde :mad:. Dan kan ik, hoeft niet, echt belachelijk slecht spelen.
     
  4. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    631
    Dat kan ik ook niet, dan trek ik meestal even de netwerk kabel eruit en ga daarna opnieuw zoeken. Dan krijg ik ook geen punten aftrek.
     
  5. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    Tenzij je host bent
     
  6. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Heb zelf echt vaak het idee een heel klein beetje lag te hebben, net genoeg om steeds iemand na 10 schoten nog niet down of dood te krijgen. Kan af en toe zwaar frustrerend zijn als je flink op iemand loopt te knallen, wat hem niets doet, hij draait zich om, boem, dood.
     
  7. John_Petrucci

    John_Petrucci Active Member

    Berichten:
    1.682
    Leuk Bevonden:
    40
    Ondertussen alweer rank 40 :). Ik hoop binnen 3 weken rank 50 te halen :). Volgende week ben ik er 4 dagen niet, dus dat moet ik meerekenen.

    En dan maar even Horde halen, die achievements. Dan hoef ik nog maar 2 achievements. Rank 100 & 100.000 kills.
     
  8. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    Netjes! Moet zelf nog 5 achievements, waaronder Party Like It's 1999 en daar hoef ik nog maar 100 rondes voor, dus die heb ik bijna. Maar moet ook Beat The Meatflag nog, en die gaat wat langer duren ben ik bang, wordt meestal gekilld als ik dat gastje eindelijk een keer te pakken heb :mad:!
    Daarnaast dan alleen nog level 50, level 100 en ook 100.000 kills!
     
  9. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Meatflag moet ik ook nog bij Submission. Heb er pas 1 van de 10.
    100.000 kills en level 50 komen denk vanzelf wel na veel grinden en spelen. Zit op bijna 25k kills en level 33, dus met heel veel uurtjes haal ik die wel. Dan Horde op Snowblind nog. Level 100 ga ik niet halen, onmogelijke opgave wordt dat denk.
     
  10. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    Tsjah...level 100 wordt idd lastig ben ik bang! Hoewel ik wel nog steeds stiekum hoop dat na level 50 de formule wordt aangepast voor het aantal punten dat je voor het volgende level moet halen....want 7 miljoen is not done...!
     
  11. MM90

    MM90 -xxx-

    Berichten:
    511
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja 100 gaat een moeilijke worden idd. Ik zit sinds de update op 34 en het duurt nu al eeuwen voordat je ranked. Ik speel eigenlijk alleen Execution en zit elk potje wel om en nabij de 1200 punten. Dan heb ik nu al 12-13 matches nodig om pas 35 te worden.
     
  12. John_Petrucci

    John_Petrucci Active Member

    Berichten:
    1.682
    Leuk Bevonden:
    40
    We speelden gisteren Guardian & daar kreeg ik 3000-4000 punten :). Had ook wel 1 potje 30 kills & 3 deaths :). Op Day One.
     
  13. MM90

    MM90 -xxx-

    Berichten:
    511
    Leuk Bevonden:
    0
    Zojuist 35 geworden. Ik werd lekker geholpen, was de laatste 2 potjes host. Heerlijk om zonder zorgen op een vijand af te lopen wetende dat je 'm toch wel met 1 knal kapot hebt.
     
  14. Alizor

    Alizor Murdaturk

    Berichten:
    2.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe kon je ook alweer weten of je host was?
     
  15. MM90

    MM90 -xxx-

    Berichten:
    511
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je elke shotgun battle wint, eerder spawnt dan je teamgenoten, en je kogels onmiddelijke impact hebben.

    i dunno
     
  16. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Voordat de match begint moet je op de teller helemaal onderaan het scherm letten van Character Setup (karakter/wapen kiezen). Als hier 2x "00:00" oplicht/knippert (je hoort ook 2 piepjes) ben je host. Het is soms ook te zien bij het kiezen van de map als je daar meer dan 5 stemmen op een map ziet. Let op: Speel je met meerdere in een lobby, dan kan alleen de degene die de lobby heeft gestart dit zien!

    Je hebt trouwens meer kans om host te zijn als je een volle lobby met 5 spelers hebt, maar dit is ca. 2 uur achterelkaar mogelijk. Op een gegeven moment vind je geen match meer en moet een ander een lobby starten.
     
  17. Kaneda

    Kaneda Active Member

    Berichten:
    1.164
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb dit spel verkocht door de belachelijke lag, echt idioot. Gow 1 veel van genoten, gow 2 totale blunder(alleen leuk voor lagoholics).
     
  18. MM90

    MM90 -xxx-

    Berichten:
    511
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja de lag is verschrikkelijk soms. Vandaag op de laatste 2 potjes na, toen ik host was, ALLEEN maar lag gehad. Geen enkel normaal potje kunnen spelen. Nauwelijks positieve k/d ratio gehad. Als host uiteraard ietsje beter met 29 kills in 2 matches (10 rondes) met 2 deaths. Zo random kan Gears 2 zijn.
     
  19. TopRowhide

    TopRowhide Careless.

    Berichten:
    259
    Leuk Bevonden:
    28
    Gister 1 potje public gespeelt, Off-host execution op blood drive 14 kills 28 downs 3 revive's en 2 deaths! Me beste potje ooit :D
     
  20. Voltreffer

    Voltreffer A.F.C.A. CBS

    Berichten:
    499
    Leuk Bevonden:
    0
    Iemand zin om donderdag avond de horde achievemt voor het Snowblind mappack te halen?
     

Deel Deze Pagina