1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Gears of War 2 [Deel 7]

Discussie in 'Algemeen' gestart door tmffirework, 17 apr 2009.

  1. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Ik heb gisteren ook nog even lopen knallen en het eerste potje was ik gewoon al Host. :+ Maar goed, die Smoke Frags mogen ze van mij wel gelijk zo houden. Dat was meteen al een verademing, die andere haat ik gewoon en verzieken deels Gears 2! |:-
     
  2. Sliv

    Sliv The One and Only

    Berichten:
    1.327
    Leuk Bevonden:
    230
    Waar ik vooral blij mee ben is dat de lag gewoon ontzettend veel minder is t.o.v. 5v5, of in ieder geval mijn gevoel zegt dat.
    Normaliter speel ik Wingman, en nog steeds eigenlijk wel, maar ik was dit weekend toch eerder geneigd om een van de 'gewone' playlists te doen omdat het echt enorm scheelde in de lag. Helaas ben ik zelf nooit host door mijn geweldige strict NAT..
     
  3. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Ja, maar dat is op te lossen. ;) Maar goed, het speelt wat lekkerder ja alleen had ik gister weer zo'n potje dat je 10x op iemand loopt te knallen en je diegene gewoon niet dood krijgt terwijl hij je met een schot kapotknalt en we waren nog host ook... geweldig is dat! =(
     
  4. Alizor

    Alizor Murdaturk

    Berichten:
    2.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Gears 2 bij mij:

    Match zoeken (wat om de een of andere reden langer duurde in dit oldschool weekend)
    Blijk je geen host te zijn
    Probeer je het alsnog, word je letterlijk geraped door het andere team
    Kabel eruit trekken en Horde doen/ander spel :+.

    Helaas ben ik maar eens in de zoveel tijd host, ik wil geen last hebben van deze schijt matchmaking maar de game blijft gewoon bruut :'-(. Het enige wat ik nu nog doe is Horde, dus laten ze maar snel komen met XP voor Horde. Niet dat het iets uitmaakt, ben lvl 32 en ga de DLC niet kopen maar alsnog lijkt Horde een beetje doelloos als je er geen XP voor krijgt.
     
  5. Voltreffer

    Voltreffer A.F.C.A. CBS

    Berichten:
    499
    Leuk Bevonden:
    0
    Mensen die weggaan als ze geen host zijn :emo:. Boeie ik speel het voor de lol. En ook als ik 3 seconde later reageer kan een potje fun zijn.
     
  6. Alizor

    Alizor Murdaturk

    Berichten:
    2.223
    Leuk Bevonden:
    0
    In het begin bleef ik gewoon doorspelen maarjah nu heb ik het gewoon gehad als ik voor de zoveelste keer 20 kogels leeg op iemand en hij rustig omdraait en me dood schiet. Horde all the way :).
     
  7. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    Als je hulp nodig hebt moet je het gewoon vragen ;)!
     
  8. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Ja, met wat meer man is het wat makkelijker. Ga je down, dan heb je grotere kans om gerevived te worden en de wave te overleven. Daarnaast gaan de waves wat sneller voorbij. :)
    Belangrijkste is dat niet iedereen als een gek gaat lopen om te rushen bij de latere waves van elke 10.
     
  9. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Haha, maar het is gewoon veel leuker om offline te spelen. :+
    Vooral aangezien ik geen headset heb. En ik geen goede teamspeler ben. rushen, rushen, rushen *oeps* :D

    Maar we zijn al 1 keer tot wave 50 gekomen, dus de 2e keer moet ook nog wel wel met een beetje geluk lukken.

    Is iig een mooie uitdaging. 8)
     
  10. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Ga je de Snowblind maps kopen dan ?
     
  11. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Nee, ik ga wel dat All Fronts dinges kopen wat in juli uitkomt. (de winkelversie uiteraard)
    Ben alvast wat tactieken aan het uitdenken + oefenen. Ben ik goed voorbereid :+
     
  12. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Is er al informatie over de singleplayer chapter die erin zou zitten ? Is het enigste waarvoor ik hem zou willen hebben.
     
  13. tmffirework

    tmffirework Willem II Tilburg!

    Berichten:
    1.789
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja je gaat undercover als locust. Je krijgt zo'n pak aan en 1 achievement is om onopgemerkt te blijven het hele level lang :)
     
  14. Cryton NL

    Cryton NL Active Member

    Berichten:
    1.506
    Leuk Bevonden:
    0
    Stealth past dus echt niet bij GoW2..
     
  15. rabouter

    rabouter Active Member

    Berichten:
    20
    Leuk Bevonden:
    0
    iemand zin om even horde te doen? voeg me toe
     
  16. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Wat is het toch jammer dat je niet zoals in Halo 3 filmpjes van de Match terug kunt kijken. Net met Annex op Mansion pakte ik de Boomshot en ik zag iemand van de tegenpartij binnen bij de ring lopen, dus ik dacht laat ik maar een schot lossen... zie ik opeens links onder in beeld dat ik ze alle 4 op had geblazen! :lol: Ik heb de actie helaas gemist aangezien het een lucky shot was, maar ik had het toch wel graag terug willen zien! :D
     
  17. Jamesje007

    Jamesje007 Active Member

    Berichten:
    63
    Leuk Bevonden:
    0
    Speel nu weer sinds tijden gears 2 en moet zeggen het is toch wel weer goed!
    Even wennen en oefenen, maar het gaat de goede kant op met het gears gevoel.
    Nu had ik een vraag: weer iemand of de nieuwe maps snowblind en die andere ook te spelen zijn bij Wingman? Ik speel eigenlijk alleen maar wingman en heb de maps gekocht ze komen alleen niet voorbij!
     
  18. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Hehe, soms kom je echt van die mooie momenten tegen. Met Annex en Submission is het soms echt feest met bijvoorbeeld de granaten. Dan blijven ze allemaal dicht bij elkaar en roei je zo het hele team uit met 1 nade.
    Of met Horde, als al die tickers komen. Inks plakken en naar andere kant lopen. Was wel lucky, maar zag er wel grappig uit toen beeld vol stond met al die gekillde tickers door die ink. :D
    Met replay save functie zou je echt mooie (en slechte) momenten kunnen vastleggen.
     
  19. Typhoon20

    Typhoon20 Active Member

    Berichten:
    120
    Leuk Bevonden:
    0
    Iemand nog met goede tips voor een Gears 2 noob ?

    Ik speel Warzone, Execution en wordt al gelijk afgeslacht. Ik merk dat mensen vaak de smoke grenade gebruiken maar deze heb ik nooit kunnen vinden.
     
  20. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    Heb je nooit een ander wapen geselecteerd? Als je dan omhoog drukt heb je een smoke, daar begin je standaard mee!
    Verder zou ik als ik jou was Guardian, Submission, Anex of KoTH spelen. Dat zijn allemaal modus waarbij je respawnt en je dus meer kunt oefenen! Verder, oefening baart kunst ;)! Gewoon veel spelen dus, dan komt het vanzelf! Op afstand de machinegun gebruiken en voor dichtbij de shortgun! Als je de shotgun hebt en heel dichtbij iemand bent, eerst een mep geven (met B) en dan meteen erachteraan schieten (gewoon blindfire), dan zijn ze als het goed is (als je geen lag hebt) meteen dood!
     

Deel Deze Pagina