1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Gears of War 2 [Deel 7]

Discussie in 'Algemeen' gestart door tmffirework, 17 apr 2009.

  1. dudeer82

    dudeer82 Hit-Girl

    Berichten:
    617
    Leuk Bevonden:
    0
    oke als die locust hen(marcus en dom) niet herkennen, zijn ze vreslijk blind :+
     
  2. tmffirework

    tmffirework Willem II Tilburg!

    Berichten:
    1.789
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit is ook zonder het masker dat in de trailer te zien is.
     
  3. Cryton NL

    Cryton NL Active Member

    Berichten:
    1.506
    Leuk Bevonden:
    0
    Link van de trailer?
     
  4. tmffirework

    tmffirework Willem II Tilburg!

    Berichten:
    1.789
    Leuk Bevonden:
    0
  5. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    Lol, is meer een poppetje :p, maar dat lijkt me wel vet, als undercover in het locust gebied te spioneren zo als locust verkleed.

    edit: :D had de trailer niet gezien, gebeurt ook nog. Awesome!

    Maar locust lijken mij net als mieren, die ruiken hun eigen soort :mad:
     
    Laatst bewerkt: 6 jun 2009
  6. tmffirework

    tmffirework Willem II Tilburg!

    Berichten:
    1.789
    Leuk Bevonden:
    0
    t zijn sprinkhanen :9
     
  7. crowbar

    crowbar Active Member

    Berichten:
    94
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is ook een action figure, gemaakt door Neca :)
     
  8. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Ja, daar kwamen wij vandaag ook opeens achter. Iedereen had zoiets van: Huh, hoe kom ik aan zoveel? Dus ik gelijk kijken in hoofdmenu voor nieuws, maar daar stond niks en toen vond ik een bericht op het GoW-forum over die bonus. :+ Toch lekker meegenomen en aangezien we toch bijna altijd host zijn en winnen tikt het lekker aan! \o/
     
  9. bombach

    bombach Active Member

    Berichten:
    65
    Leuk Bevonden:
    0
    ik had gister avond een vette actie,
    er liepen 4 kerels met guardian achterelkaar en ik zat daar met me shotgun achter een muurtje de eerste komt langs boem dood, 2de komt langs boem dood , 3de komt langs boem dood, 4de komt langs boem dood
    en dus had ik zommaaar 4 kills in een paar seconde:D
     
  10. TopRowhide

    TopRowhide Careless.

    Berichten:
    259
    Leuk Bevonden:
    28
    Gister had ik ook zo iets maar dan met de boltok, Ik schoot vier kogels met me boltok en dat waren alle 4 headshots :D!
    Bijna iedereen die ik ken zegt dat ik een boltok Headshot montage moet maken :) want ik schiet verdraaid veel headshots er mee (Offhost en host)
     
  11. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Vanavond nog maar eens een paar potjes Guardian gedaan.
    Blijft een nep spel. 3 potjes dat je gewoon weer een lopende schietschijf bent. Kogels van tegenpartij deden zo onmogelijk veel damage, zelfs shotgun van grote afstand schoot me gelijk down etc, of je wordt weer in de zaag gezogen.
    Laatste potje eindelijk normale verbinding. Kom je bij een level 53 kneus, die alleen maar kan zagen, 11 zaag kills. Hoop dat die fagget sterft. Heb hem iig bad rep gegeven. Zo zielig. Ze moeten echt met een modi komen om die klotezaag in MP eruit te halen, want dat verpest de hele boel, samen met de lag en host crap.
     
  12. MM90

    MM90 -xxx-

    Berichten:
    511
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is fagg"o"t...

    Anyway, ik zie jou op zowat elke pagina zeuren over slechte connecties etc...Misschien ligt het aan je eigen niveau? Chainsaw is irritant maar heeft zoveel zwakke punten, ik snap echt niet dat je daar zo slecht tegen kan.

    Net Guardian lopen doen, k/d ratio naar 1.6 getilt. \o/ Streven is 2.0 maar dat duurt nog even. Heb nu rond 1025 kills en 630 deaths ongeveer...Level 44, wat gaat het langzaam nu zeg. :eek:
     
  13. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Ik ben gewoon altijd kansloos als iemand met een chainsaw op me afkomt. Wordt er ingezogen. Ik kan op hem lopen schieten wat ik wil, met lancer, hammerburst, shotgun, perfect/active reload, blindfire of scoped, het doet ze niets en ze blijven op me aflopen tot ik in de zaag gezogen wordt, 9 van de 10x.
    9 van de 10 potjes verlopen bij mij op een of andere manier gewoon niet eerlijk. Vanavond ook paar keer, schiet iemand door een muur me down. Of ik schiet 2x van dichtbij met shotgun op iemands achterhoofd, doet hem niets. Hij killt ondertussen rustig zijn meatsheald, draait zich om, schiet, bam, dood.
    9 van de 10x klopt het bij mij gewoon niet. En het is enkel bij GoW2 online. Bij andere games, als Halo 3, heb ik totaal geen problemen online. Af en toe een heel klein beetje lag, maar dan is het alsnog gewoon goed en eerlijk speelbaar. Poorten al open gezet, geen verschil. Had een dikke internetverbinding en alsnog vaak probs. Andere router (toen vorige stuk ging), geen verschil. Zo af en toe heb ik dan een normaal potje en dan krijg ik een ander ook gewoon met 1shot dood, of een paar shots, maar dat zijn jammer genoeg uitzonderlijke potjes.
    Steeds als ik mijn K/D ratio omhoog probeer te krikken (heeft heel even op 0.8 gestaan), zakt ie alleen maar verder omlaag. Loop al niet als een gek te rushen, omdat ik dan helemaal wasted ben, maar op een safe point blijven campen heeft ook geen zin, dan maak je immers ook geen deaths. Het is dan een wonder als ik een potje met een positief k/d ratio eindig.
    Maar goed, wellicht ben ik een uitzondering dat het zo extreem is bij mij. Verwacht ook niet dat GoW2 MP bij mij wel goed gaat werken, en daarom ben ik niet bepaald gemotiveerd om toch nog door te zetten tot level 50, of een beter k/d ratio te krijgen, of om eerders weer geld uit te geven aan uitbreiding/nieuwe maps. Misschien moet ik gewoon weer Halo 3 online gaan spelen ofzo.
     
  14. MM90

    MM90 -xxx-

    Berichten:
    511
    Leuk Bevonden:
    0
    Als het echt zo erg is als je zegt misschien wel ja...

    Misschien moet je eens proberen om een party van 3/4 man te hosten; dikke kans dat jij ook in de game host bent; shotgun >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> chainsaw.
     
  15. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Mja, vaak met volle party gespeeld, en dan is de leader wel regelmatig host, maar blijf ik problemen houden.
    Heel af en toe speel ik wat zonder party en ben ik wel eens host en dan merk ik vaak dat de shotgun op dat moment wel goed werkt. Maarja, dat komt dus niet zo veel voor en zo zou het online gewoon niet mogen zijn. Iedereen hoort gewoon even sterk te zijn.
     
  16. Sliv

    Sliv The One and Only

    Berichten:
    1.327
    Leuk Bevonden:
    230
    Als je zelfs op Nederlandse host de shotgun nog niet goed kan gebruiken dan raad ik je af om hem überhaubt te gebruiken, want dan ligt het schijnbaar niet aan de lag ..
     
  17. TopRowhide

    TopRowhide Careless.

    Berichten:
    259
    Leuk Bevonden:
    28
    Vincent gebruik hammerburst, als je goede triggerfingers hebt word dit zeker te weten je favoriete wapen ;)
     
  18. Voltreffer

    Voltreffer A.F.C.A. CBS

    Berichten:
    499
    Leuk Bevonden:
    0
    Is die 500xp extra vandaag ook nog? Want dan start ik hem ook nog even op.
     
  19. MM90

    MM90 -xxx-

    Berichten:
    511
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja volgens mij tot morgen...
     
  20. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    Waarom doet iedereen guardian kiezen? IPV Submission? :mad:
     

Deel Deze Pagina