Deze game weer opgepakt en gisteren/vandaag beetje gespeeld. Guardian & Annex blijven leuk om te doen, alleen bij Guardian ben ik echt elke rond minimaal 2/3 keer de leader . 2 x melee is een down, dus vanaf nu hopen dat je snel genoeg op B kan drukken voordat de host op je schiet .
Haha, nou ik ben op een of andere manier "altijd" de Leader en sommige hier weten dat maar al te goed. Ik heb geen idee waarom en dat is nog niet alles, want ik krijg ook "altijd" de punten voor de ring bij Annex en KoTH. Die punten zijn handig, maar ik hoef niet zo nodig elke keer de Leader bij Guardian te zijn dus sinds ik de Achievements heb speel ik 't niet meer.
Ga jij bij annex of koth echt op de ring af, en bij guardian ga jij zeker alleen op de leader af? Ik persoonlijk niet want ik hou van killen
kijk ik vond het ook wennen in het beginnen, maar na een tijdje geen gow1 te spelen en heel de tijd gow2, wende het wel dit is het zelfde als op 1 dag geen frieten hebben en dan kroketten moeten eten, dat gaat ook niet maar het went wel
Nee, helemaal niet. Ik ben juist van het knallen en speel dan ook hoofdzakelijk Execution. Aan Guardian heb ik eerlijk gezegt een hekel en zeker als je elke Match de Leader bent is het gewoon niet leuk meer. Annex/KoTH vind ik zo nu en dan wel leuk, maar zonder Host en als de verbinding niet al te best is kan het aardig irritant worden. Ik snap alleen nog steeds niet waarom ik elke keer die 200 punten voor de ring krijg. Heel vaag!
ik heb sinds gisteravond ieder potje een ontzettende lag. zelfs als ik met alleen europeanen speel verder. hebben jullie dit ook?
ja, maar normaal heb je ook potjes die gewoon chill zijn zonder dat je host bent (host is je teammaat), maar nu niet meer. heb ik ook framedrops en dergelijke
Lag, framelag, de meest vreemdste bugs. Vindt het gewoon zo jammer dat GOW2 zo buggy en laggy moet zijn. Kom op Epic, jullie programmeurs zijn toch geen leken meer? Verbeter de netcode eens. :{