1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Gears of War 2 [Deel 7]

Discussie in 'Algemeen' gestart door tmffirework, 17 apr 2009.

1. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Zo, mijn broertje heeft deze game ergens goedkoop op de kop getikt. Tot nu toe valt me op dat het meer scripted is en meer cinematisch, erg tof! Echter, ik ben vaak nog aan het ronddolen, terwijl mijn AI mates al aan het knallen zijn. Als ik dan eindelijk bij ze ben is de helft al gecleared. Zou ik het spel zo passief kunnen uitspelen? 8) Ik heb soms het gevoel dat ik niet eens nodig ben (ik mis de helft van de mortars, de helft van die vliegende nemecysts (?), allemaal geen probleem).

Wat ik nu wil weten is, zijn er nog specifieke achievements waar ik beter meteen op kan letten nu ik begin met de storymode? Ik vind overigens die tellers die in beeld komen voor achievements erg handig! Dat mogen meer spellen doen, alhoewel ik geen fan ben van "doe iets x keer " achievements.

2. Sliv

Sliv The One and Only

Leuk Bevonden:
    230
    Speel je toevallig casual? Ja, dan kan het. Maar probeer hetzelfde maar eens op Insane ..
    Wat betreft specifieke achievements van de storymode: Je krijgt een achievement als je iets van 30 tickers melee'd, en verder flink wat gamerscore door de game co-op uit te spelen. Ook kun je er een paar behalen door kills te maken met specifieke wapens, zoals de mortar etc.. maar dat zal je uiteindelijk vanzelf wel krijgen.

Laatst bewerkt: 1 jul 2009
  3. Matrix

Leuk Bevonden:
    1.471
    Ja, ik speel op casual. 8) Ik heb zelfs de tutorial nog gevolgd, omdat ik de controls niet meer zo goed kende. Ik was nooit pro genoeg om GoW 1 veel online te spelen.

4. SjaccoPopino

SjaccoPopino Stay Frosty

Leuk Bevonden:
    86
    Gewoon ff op x360a.org kijken voor een achievement guide! Staat precies wat je voor welke achievements moet doen! Enige waar je bij de story mode op moet letten zijn eigenlijk de collectables en het is eigenlijk wel t handigst als je die nu meteen op casual verzamelt, dan hoef je dat straks niet op insane te doen ;)! Verder kun je achievements als bijv 30 tickers melee-en ook later nog doen door een bepaalde chapter te replayen!

5. John_Petrucci

John_Petrucci Active Member

Leuk Bevonden:
    40
    Misschien dat ik van het weekend deze game uit de kast haal als ik Tales of Vesperia uit heb. Die kans is niet zo heel groot. Maar goed. Ik heb wel weer zin in een potje gears.

6. WOUW5

WOUW5 Cpt. Censorshades!

Leuk Bevonden:
    13
    @THe Matrix: Als je voor co-op achievement gaat met het wel via live en niet bijvoorbeeld met je broertje split-screen. Dan krijg je de achievement niet dat je álle chapters op co-op hebt gedaan :x Daarom heb ik m nog een keer moeten doen, maar dat vond ik geen probleem, want ik vind de story egt heel vet _O_

7. Alizor

Alizor Murdaturk

Leuk Bevonden:
    0
    Hoezo dat dan? :{.

Wauw, net voor de eerste keer in weken een potje afgemaakt. Bijna geen lag, kogels kwamen direct aan en er was geen oppermachtige schijthost. Als Gears de hele tijd nou zo zou zijn zou ik het veel meer spelen.

Ik heb zelf trouwens de game twee keer uitgespeeld, eerste keer op Normal en de tweede keer op Easy. Tweede keer verveelde ik me gewoon een beetje en volgens mij had ik toendertijd ook geen Xbox Live Gold.

Laatst bewerkt: 2 jul 2009
  8. WOUW5

WOUW5 Cpt. Censorshades!

Leuk Bevonden:
    13
    Tegenwoordig heb je nog maar weinig lag hoor. Oppermachtige hosts zijn er nog wel, maar niemand is te oppermachtig vooooooor:..... de Thijscoman

9. Gallardo

Gallardo De vrolijke strijder

Leuk Bevonden:
    0
    Waarom moet het nou precies dit weekend double XP zijn.. Vrijdag ben ik niet eerder dan 5 uur 's middags thuis en zaterdag ga ik om half 12 op vakantie..

Hopelijk komen ze deze vakantie nog een keer met een double XP weekend, want dit weekend is echt het enige weekend dat ik niet kan.. En ik moet nog zoveel voor lvl 50 ;'(

10. Matrix

Leuk Bevonden:
    1.471
    Het is goed dat je het zegt, maar dat is wel schandalig zeg. |:- Splitscreen lijkt meer en meer te verdwijnen naar de achtergrond, lekker sociaal. Ik speel het juist liever met iemand op de bank.

11. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Klopt niks van. Ik heb alles in splitscreen gedaan, en gewoon alle achievements gekregen...

12. Nukem 007

Nukem 007 Tots units fem força

Leuk Bevonden:
    453
    Nee idd. Ik heb het ook gewoon met 2 controllers gedaan. Eentje op casual de ander op insane, hoppaa meteen 200 G :D

13. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Ben benieuwd naar Double XP weekend.
    Klopt het dat je XP verdubbelt (vandaar de naam), en/of krijg je enkel als winnende team 500 punten?
    En Horde wave 10 met enkel tickers. Als je daar dan ook al punten voor zou krijgen, dan komt level 50 wellicht weer een heel klein beetje in de buurt. :+
    Zal uiteindelijk denk wel tegenvallen wat ik aan XP extra verdien.

14. WOUW5

WOUW5 Cpt. Censorshades!

Leuk Bevonden:
    13
    wat raar dat het bij jullie wel werkte en bij mij niet :confused:, maar maakt niet meer uit, ik heb die achievement nu al een tijd en had er plezier in het nog een keer te doen

15. Syn3rgy

Syn3rgy Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Zomg, gister submission gedaan. Echt een hele lange tijd niet meer gespeelt, 1e potje en in een keer BAM alles raak. ik had torque, elke kogel raakte. Dat potje duurde echt lang, had 42 kills en volgens mij 16 deaths ( Deaths bij gehouden ) Was echt een geniaal potje

16. bombach

bombach Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik wil wel ik heb het namelijk al heel lang niet meer gespeeld en ben pas lvl 24:+
    voeg me maar toe : zerbucci

17. [2k]

Leuk Bevonden:
    207
    Ben van het weekend ook wel weer in voor wat GoW2.

18. WOUW5

WOUW5 Cpt. Censorshades!

Leuk Bevonden:
    13
    ik ga ook wel spelen. maar waarschijnlijk met wat vrienden van me dus ik weet niet of er wel plaats in de lobby is :9

19. Silver92

Silver92 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb vandaag een trial kaartje geactiveerd en had wel zin in een potje gears, alleen duurt het eeuwen voordat hij iemand vindt... Ik heb nu nog steeds niemand en het staat al een kwartier te zoeken

20. [2k]

Leuk Bevonden:
    207
    Cancellen en weer opnieuw proberen. Soms wil terug naar hoofdmenu gaan, iemand anders laten hosten of Xbox even opnieuw aanzetten ook helpen, als ie constant maar geen match kan vinden.

Deel Deze Pagina