mijn vriend heeft een update voor gears of war gekregen en kan nu alle achievements van de dark corner maps bekijken. Vreemdgenoeg heb ik hem niet en kan ik niet meer online. er staat dat ik mijn versie moet upgraden, maar ik krijg geen melding van een eventuele update? heeft iemand dit probleem ook?
dat dacht ik dus ook, maar ik kan nu geen online matches meer spelen want iedereen uit mijn vriendenlijst met gears 2 heeft die update. maar blijkbaar ben ik de enige met dit probleem? Ik krijg de hele tijd het bericht: " the match you are trying to join is running an incompatible version of the game. Please try upgrading your game version "
het stond een pagina geleden @vh91: TU4 zou er dus blijkbaar al vandaag moeten komen en niet op 6 juli, mss krijg je hem later
Dan ga ik om 2 uur lekker gearsen, als iemand wilt joinen dan moet je maar een message/vrienden verzoek sturen.
wut? Nieuwe Gears? Nieuwe add-on? geheel nieuw project? Cliffy, zorg er dan ook voor dat de 'Near future' ook echt NEAR is!
Ik las dat het om een geheel nieuw deel van gears of war gaat. gears 3 neem ik aan . Ik heb niet dat het van grafische stijl verandered, want ik vind deze juist zo mooi
Khep die update ook al gehad.. Kon eerst ook geen matches vinden met de melding dat ik mijn game moest updaten en kreeg een half uurtje later de update binnen. Gewoon even geduld hebben dus! Ennuh.. Nieuwe gears!? Als dat zo is mag het idd wel near zijn
Nou, ik ga ook maar 's even knallen en ik hoop wel dat ik Double XP krijg. Hopelijk krijg ik een beetje Host Power! /Edit: LOL, wat een chaos met die Tickers op Wave 10. Het zijn er gelukkig ook niet zoveel.
Heeft iemand hier het boek van Gears of War gelezen? Ben erg benieuwd hoe moeilijk het is, want wil het best wel graag lezen
Ik ben wel een fan van nieuwe dingen proberen. Je kunt niet eeuwig teren op hetzelfde, maar near future moet wel near future zijn als je de 360 nog wilt halen. Ik denk dat tussen de volgende E3 en eind 2010 toch wel de eerste geruchten over de nieuwe generatie beginnen op te borrelen. Dat moet dan toch wel onderhand? Alhoewel ik mijn complimenten moet geven voor Gow2! Ik zit nu in act 3 en het valt me op hoe veel kleine variaties in de gameplay hebben gebracht in de vorm van scripted events waar je net wat anders dan normaal moet doen. Erg tof.
Wave 10 met horde is gruwelijk. Zoveel tickers die naar je toe komen. Aan het eind bleef het scoreboard maar kills bijtellen (totaal 52kills)
Ink nades plakken. Volgens mij heb je dan echt snel veel kills als ze er allemaal inlopen. Tijdje terug had ik zo ook een keer met Horde veel tickers tegelijk gepakt, bij een wave waar een hoop tickers komen. Weet niet of ik vandaag nog online kom, maar morgen wil ik iig nog wel wat GoW2 doen.
Iemand zin om te knallen online? Voeg me maar toe of als k je al heb stuur maar message, als ik het op de site van Xbox zie dan kom ik meteen online