Gears of War 2 [Deel 7]

Discussie in 'Algemeen' gestart door tmffirework, 17 apr 2009.

  1. josh gunit

    josh gunit Active Member

    Berichten:
    601
    Leuk Bevonden:
    3
    Als er genoeg mensen zijn wil ik wel mee doen. Als we ook een beetje wave 30/40 spelen.
     
  2. Alizor

    Alizor Murdaturk

    Berichten:
    2.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Mjah, ik ga niks meer regelen. Heb het twee keer ofzo geprobeerd maar natuurlijk kwam de helft ofzo niet opdagen of reageerde niet op m'n invites. Ik speel wel een keer mee als ik de kans heb (wanneer iemand anders alles heeft geregeld en mij invite). :)
     
  3. Syn3rgy

    Syn3rgy Active Member

    Berichten:
    1.107
    Leuk Bevonden:
    1
    Kga nu online , mensen die willen gamen add me maar of invite me
     
  4. tmffirework

    tmffirework Willem II Tilburg!

    Berichten:
    1.789
    Leuk Bevonden:
    0
    RROD heb ik, dus kan m niet checken.
     
  5. Silver92

    Silver92 Active Member

    Berichten:
    850
    Leuk Bevonden:
    0
    Godver, had ik maar eerder terug gekomen naar dit topic, nu is mijn kaartje op :+. Binnenkort toch maar eens zo'n jaarkaartje aanschaffen
     
  6. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Even een paar waves horde gedaan (10-12). Tickers knallen was even leuk. Zag ook dat je al EXP krijgt, maar die 100 puntjes schieten ook niet op.
    Daarna nog een potje Guardian online gedaan en was meteen weer klaar met dat spel. Zeker als je met een random team speelt, is er nauwelijks sprake van teamwork. Laatste tijd amper meer gespeeld en denk ook niet snel dat ik GoW2 weer in de 360 doe. Ben nu wel klaar met dat spel. En om weer geld uit te geven aan die mappacks die je amper speelt en een deleted scene, voor wat nieuwe achievements zie ik ook niet meer zitten.

    Of het is gewoon de warmte. :+
     
    Laatst bewerkt: 5 jul 2009
  7. Syn3rgy

    Syn3rgy Active Member

    Berichten:
    1.107
    Leuk Bevonden:
    1
    Misschien moet je spelen met vrienden? Is altijd leuker dan zo'n random groepje.
     
  8. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Ja dat zeker. Dan kun je tenminste als team samen werken.
     
  9. Alizor

    Alizor Murdaturk

    Berichten:
    2.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de game net verkocht voor een euro of 25. Vond de singleplayer grotendeels geweldig (alleen de vage saaie stukjes in de Hollow en dat Research Lab, Chapter 3 voornamelijk) vond ik iets minder. Had zelf nooit last van matchmaking problemen tot ongeveer na TU3 geloof ik, steeds weer die chainsawnoobs en de rare bugs en krotte matchmaking. Jammer, is een heerlijke game maar de matchmaking zuigt. Alsnog best veel gespeeld (vooral toen ik hem net had en alles bij mij prima verliep).
     
  10. azzkickr

    azzkickr Active Member

    Berichten:
    398
    Leuk Bevonden:
    0
    Beste Mede gamers,

    Een vriend en ik zijn een behoorlijke verslaving aan het opbouwen met Horde. Nu hebben wij gelukkig niet zo veel last meer van disconnects, wat een week geleden nog wel het geval was (zal wel met de update verholpen zijn).

    Maar nu krijgen wij vaak de mededeling dat de Host de game op pause heeft gezet, en daarna disconnect hij toch. Hoe kan je in Horde als Host fungeren zodat ik zelf in de hand heb wanneer een game op pause moet (nooit dus....)?? Vanavond rond een uur of 19:00 gaan we weer eens een poging wagen, maar het is wel frustrerend om na 32 waves het spel op pause te zien springen en daarna weer in het main menu te belanden....;-((

    Misschien zijn er hier mensen die daar ook zo vaak last van hebben? en kunnen we misschien eens een party maken met de XBW leden zodat we er zeker van zijn dat het serieus gespeeld wordt?

    Alvast bedankt en See you on the Battlefield!!
     
  11. PimLadenn

    PimLadenn Active Member

    Berichten:
    335
    Leuk Bevonden:
    0
    Selecteren van de host gebeurt random....
    Ik ga zeker weer horde spelen als ik het all fronts pack heb ik moet namelijk dan nog achievements van snowblind, combustilbe en dark cornerss map dat word veel horde spelen! \o/
     
  12. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Ik moet al die Achievements nog, dus ik ga vanaf 28 juli ook daarmee aan de slag. Ik ben blij dat dit weekend er weer op zit, want het was af en toe weer een drama met de verbinding. Al had een keer dat ik elke Match de Host was en dat ging zo uren door, dat was dan wel weer lekker en ik ben in 2 avonden knallen van level 50 naar 55 gegaan... yeah! :cool:
     
  13. azzkickr

    azzkickr Active Member

    Berichten:
    398
    Leuk Bevonden:
    0
    Zijn er nog mensen die vanavond (maandag 06-07) willen knallen in Horde??.

    Er zijn nog 3 plekken beschikbaar. We starten rond een uur of 19:00(en stoppen zo rond 22:45-23:00).

    Mijn GT is: OTL 002 of OTL001.
     
  14. Ch®is

    Ch®is '

    Berichten:
    1.190
    Leuk Bevonden:
    70
    Vorige week de Achievement 'Seriously 2.0' gehaalt. Na dik 3 maanden dat GoW2 op de plank ligt heb ik 100 000 lelijkerds omgelegt.
     
  15. BlackTerror

    BlackTerror Delicious

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    4
    Sinds vrijdag eigenlijk voor het echt serieus begonnen met multiplayeren GoW2. Ik dacht nu maar eens proberen, alhoewel ik het al vaker geprobeerd heb maar GoW1 vond ik online gewoon velen malen beter.
    Nu zijn er toch wel wat problemen verholpen en ik heb ik een aantal potjes met veel plezier gespeeld.

    Toch zijn er gewoon nog veel dingen die me irriteren.
    - soms sta je naast iemand, schiet je met je shotgun op hem blijft ie gewoon levend:emo:
    - boomer 3 kogels?? Doe maar 2 alstublieft;)
    - Matchmaking is verbeterd, maar zuigt nog steeds. Als er lag is heb je gewoon geen keus maar moet ik terug naar het dashboard en krijg ik -1500XP|:-
    Waarom niet gewoon een extra gamemode met player matches met een matchmakingsysteem zoals o.a. CoD4. Gewoon joinen en leaven waneer je wilt, en niet steeds een nieuwe server maar gewoon met dezelfde players alle maps rond. En als er iemand leaved kan er weer iemands joinen. Lijkt mij veel praktischer toch?

    Dat gevote voor die maps is ook wel een klein minpuntje. Zo speel ik vandaag 5x achter elkaar op Jacinto en gister 4x op River|:- En het werkt ook niet altijd goed. Staat het 5-4 voor een bepaalde map, krijgen we een tie:confused:

    Nog een vraagje. Is active reload met een sniper in GoW2 niet meteen een down?

    Ik zal het nog wel even blijven spelen denk ik, maar toch ik denk dat ik over een week of 2 het wel gezien heb.
     
    Laatst bewerkt: 6 jul 2009
  16. dudeer82

    dudeer82 Hit-Girl

    Berichten:
    617
    Leuk Bevonden:
    0
    In GOW2 is een active reload met een sniper geen directe down.

    Over die shotgun gesproken, dat is af en toe wel waar maar ik denk dat dat gwn komt door een slechte(re) connectie, zoals veel dingen die (online) slecht gaan in games.
     
    Laatst bewerkt: 6 jul 2009
  17. BlackTerror

    BlackTerror Delicious

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    4
    Ok thx!

    Wat trouwens ook irritant is zijn die grenades tagged aan een muur o.i.d.
    Je bijna geen kans om ze te zien en om eraan te ontsnappen.(hoewel ik het sommigen heb zien doen)
     
  18. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Zat net weer een stukje van GoW1 en 2 te spelen. Maar waarom is Anya in deel 1 gewoon een totaal ander persoon dan in deel 2. Ik blijf erbij dat ze wat te maken heeft met de Locust Queen.
     
  19. dudeer82

    dudeer82 Hit-Girl

    Berichten:
    617
    Leuk Bevonden:
    0
    ze ziet er toch ongeveer het zelfde uit, maar het komt gwn door de nieuwe(re) engine die GOW2 gebruikt en btw Dom ziet er ook niet het zelfde uit als in GOW1
     
  20. Ch®is

    Ch®is '

    Berichten:
    1.190
    Leuk Bevonden:
    70
    Ik denk ook dat de pa van Marcus een buschuitje heeft gegeten met de Lucust Queen. Minstens op de koffie is geweest. We komen er vanzelf achter als GoW3 uitkomt, die ik natuurlijk meteen haal!
     

Deel Deze Pagina