1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Gears of War 2 [Deel 7]

Discussie in 'Algemeen' gestart door tmffirework, 17 apr 2009.

  1. Alizor

    Alizor Murdaturk

    Berichten:
    2.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk wel dat er een theme komt, maar dan natuurlijk wel voor wat punten :9.
     
  2. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    Als t dan een keer lkkr gaat, dan gaat het ook goed lekker bij mij blijkbaar! Vanavond 5 potjes Annex gedaan en elk potje ging wel lkkr (wel twee potjes beetje lag gehad), gemiddeld rond de 1100XP erbij! Maar t laatste potje ging wel extreem lkkr (voor mijn doen) :D!!

    [​IMG]
     
  3. BlackTerror

    BlackTerror Delicious

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    4
    Vandaag zo'n geniaal Gears moment. We deden een potje Warzone en ik moest even na de wc(ik was toch dood). Dus ik kom terug zie ik dat de volgende ronde al begonnen is, ik zit nog niet op mijn stoel of ik zie dat er een vijand aankomt. Die vijand denkt dat ik even weg ben dus hij loopt dicht bij me en proberte me neer te slaan maar net op dat moment pak ik mn zaag en zaag 'm neer:+ Haha best wel grappig, die kerel schrok zich natuurlijk helemaal dood:lol:
     
  4. Ch®is

    Ch®is '

    Berichten:
    1.190
    Leuk Bevonden:
    70
    Euwnt. :thumbs:
     
  5. Silver92

    Silver92 Active Member

    Berichten:
    850
    Leuk Bevonden:
    0
    Vandaag voor het eerst Live aangeschaft, en meteen GoW2 gedaan. Ik moet zeggen dat het redelijk lastig online is met soms teveel lag, maar over het algemeen is het gruwelijk vet! Als je iemand gedowned hebt is dat zo heerlijk om het er nog effe in te wrijven door hem te laten kruipen in wanhoop, en dan vervolgens zijn fucking lichaam in 2en knallen met de shotgun!
     
  6. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    Dat vind ik dus echt zo lame als mensen dat doen :+! Maak me gewoon meteen af als je me downt, dan kunnen we weer verder!
     
  7. Silver92

    Silver92 Active Member

    Berichten:
    850
    Leuk Bevonden:
    0
    't Is ook maar leuk voor even, heb ik gemerkt. Nu handel ik het meestal af met zo'n flashy Golfstick actie met de shotty.

    Verder heb ik heel vaak het idee dat ik Host ben. Heel vaak voordat een potje begint staan de onderen een halve seconde stil en kan ik naar de sniper/grenades/torque bow sprinten. Hoe kun je zien of je host bent?
     
    Laatst bewerkt: 11 jul 2009
  8. j0rdyy

    j0rdyy Active Member

    Berichten:
    128
    Leuk Bevonden:
    0
    Als de teller op 0 seconden is van je wapens 2x knippert volgensmij.
     
  9. Silver92

    Silver92 Active Member

    Berichten:
    850
    Leuk Bevonden:
    0
    De teller van mijn wapens?
     
  10. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    Ja, wanneer je je charecter en weapon kiest, als die teller twee keer knippert/piept op 0! En als je eerder start dan de anderen ben je idd host!
     
  11. Silver92

    Silver92 Active Member

    Berichten:
    850
    Leuk Bevonden:
    0
    Ah oke, dan ben ik idd vaak host :p. En dat terwijl ik via zo'n Wireless Connector verbinding heb!
     
  12. ExoSkeleton

    ExoSkeleton Active Member

    Berichten:
    974
    Leuk Bevonden:
    16
    Haha dat wil niks zeggen bij Gears.. Vandaar al die lag altijd
     
  13. Silver92

    Silver92 Active Member

    Berichten:
    850
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja die lag is idd jammer. Als ze nou zo'n server als bijvoorbeeld CoD of Halo hadden was het een stuk leuker geweest.
     
  14. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    Godverdomme knkrzooi! Wat is er aan de hand? Ik heb nou al drie potjes achter elkaar dat ik midden in t potje krijg "Your connection to the Host has timed out" :mad::mad:!!
     
  15. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Staan de poorten van je Router/Modem wel open? Want "(...) timed out" ligt aan jouw verbinding en "(...) lost" krijg je wanneer de Host de stekker eruit trekt of als de verbinding van de Host te slecht is. Het kan ook zijn dat je verbinding erg zwak was of dat het even wegviel (bijv. als er meerdere PC's aanstaan of met WiFi). ;)
     
  16. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    Ow....lol en ik maar godverren op die kut hosts...terwijl t dus waarschijnlijk aan mij ligt :9! Zal idd wel, internet hier in dit studentenhuis is idd niet echt super...wifi ligt er ook al een week uit! Maja, dalijk dan nog maar eens proberen ;)!
     
  17. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Haha, ach ja... het is sowieso beroerd qua online gaming. |:- Het is jammer, want ik vind het een geweldige game. Maar met al die Lag en andere vage dingen die soms gebeuren is het af en toe niet leuk meer. Ik loop ook zo vaak te shaken alsof ik Parkison heb of zo. :+ Daarom speel ik nu regelmatig Private. Maar goed, EPIC is ervan op de hoogte en ze werken eraan zeggen ze. Dus hopelijk komt het een keer goed. 8) Toen ik pas CoD4 online speelde merkte ik weer 's hoe slecht Gears 2 online is! :emo:
     
  18. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    ehm...

    [​IMG]
    Gears of War 2: All Fronts Collection - 800[​IMG]
    Bestandsgrootte: 766 MB





    Zou dit vandaag uitkomen? Ik dacht ronde de 28e.
    Even wat MS puntjes halen dan.

    EDIT: NIET DOWNLOADEN. Is een fout van Epic.
     
    Laatst bewerkt: 17 jul 2009
  19. Syn3rgy

    Syn3rgy Active Member

    Berichten:
    1.107
    Leuk Bevonden:
    1
    Wtf :eek:?

    Hij zou de 27e released worden.

    E: Zou het eigenlijk niet erg vinden, des te eerder, des te beter.

    E2 : OMG! Hij is er! ff 800 punten bestellen, Dulle, ik add je ff, kunnen we samen doen?
     
    Laatst bewerkt: 17 jul 2009
  20. Rebel8319

    Rebel8319 XBW Addict

    Berichten:
    2.784
    Leuk Bevonden:
    0
    zo dat is verrassend , en wel weer 1 speelbare chapter dus het is wel interessant !

    Nu zit ik te dubben tussen dit en Monkey Island , heb nog maar 900 punten namelijk ..
     

Deel Deze Pagina