Al gevonden ! Xbox aan uit zetten werkte niet, maar heb gewoon alle knopjes op de afstandsbediening een voor een geprobeerd en uiteindelijk had ik m te pakken! Internet werkt ook, dus nou lkkr potje Gears doen !! Van mij morgen er vaker geen gasten in t hotel zijn als ik moet werken !
Komt (gelukkig) niet vaak voor hoor, dat er én geen gasten zijn én er verder geen andere taken om te doen zijn! Nog een kleine 6 uurtjes en dan is Dark Corners er! Weet wel dat ik dan nog fijn lig te slapen, want ben kapot moe ! Maja er zijn vast nog genoeg mensen te vinden om Horde mee toe doen als ik wakker ben ergens na 5en !
de Dark Corner Map Packs zijn nog steeds niet online in Europa????!!! hopelijk komen ze snel eraan. http://www.vgreleases.com/xbox360/ReleaseDate-323570.aspx deze site geeft aan dat het pakketje alleen in amerika verkrijgbaar is. zeg me dat dat niet waar is
In Amerika zijn ze ook nog niet te downloaden en je moet niet alles geloven wat je op internet tegenkomt.
Je kan all fronts en dark corners downen vanaf een uur of 12. Je kan hem overigens niet kopen heb ik begrepen. @ Lethal: kan je alle mp achievements private doen?
Als het goed is wel ja. Er zijn een aantal Achievements (oude) die wel Public moeten, maar dat staat er duidelijk bij.
Niet allemaal, sommige moet je online halen maar de meeste zijn te boosten via Private Matches. /heeft het ook over de oude achievements en niet alleen over de nieuwe DLC.
Ik ook over alle Ga all fronts halen en dat is een mooie kans om Gears 2 GS eens flink omhoog te schoppen.
Iemand al naar de winkel geweest om te kijken of je daar het pakket kan kopen? Maar zelf denk ik eigenlijk dat het niet te koop is en dat die site die hier laatst gepost was oude informatie geeft. Wel bullshit dat hij niet om 02.00 al te downloaden was! Ik denk lekker vanochtend ff nieuw maps spelen, zie ik dat hij nog niet te downloaden is.
waar stond dan op het internet dat het om 12h online geplaatst wordt? op de sites die ik tegenkom staat elke keer alleen 'release on 28 july'
Dark Corners Multiplayer Map Pack - 1200 Bestandsgrootte: 489 MB /// Gears of War 2: All Fronts Collection - 1600 Bestandsgrootte: 766 MB