LOL, je was me net voor. Maar ik haal 'm net binnen en het is ook heel de week lang Double XP (tot 3 augustus dus), yeah!
Ik kan nu wel dark corners downloaden. Maar geen all fronts collection. Wanneer kunnen we all fronts collection downloaden?
Pff, toch zeker een half uur. Jammer dat All Fronts 1600 is, ik heb maar 1300 over. Iemand trouwens al gebeld, of langs een winkel? Ben wel benieuwd of ie nu ook daar verkocht wordt. Want dat was mijn oorspronkelijke plan; om het in de winkel te kopen.
Wat een smeerlappen, ze willen gewoon dat je de Dark Corners eerst koopt volgens mij. Voor de All Fronts Collection moet je nu een code invoeren.
hopelijk niet, wat is het nut dan als je hem in de winkel koopt als je toch nog een code moet invoeren ? ik hoop ook wel dat je hem in de winkel kan kopen en dan gwn met een Disc kan spelen en dat je niks moet downloaden
Hoe bedoel je dat je voor all fronts collection eerst een code moet invoeren? Je moet het toch niet in de winkel halen?
Nee, dat slaat nergens op aangezien je ook "Redeem Code" kunt doen. Er is gewoon weer 's wat mis, Microsoft...
Het is allang 12 uur geweest en kan all fronts collection nog steeds niet downloaden! Heeft iemand al all fronts collection? Is hij nu toch in de winkels te koop?
Hij is nu op 58%. En dan zometeen de nieuwe maps spelen met gezelschap van mijn vriendin. En ook maar even met z'n 2en de nieuwe Chapter spelen.
Ik krijg wat van Microsoft, nu ligt de server op Xbox.com weer 's plat en kan ik me niet aanmelden... poepzooi!