Anders moet je even je 360 uitzetten en daarna opnieuw opstarten en inloggen... deze manier werkte bij mij ook!
Yo mensen @ Lethal, ze hebben hem niet in de winkels, ze zeiden dat je hem gewoon via Xbox Live moet downloaden.
Hmmm, op m'n U.S. Account is die wel te downloaden... Ok dan, bedankt... ik had al zo'n vermoeden. Maar goed, ik ben nog steeds aan het kloten om het te downloaden!
Als je GoW 2CD er in doet en dan op Deleted Scene klikt dan komt er een scherm met Dark Corners. Ik zit nog steeds te wachten op All Fronts
JA, IK HEB HET GEVONDEN! HET IS HEEL VAAG, MAAR JE MOET JE DISC ERUIT HALEN, OPNIEUW LADEN, OP DE "Y"-KNOP DRUKKEN VOOR "GAME DETAILS" EN DAN "DOWNLOADS". HELEMAAL NAAR BENEDEN SCROLLEN EN DAAR IS HET! \o/ MICROSOFT, WAAROM ZO MOEILIJK?!
Ga op je xbox naar Marketplace en dan naar Gears of War en dan 'Most Recent', als het goed is moeten ze daar staan. Bij mij stonden ze niet bij 'All Downloads', maar wel weer bij 'Most Recent'
NEEEEEEEEEEE Ik moet nog punten kopen en op Gamecard.nu doen ze het niet! Weet iemand waar ik 800 punten snel kan binnen krijgen?
Ben net klaar met Deleted Scene Spoiler Weet niet wat ik er van moet vinden, vond het een beetje kort. Brumak ging snel dood en sja, had wel wat meer verwacht! ff douchen en daarna verder
Net Dark Corners gespeeld. ik vond het van de singleplayer stukken wel logisch dat die er uit was gehaald, vond ze niet egt tof. multiplayer levels zijn over het algemeen wel redelijk vet .