1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Gears of War 2 [Deel 7]

Discussie in 'Algemeen' gestart door tmffirework, 17 apr 2009.

  1. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    Pfff...ik was net wakker man :+
     
  2. WOUW5

    WOUW5 Cpt. Censorshades!

    Berichten:
    2.588
    Leuk Bevonden:
    13
    Nou, iedereen heeft natuurlijk Dark Corners en nu moeten we natuurlijk allemaal de horde achievements hebben. Wie kan er vanaf half 9 (?) meedoen? 5 man is what we need. Ik sta iig hier!
     
  3. josh gunit

    josh gunit Active Member

    Berichten:
    601
    Leuk Bevonden:
    3
    Vanavond ben ik er niet.

    Maar een ander keertje wil ik best wel meedoen voor de horde achievements.
     
  4. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmm, financieel gezien zit ik nu niet krap en daarom ben ik wel tevreden. Maar al om al krijgt de deleted mission een 7. De extra maps zijn erg leuk. Ik ben in elkgeval blij dat ik de laatste dagen met een anti hype bezig was.

    Verwacht er gewoon niet teveel van, en voor degene die twijfelen, ik zou 'm dan maar links laten liggen.
     
  5. WOUW5

    WOUW5 Cpt. Censorshades!

    Berichten:
    2.588
    Leuk Bevonden:
    13
    de multiplayer maps zijn wel erg vet hoor :eek:. de deleted scene zou ik geen 7 geven, eerder een 5,5. als ze dat er meteen in hadden gezet had ik er anders over gedacht, maar nu het dlc is krihgt ie n lafer cijfer. maps krijgen een 8, dus de mp-fan kan hem best kopen ;).
     
  6. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    Ga morgen die deleted scene maar eens spelen! En of ie nou goed of slecht is, iig weer 3 achievements erbij, das voor mij al een plus :9! Vanavond geen tijd meer gehad om Gears te spelen, want had een vriend op bezoek en vannacht helaas wel mensen in t hotel :+!
     
  7. Syn3rgy

    Syn3rgy Active Member

    Berichten:
    1.107
    Leuk Bevonden:
    1
    Morgen Avond 7-8 uur, 5 mensen voor Horde, wie o wie?

    Sjac? Wouw?
     
  8. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    Prima hoor, kan wel maar tot 10 want moet morgen ook weer werken!
     
  9. Syn3rgy

    Syn3rgy Active Member

    Berichten:
    1.107
    Leuk Bevonden:
    1
    Lang genoeg!

    Tot nu toe , Syn3rgy en SjaccoPopino.
     
  10. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je het wilt halen voor de extra missie dan moet je niet teveel verwachten. De extra maps zijn in elkgeval erg leuk. Dus eigenlijk wat hierboven staat. Wil je veel nieuwe maps dan kan je hem halen, wil je vooral een nieuw singleplayer avontuur tja, dan zou ik weer fallout 3 doen ofzo :b:
     
  11. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    Het is trouwens Double XP Week nu! Ter ere van de release van Dark Corners, krijg je dubbele xp bij horde en bij de playlist 'Dark Corners Maps' van 28 juli tot 3 augustus!
     
  12. justin2k5

    justin2k5 Active Member

    Berichten:
    329
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik speel nog niet zo lang GOW2, maar hoe kun je online een horde game joinen met een bepaalde specifieke map ? nu is het altijd maar wat random (public ranked) zo kun je niet kiezen uit de nieuwe map packs, of moet ik dan zelf één hosten ?
     
  13. josh gunit

    josh gunit Active Member

    Berichten:
    601
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik kan wel meedoen. En ik denk dat ik dan vanaf 20.00 kan.
     
  14. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    hoe zit het trouwens met de achievementtracker? Want dan heb je bijv een achievement: win een mp match op alle snowmaps

    dan staat de teller bijvoorbeeld op 1, maar is er dan ook een manier om te zien welke die ene was en welke ik nog moet?
     
  15. WOUW5

    WOUW5 Cpt. Censorshades!

    Berichten:
    2.588
    Leuk Bevonden:
    13
    dat wilde ik ook altijd weten bij Annex: Now With Execution Rules, maar volgens mij is dat in-game nergens te zien. Misschien op de website?

    Ik ben van de partij, ergens na zevenen i guess, want we eten rond zeven uur hier.
     
  16. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Je kan het idd niet zien ingame maar wel op de site. Echter gaat het daar alleen om public games?
     
  17. justin2k5

    justin2k5 Active Member

    Berichten:
    329
    Leuk Bevonden:
    0
    Voeg me toe voor Horde fun :)
     
  18. Syn3rgy

    Syn3rgy Active Member

    Berichten:
    1.107
    Leuk Bevonden:
    1
    Volgens mij niet. Heb ooit van de Flashbacks gedaan met bots.
     
  19. Heroic

    Heroic Halo

    Berichten:
    1.290
    Leuk Bevonden:
    0
    Laatst begonnen aan horde mode met 2 vrienden.
    Op insane tot wave 19 gekomen. Toen maar op hardcore overgeschakelt. Vervolgens kwamen we dus bij wave 20. En toen begon alle drama... Echt 4 uur ongeveer over die wave gedaan.. De hele focking tijd kwamen er van die bloodmounts die ons 1-shotte. Hadden we eindelijk een schield, komt er weer zo'n kut mauler die ons ook neer slaat. :mad:
    Wat opzich wel kut was, we waren er 3 x zó dichtbij
    - Eerste keer was er nog maar 1(!!!!!!!!!!!!!) focking Theron Guard, en er leefte nog maar 1 gast van ons. En je raadt het al, wordt hij vollop geraakt door zo'n pijl. :'-(
    - Op een gegeven moment hadden we dus het shield geglitched (op River, in zo'n stal zeg maar, toen konden ze er niet langs). We gingen best lekker, niks kon er langs, we moesten nog maar 10 ~ hordes gok ik. En toen verdween het shield opeens. :mad:
    - Later weer dat shield geglitched. Het ging erg lekker en op het laatst (laatste 10) hadden we dus weer zo'n shield neergezet. Wij dachten echt van "oh, zal vast wel even duren voor hij despawned". En nee, hij despawnde dus super snel. :)

    Nu bij wave 23, we willen het persee op hardcore met ze 3e halen. Wave 50 gaat nog pittig worden. :')
     
  20. Cinion

    Cinion Active Member

    Berichten:
    165
    Leuk Bevonden:
    0
    Als iemand nog Horde gaat doen, zou ik graag mee willen doen.

    Ik gebruik mijn headset ook maar al te graag. Communicatie is de strategie tot succes.
     

Deel Deze Pagina