1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Gears of War 2 [Deel 7]

Discussie in 'Algemeen' gestart door tmffirework, 17 apr 2009.

  1. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    Op gearsofwar.com kun je niks zien over je rank ofzo! Dacht ik..?
     
  2. WOUW5

    WOUW5 Cpt. Censorshades!

    Berichten:
    2.588
    Leuk Bevonden:
    13
    geen idee, maar je kan kijken of seriously 2.0 weer op 0 staat...tog?...
     
  3. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    Kun je volgens mij niet zien...?! Kunt alleen je multiplayer stats bekijken...

    Edit: niet gereset :D!
     
    Laatst bewerkt: 30 jul 2009
  4. WOUW5

    WOUW5 Cpt. Censorshades!

    Berichten:
    2.588
    Leuk Bevonden:
    13
    gratz :9 belachelijk eigenlijk dat je elkaar kan feliciteren omdat je stats niet zijn gereset -_-
     
  5. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    begint een beetje op slowchatten te lijken heren :)
     
  6. WOUW5

    WOUW5 Cpt. Censorshades!

    Berichten:
    2.588
    Leuk Bevonden:
    13
    njah, 2 post negen uur achter elkaar is wel redelijk slow ja :9
     
  7. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Hoe lang doe je nou eigenlijk over die Roady Run ofzo, dat stukje SP dat er bij is gekomen?
    Heb echt het idee dat je er met 5min klaar mee bent, maar dat zal wel niet zo zijn.
     
  8. Syn3rgy

    Syn3rgy Active Member

    Berichten:
    1.107
    Leuk Bevonden:
    1
    5 Min is wat overdreven, als je er met Guns Blazin door heen rushed ben je snel klaar ja, ik had met Lethal AK47 op Casual gedaan en daar waren we binnen 10-15 min klaar. Het Stealthen ging wat minder goed met ze 2e :emo: We waren totaal iets van 7 keer gesnapt, daarna 2 keer alleen gedaan en toen had ik die achievement ook.

    Eigenlijk snap ik ook wel dat ze die scene weg hadden gehaald!
     
  9. Alizor

    Alizor Murdaturk

    Berichten:
    2.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan iemand ff beschrijven wat er gebeurt in de deleted scene? Heb gears niet meer in m'n bezit maar ben wel benieuwd.
     
  10. josh gunit

    josh gunit Active Member

    Berichten:
    601
    Leuk Bevonden:
    3
    Insidegamer meld dat het hooguit een uurtje duurt.

    Maar een aantal vrienden van mij zeggen 20-30 min.
    En ze zeiden ook dat ze het niet echt heel leuk vonden ofzo.
    Iig als dark corners bij jou alleen maar om de campaign gaat en niet om de multiplayer kun je hem beter niet kopen. ;)

    Maar de multiplayer maps zijn dan wel weer heel vet!:)

    @ Alizor

    Kijk naar die link in deze post.
     
    Laatst bewerkt: 30 jul 2009
  11. Syn3rgy

    Syn3rgy Active Member

    Berichten:
    1.107
    Leuk Bevonden:
    1
    Je begint bij het moment nadat je weet dat Maria dood is gegaan, dan is Dom pissed en Marcus heeft een weg in gevonden ( zou niet weten hoe , maargoed) En dan kan je kiezen tussen Stealthen of Guns Blazin. Bij stealthen begin voor een grote deur, 2 switches om zetten, deur gaat open en je begint. Enigste wat je moet doen is Dom volgen, zo heb je 3 verschillende kamers. Dan kom je bij een Brumak, die moet je gewoon voorbijlopen, meteen naar rechts gaan dan ga je onder de Brug door ( Brumak is op de brug ) en dan kom je een oud bekende tegen van Gears of War 1, volgens mij Franklin. Je killed wat enemy's en dan kom je al weer bij het laatste gevecht. Iets van 13 Drones, snipers en standaart dingen. 2 keer een Kantus, 2 Bloodmounts en dan nog 1 reaver. Als je dit hebt gedaan ben je klaar met Stealth en kan je met Guns Blazin beginnen. In principe is het precies het zelfde alleen moet je dan schietend door de kamers gaan.
     
  12. Alizor

    Alizor Murdaturk

    Berichten:
    2.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Aha, stelt dus niet echt iets voor. Maarjah, wat klinkt beter voor de klant? Wéér wat maps voor de multiplayer of wat maps & een extra bonus scene.
     
  13. Syn3rgy

    Syn3rgy Active Member

    Berichten:
    1.107
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb hem voornamelijk gekocht van vanwege de mappen. Ik heb All Fronts gekocht omdat ik die andere nog niet had.
     
  14. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.209
    Leuk Bevonden:
    4.747
    Het zou btw heel mooi nieuws zijn als ze op de TGS aankondigen dat GoW 3 officieel wordt aangekondigd. Hoop het zo, maar ook op iets meer stabiliteit in de game en vooral MP. :D
     
  15. WOUW5

    WOUW5 Cpt. Censorshades!

    Berichten:
    2.588
    Leuk Bevonden:
    13
    idd, maar ik wil daarvoor nog wel ff 50 worden. ben nu al 11 :cool: ging steeds iets van 3/4 levels per match omhoog :9
     
  16. Syn3rgy

    Syn3rgy Active Member

    Berichten:
    1.107
    Leuk Bevonden:
    1
    Jezus ik zoog net echt facking hard :lol:

    /Mod Dit is dus typisch slowchatten. Heb je pm/msn/hyves etc voor :)~Kevf
     
  17. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    Ik ben net wakker, ga naar de laatste pagina van dit topic en dan lees ik bovenstaande post als eerste.....uh lol wut? 8)

    Vanmorgen nog ff paar potjes gedaan toen ik terug kwam van werk, maar dat was telkens met alleen maar Amerikanen (tsjah, welke Europeaan gaat nou gamen om 8 uur 's ochtends :9), dus zoeken naar een match duurde veel langer en alle drie de matches die ik gespeeld heb waren redelijk laggy! Maja, toch nog wat xp kunnen pakken iig, maar gelukkig double xp, anders was t de moeite niet echt waard geweest :+!
     
  18. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Is het nu weer double xp weekend? :eek:
     
  19. WOUW5

    WOUW5 Cpt. Censorshades!

    Berichten:
    2.588
    Leuk Bevonden:
    13
    nee, een hele week krijg je dubbele exp. tot 3 augustus geloof ik...
     
  20. diebox

    diebox Active Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb vandaag de nieuwe maps gekocht! :)
    als er nog mensen zijn die samen die Horde achievements willen halen, dan kun je me adden gt= Goodie 350Z
     

Deel Deze Pagina