Gears of War 2 [Deel 7]

Discussie in 'Algemeen' gestart door tmffirework, 17 apr 2009.

1. Intraxz

Intraxz Ja!

Leuk Bevonden:
    0
    Active reloaden met de sniper wordt als een grote zonde gezien als je met goeie mensen speelt. }:]

2. mattiejj

mattiejj Registered Muser

Leuk Bevonden:
    15
    Vast Ziggo.. de laatste tijd duurt het een halve minuut om op xbw te komen:emo:

3. TopRowhide

TopRowhide Careless.

Leuk Bevonden:
    28
    Ik heb vandaag 6 clanmatch's gespeeld en elke gewonnen waaronder 3 fransen (TAKKE LAG)
    en 3 engelsen(Soms lag..)
    Dat conectie is waar maar als je goed samen werkt/Goed alleen kan spelen win je genoeg.

4. Syn3rgy

Syn3rgy Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Iemand ff knallen?

5. Nukem 007

Nukem 007 Tots units fem força

Leuk Bevonden:
    453
    Net level 10 geworden, ging echt lekker laatste potje + ik stond eerste. Was King of the Hill. Echt iets van 15+ kills voordat ik weer dood ging ! Shotgun is echt fijn..

6. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Ik wordt zo schijtziek van die zielige chainsaw noobs. Die krijgen van mij ook allemaal bad rep als ze enkel lopen te zagen. Heb ik zo een chainsaw noob avoid player feedback gegeven. Komt ik de volgende match met hem in het team. Fok op met die bullsh*t.
    Damn, wat kan GoW2 een k*tspel zijn zeg. Bugs, glitches, lag, hoostvoordeel, cheaters etc.
    Die bots zijn zo stom dat ze in Flood in die lava blijven staan en verder niks doen. Of ze lopen constant voor de trein. Dan speel je al met een paar bots en heeft tegenpartij nog ziekelijke hostvoordeel ook, sta je weer eens vast in een muur, ja dag, stekker eruit.

Laatst bewerkt: 26 apr 2009
  7. Nukem 007

Leuk Bevonden:
    453
    Ahh !! Ventje speelt alleen maar met bots ! Invite me, ik join. Eerste kill met chainsaw van hem, hij: Kijk dát is skill ! Ikke zo: Ja hoor echt moeilijk om B in te drukken. Hij heeft friendly fire ON. Loop ik in me eigen smokegrenade, komt ie snel aan met shotgun terwijl ik op de grond lig. Hij maar door blijven gaan met skill en alles, ik zo ja is gewoon geluk. Hij zo: Ja als je verliest is het ineens geluk ! Hij denkt ook nog dat ie goed is. Hij is lvl 1, speelt alleen private met bots.. Dus ik zeg zo: Kom 1 tegen 1 ( Verliest ie zeker ). Zegt ie weer: Als je verliest wil je meteen iets anders doen.. Damn dat reegt op ! Dus ben ik maar gegaan, ff Annex gespeeld. Stond 1-1 net op het laatste winnen we + ik ben lvl 15 :D

8. Alizor

Alizor Murdaturk

Leuk Bevonden:
    0
    Pff, hostvoordeel tegenkrijgen is echt zo ontzettend KUT.

9. [2k]

Leuk Bevonden:
    207
    Wat the hell, waarom kunnen we hele avond al geen matches meer vinden. :confused:

Edit:
    Later nog eens alleen geprobeerd en 3 potjes die nergens op sloegen (zij schieten sneller, ik ben zo down/dood en krijg hun amper down/dood). Na al paar keer stekker eruit getrokken te hebben heb ik de 360 maar uitgezet. Zielig k*tspel.

10. SjaccoPopino

SjaccoPopino Stay Frosty

Leuk Bevonden:
    86
    Komt omdat ik er nog niet was ;)! Nou in Tilburg, dus bijna thuis! Dan probeer je t nog maar eens en zul je zien dat we dik gaan ownen :+!

EDIT: ok, dat feestje gaat niet door, internet ligt er weer eens uit :mad:!

11. Syn3rgy

Syn3rgy Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Vandaag was ik echt pro :D

IEmand uit ons team had 34 kills , ik 2 ofzo , had 9 deaths _O_
    Was met John geloof ik , we speelden echt tegen de grootste noobs ooit. Ik down 2 gasten , komt john aan met z'n mortieren , pakt hij m'n kills af! Anders stond ik gewoon positief hoor.

Heb veel gelachen vandaag :D

12. [2k]

Leuk Bevonden:
    207
    Mja, goed team is bijna nooit het probleem. Maar het is gewoon frustrerend als ik 9 / 10 x een lopende schietschijf ben, omdat mijn kogels amper damage doen, ik trager schiet en zelf wel snel down of dood ben. Dan heb ik één, leuk, normaal, eerlijk potje per dag en de rest is nep.
    Als ik als eerste op iemand schiet met shotgun, en hij schiet mij 2x met zijn shotgun, voordat ik een tweede schot op hem heb kunnen afvuren, dan is dat crap. Schiet je iemand 3 of 5 x in zijn kop, rug of whatever, close range, perfect reload, en het doet hem niets, dan is het frustrerend als ie zich rustig omdraait en mij met 1 shot down of dood heeft. Af en toe moet ik me inhouden om niet constant de longen uit mijn lijf te schelden (wat lang niet altijd lukt helaas).

Moet nog op 1 Snowblind map t/m wave 10 doen, op 2 Combustible maps Annex winnen en dan de 100.000 kills waarbij ik zo nu en dan 15min loop te Brumakken. Zit nu op 32k, dus ben nog wel even zoet. En mezelf kennende zal ik tot die achievement ook wel mp blijven spelen. Of ik op deze manier level 50 nog ga halen is nog maar de vraag.

13. Syn3rgy

Syn3rgy Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Het was soms idd frustrerend, maarja. Ik verwacht niet anders van me zelf.

14. Intraxz

Intraxz Ja!

Leuk Bevonden:
    0
    Mwaha! De laatste 10 posts ofzo laten precies zien waarom ik gestopt ben met dit spel. 8)

15. Nukem 007

Leuk Bevonden:
    453
    Ik begin hem eigenlijk steeds leuker te vinden, vond er in het begin niks aan. Ik zoek nu zelfs een clan ! :D

16. CodyN

CodyN Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Kan iemand me ff toevoegen als vriend... gt: CodyPhoxGoldlyX (ja k weet dat die naam zuigt:)) of k goed ben??? vergeleken met wie??? in public sta k met guardian 9/10 bovenaan.. private ben k beter.. geen lag= wall bounce :D message ff dat je van xbw komt:p

17. CodyN

CodyN Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    [2k] k wil nhiet vervelend doen maar weetje wat altijd werkt als je iemand niet dood krijgt??? raak sgieten! heb je er in private ook last van? zoneej tog raak sgieten en opletten of je bullet lag hebt...(je hebt bijna altijd wel iets maar soms is t erg) heb je in private ook lag.. ga een fatsoenlijke connectie zoekn;P

18. [2k]

Leuk Bevonden:
    207
    Gast, leer eens typen. Alsof ik constant mis loop te schieten. En als ik mis schiet komt het door minimale lag, waardoor tegenstander net ergens anders is dan dat ik op mijn tv zie. GoW2 is gewoon dikke nep online.
    Aan mijn verbinding ligt het iig niet. In private matches gaat het wel gewoon goed, maar 9/10 public matches gaan gewoon nergens over.
    Of je speelt met / tegen stomme chainsaw noobs of heavy weapon noobs.
    Voortaan ga ik ook gewoon lopen kutten en chainsawen. K/d ratio heeft me hier toch nooit geboeid.

19. GameKid360

GameKid360 Guest

Dat doe je wel :{

20. [2k]

Leuk Bevonden:
    207
    36k kills and counting.
    Zo af en toe 15min grinden is best te doen.

Deel Deze Pagina