Mja, goed team is bijna nooit het probleem. Maar het is gewoon frustrerend als ik 9 / 10 x een lopende schietschijf ben, omdat mijn kogels amper damage doen, ik trager schiet en zelf wel snel down of dood ben. Dan heb ik één, leuk, normaal, eerlijk potje per dag en de rest is nep.
Als ik als eerste op iemand schiet met shotgun, en hij schiet mij 2x met zijn shotgun, voordat ik een tweede schot op hem heb kunnen afvuren, dan is dat crap. Schiet je iemand 3 of 5 x in zijn kop, rug of whatever, close range, perfect reload, en het doet hem niets, dan is het frustrerend als ie zich rustig omdraait en mij met 1 shot down of dood heeft. Af en toe moet ik me inhouden om niet constant de longen uit mijn lijf te schelden (wat lang niet altijd lukt helaas).
Moet nog op 1 Snowblind map t/m wave 10 doen, op 2 Combustible maps Annex winnen en dan de 100.000 kills waarbij ik zo nu en dan 15min loop te Brumakken. Zit nu op 32k, dus ben nog wel even zoet. En mezelf kennende zal ik tot die achievement ook wel mp blijven spelen. Of ik op deze manier level 50 nog ga halen is nog maar de vraag.
Laatst bewerkt: 26 apr 2009