1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Gears of War 2 [Deel 8]

Discussie in 'Games' gestart door Syn3rgy, 30 jul 2009.

1. hayabusa halo

hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

Leuk Bevonden:
    253
    Heeft iemand de nieuwe singleplayer level al gespeeld? EN is die wat ^^?

2. Syn3rgy

Syn3rgy Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ja en om eerlijk te zijn
    Vond ik hem tegenvallen, te kort en ze konden hem net zogoed weg laten. Het is niet echt iets spannends, als je de DLC voor de SP koopt is het een beetje zonder imo.

3. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Je moet die deleted scene meer als extraatje zien, om 2x even doorheen te lopen (stealth en guns blazin).

4. josh gunit

josh gunit Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Echt klote net.

Ben ik host, heb ik veel punten gehaal, gaat mijn pa opeens zijn email checken.
    Natuurlijk weer connection lost... -1500 incomplete match penalty en dan nog eens al die punten in die match die ik niet had... Weer +- een half uur gamen om die connection lost goed te maken. :mad:

Echt he, ik was host en ik had zelfs lag...

Moet iemand nog two for the road halen? want die moet ik ook nog.

5. Mr Xen0

Mr Xen0 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik moet 'm 3x doen want de Stealth missie faalde nogal met m'n vriendin, die wou graag de Locust eens onder Dom z'n oksels laten ruiken, jum jum!

Dus als iemand die nu wilt doen, maar dan ook in een keer goed.. Add me maar.

6. WOUW5

WOUW5 Cpt. Censorshades!

Leuk Bevonden:
    13
    stealth kun je beter met de bot doen op casual, want dan leid de bot de perfecte weg. als je hem gewoon volgt heb je m zo.

7. the_martini

the_martini Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dit komt mij heel bekent voor!
    Had het vanmiddag ook nog, op uhm.. blood drive volgens mij, en mansion al helemaal!
    Pff.. op blood drive konden ze al veel meer hebben dan normaal.
    Maar damn op Mansion omfg! Dat had ik nog nooit gezien..
    1 gast overleeft gewoon van 3 spelers (incl. mezelf) .. wij schieten heel de tijd op hem, hij springt soort van weg - schiet - springt weg - schiet. Maar ff serieus 3 spelers! :{
    Wij sloegen hem ook, wij schoten van dichtbij .. met een hamerburst en 2 met een shotgun, maar niks hielp.. Vervolgens slaat hij 1x en ben ik down.. -.-
    En ook deze persoon overleefde gewoon 2 duidelijke kills met een boomer.. -.-

Maarja, een kleine opmerking over die boltok: in 2x kan je inderdaad niet down zijn als je in je lichaam wordt geschoten .. dat is 3 of 4.
    Maar als je 2x op zijn hoofd schiet is het een headshot.. ;)

Maar goed, dit ging zo'n beetje de halve middag door! -.-
    Dus lekker weer voor niks gespeeld.. :emo:

Laatst bewerkt: 12 aug 2009
  8. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    ik heb heel vaak dat ik iemand 2x vol schiet met een shotgun hij nog niet dood is, maar als hij mij daarna dan 1x schiet ik wel meteen uit elkaar spat.

Dat vind ik echt het grootste nadeel zowat van gow 2.. bij gow 1 was het gewoon dat als je iemand zo lekker vol raakte hij dood was. Punt.

9. the_martini

Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet niet welk speltype je speelt maar met guardian ben je na 1 potje (wedstrijd) al weer in de + van die Incomplete match penalty).. en dat duurt bij mij geen half uurtje. :9
    Geloof me.. ik kan het weten, ik krijg er vaak genoeg 1. O-)
    (elk lag potje ga ik weg .. en met een dag van vandaag komt dat bijna neer op een incomplete match penalty van -7500 :emo:)

10. Alizor

Alizor Murdaturk

Leuk Bevonden:
    0
    Als je geen host bent moet je gewoon je internetkabel eruit trekken :).

11. PimLadenn

PimLadenn Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    iemand nog zin om alle dark corners achievements te halen(horde)??
    Add me Gt= PimIaden

12. Mr Xen0

Mr Xen0 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als er mensen zijn die mij even willen helpen met wave 17-20 op Way Station, add me dan even!

Dan heb ik die Achievement maar weer gehaald. :)

13. the_martini

Leuk Bevonden:
    0
    Vandaag eindelijk level 50 gehaald! :)
    Wat blijkt nu.. je moet ruim 50.000 exp halen om naar level 51 te gaan!
    Dat is toch al bijna een weekje spelen. :emo:

14. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    er lijkt idd niet veel meer van de mp/co-op te kloppen. Ik kom ook echt de vreemdste bugs tegen. Kan geen wapens meer pakken, wordt in de spectatormode gegooid alleen hoog boven het veld, maak headshots maar er gebeurt gewoon niks, mijn zaag trekt zich weer in terwijl niemand op me schiet en meer van dat soort bugs. Ben nu ook al vier keer (!!) demoted terwijl ik elk potje netjes heb afgemaakt. Gisteren zelfs in wave 3 met kameraden alhoewel ik al meedeed vanaf wave 1 8)

15. Syn3rgy

Syn3rgy Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Volgens mij liggen al jullie problemen aan de connectie's die jullie hebben. Je kan een schot vertraging hebben of dergelijke door ''mis'' te zagen, of een headshot die neit raak is. Het grootste probleem in GoW 2 is de connectie. Als de connectie goed is, dan noem IK Gears of War 2 het beste spel op de Xbox 360 tot nu toe.

Ik heb niet zo vaak last van connectie problemen alleen dan soms en dan is het goed mis ook, ik ren maar ik kom dan de hele tijd naar mijn spawn punt zeg maar.

16. Lethal AK47

Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.204
    Klopt. Ik was gisteren heel de avond Host en het was heerlijk, totdat ik een potje geen Host was en toen kwam die vage zooi weer aan het licht. Dat is dus het probleem met deze Game. Epic blijft zeggen dat ze ermee bekend zijn en er aan werken, maar ik heb er weinig vertrouwen in. :+

Tip: Probeer je Lobby met 5 spelers te vullen aangezien dit de kans op Host vergroot en laat degene met de beste internetverbinding Hosten. ;)

17. Mr Xen0

Mr Xen0 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zijn er nog 4 andere mensen die rond een half 10/10 uur willen beginnen aan Horde op een Snowblind map? Goal; Wave 1 t/m 50 voor de Achievement en een leuke en gezellige avond hebben.

18. josh gunit

josh gunit Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Boven die incomplete match penalty komt ook nog eens alle xp die ik in dat potje had gehaald. En dan komt het ongeveer neer op zo'n -3700xp. En dat duurt dan wel iets van een half uur lijkt mij. En je bent ook niet echt slim dat als je lag hebt de internetkabel er niet uit trekt.

Het is natuurlijk ook heel belangrijk dat iemand host die goed is en niet die alleen maar goed internet heeft. ;)

19. Lethal AK47

Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.204
    LOL, hoezo dat? Wil je zeggen dat je bij Gears 2, Skills nodig hebt dan... :+ Met Host schiet je iemand met je Shotgun van de ene kant van de Spawn naar de Spawn al kapot! :lol:

20. Syn3rgy

Syn3rgy Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Denk dat ik wel beschikbaar ben :)
    Ik voeg je wel even toe! ;)

Deel Deze Pagina