1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Gears of War 2 [Deel 8]

Discussie in 'Games' gestart door Syn3rgy, 30 jul 2009.

1. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Afgelopen dinsdag heb ik samen met Def K, MadMaxx1972, Fogg360, Tools1911 en Geogdog de Icy Dead People achievenment van Gears of War 2 gehaald. Naast de Icy Dead People achievement heb ik nog twee andere achievements behaald. Ik had eindelijk voldoende Tickers gehaald om de Takes a Licking achievement te behalen en ik heb level 8 bereikt met Multiplayer. Op mijn site kan je de fotoset zien die ik gemaakt heb.
    Hiereonder staat het gameplay filmpje van de laatste level.

[viddler]http://www.viddler.com/player/be46f211[/viddler]​

De opnames van dit filmpje vallen helaas een beetje tegen. Ik ben nog aan het tweaken om de beste kwaliteit te krijgen.

2. Burt Macklin

Burt Macklin Formerly Known As

Leuk Bevonden:
    911
    Haha, dat ging inderdaad een paar keer vrij aardig. :+

Moet die van Memorial ook nog, wave 40 right?
    Kan alleen pas volgende week weer denk ik, laat maar weten als je hem dan nog moet. :)

3. Gallardo

Gallardo De vrolijke strijder

Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan ook niet eerder dan volgende week weer, dus dat komt mooi uit.

4. josh gunit

josh gunit Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Iemand die heel slecht is in Gears of War 2 kan niet echt ownen als hij host is hoor! Jij denk echt dat een host niet kapot te schieten is of zo... En je Nederlands is ook al niet al te best... Nu reageer ik dan maar op wat ik denk dat je bedoelt: als je spawnt kun je niet gelijk andere mensen doodknallen die op de andere spawn zitten :emo:, je kunt de enemies dan nog niet eens zien. ;)

Laatst bewerkt: 13 aug 2009
  5. koennn

koennn Science Fiction Fan

Leuk Bevonden:
    0
    Waar slaat dat nou weer op?

6. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    nice fardo! :cool:

7. Lethal AK47

Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.204
    OMG, dat snap ik ook niet nee en hij begrijpt volgens mij ook helemaal niet wat ik bedoel. :lol: En, eh... "swawnt". Leg 's uit. :+

8. Commander J

Commander J Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat hij dat ook wel weet:lol: Je moet leren om niet alles zo letterlijk te nemen...

9. josh gunit

josh gunit Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Ik denk dat het komt dat we elkaar niet begrijpen, omdat jij het heel vaag uitlegt. En ik maakte alleen een spelfoutje. Ik denk dat iedereen wel begrijpt dat er spawnt zou moeten staan.

Nu hebben ze bij epic games ook weer gedaan dat je op de grond pleurt door een smoke grenade...:emo:

Ze hebben het niet eens aangekondigd. toch?

Gaat het nog een keer worden zoals het tegenwoordig altijd was met een smoke grenade?

Laatst bewerkt: 13 aug 2009
  10. Lethal AK47

Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.204
    Sorry hoor, maar je begrijpt toch wel dat ik het niet letterlijk bedoel (zoals Commander J al aangeeft) dat het echt van Spawn naar Spawn is? Ik denk dat de meeste Gears 2 spelers wel begrijpen wat ik ermee bedoel, maar goed wat ik er dus mee bedoel is dat je Shotgun als Host supersterk is. Als ik bijv. Annex of KoTH met Host speel, schiet ik die kerels met 1 schot van een afstand al kapot of down als ze aan komen lopen en daar hoef je toch geen Skills voor te hebben dacht ik zo. Want zelfs als je dan iemand half raakt hoor je ze al kreunen dat ze bijna neergaan. Probeer dat maar 's zonder Host, dan is bijna je halve magazijn leeg voordat iemand gaat liggen! ;)

Huh, is dat sinds vandaag? Lekker dan! :{

11. Gallardo

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij is dat soms een bug, want echt heel af en toe heb ik dat wel eens gehad. Altijd bij Annex of KotH volgens mij. Ik ben nu ook Gears of War 2 on-line aan het doen en heb nergens geen last van met die smoke grenades in Guardian.

12. josh gunit

josh gunit Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Laten we hopen dat het maar een bug is! Maar echt alle postje die ik gespeeld heb vanavond, heb ik er last van gehad.

Als het een bug is, is het wel te hopen dat epic games het snel weer goed maakt! Anders stop ik wel ff met gears 2 te spelen...

13. the_martini

the_martini Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Sow, vanmiddag toch zo'n lekker potje gehad! *)
    Echt gewoon te ziek. :9
    Kills: 28
    Takedowns: 27
    Deaths: 0 !

Ik weet dat het 1e plaatje slecht te zien is, maar dat is een foto met me telefoon (maar 2mp:emo:)
    * klik op de plaatjes voor de niet verkleinde versie. ;)

Grtz, the_martini

14. Commander J

Commander J Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij ook, want een tijdje geleden had ik er ook ineens last van. Zat me al helemaal kwaad te maken waarom ze dat weer veranderd hadden, maar een paar potjes later was het weer over.

15. Gallardo

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de hele avond zo nu en dan gears gedaan en heb het geen één keer gehad, dus EPIC heeft het niet veranderd.

16. Mr Xen0

Mr Xen0 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil straks bezig met de Annex: Now With Execution Rules 75G
    Win an Annex match on each Flashback and Combustible Map Pack map (public matches only) Achievement.

Dit is het handigst met 5 personen voor voten van de goeie map, en kiezen voor Annex, dus daarom wil ik graag wat extra mensen. Ik ga straks naar de kapper en dan wil ik beginnen, als je mee wilt doen, voeg jezelf maar toe aan dit lijstje en add me even als vriend.

1. Mr Xen0
    2. .......
    3. .......
    4. .......
    5. .......

De maps zijn;
    * Flood
    * Gold Rush
    * Fuel Station
    * Gridlock
    * Subway
    * Canals
    * Mansion
    * Tyro Station

En ik heb hier een lijstje liggen waar ik het op afstreep. :)

17. Heilproeme

Heilproeme Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik wil wel meedoen, voeg mij maar toe en invite --> Style NL

1. Mr Xen0
    2. Style NL
    3. .......
    4. .......
    5. .......

Ik wil zelf nog een keer een flink aantal chapters sowieso in co-op doen en dan meteen insane. wil iemand helpen?

18. Mr Xen0

Mr Xen0 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Prima, jij krijgt later een invite. :)

Nog even wachten voor ik ga starten, moet zo eerst nieuwe scooter standaard halen..

19. Syn3rgy

Syn3rgy Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Zet mij er maar ook op :)

20. Heilproeme

Heilproeme Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    wil er iemand nog wat chapters in co-op insane doen?

van act 1 moet ik nog chapters 3-6, act 2 chapter 6 (niet meer op insane), act 4 chapter 5-6 en act 5 helemaal

Voeg mij anders toe aan je friendslist dan stel ik een co-op op, Style NL ben nu online op Live

Deel Deze Pagina