1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Gears of War 2 [Deel 8]

Discussie in 'Games' gestart door Syn3rgy, 30 jul 2009.

1. Terminator.T2

Terminator.T2 Dovahkiin

Leuk Bevonden:
    1
    Erg leuke video met een erg goede presentatie. :+ Ik mag hopen dat de meeste van deze glitches inmiddels gefixed zijn?

2. Lethal AK47

Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.204
    Ja, de meeste wel ja.

3. Terminator.T2

Terminator.T2 Dovahkiin

Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb het spel 1 keer online gespeeld en toen schrok ik toch wel van alle glitches en de verschrikkelijke lag. Heb het daarna ook niet meer gespeeld. :+ Dan speel ik liever af en toe deel 1 met een paar vrienden. :cool:

4. the_martini

the_martini Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Haha.. erg leuke video! :9
    En inderdaad dat zijn ze nog niet allemaal. ^^

Kennen jullie trouwens deze al?
    Omschrijving: vooraf de game begint zie je alle namen met de levels erbij, als je deze bug hebt.. zie je geen level bij je eigen naam staan.
    Gevolg, je ziet niks.
    Je ziet niet hoeveel kogels je hebt, wanneer je moet herladen..
    Je ziet niet naar welk wapen je switcht.
    Je ziet niet 'X' als je een wapen wilt oppakken ..
    Maar wat nog vervelender is.. je ziet niet je damage!
    Dus je weet geen eens wanneer je bijna down bent..

Deze bug heeft mijn neefje gehad, toen speelde we op split screen online guardian.

Deze bug staat samen met lag op nummer 1! (mijn mening)
    Mijn nummer 2, is de bug die ik een paar dagen terug noemde (2 leiders, ik constant de leider.. telkens ook maar 1 leven)..

Grtz,,

5. josh gunit

josh gunit Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Als er nog gamers zijn die regelmatig Gears of War 2 spelen en dan voornamelijk Guardian, voeg me maar toe. ;)

Vroegah kon ik altijd vrienden joinen. Maar nu speelt bijna niemand in mijn friendlist meer Gears of War 2. :'-(

6. Heilproeme

Heilproeme Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Dan zul je een keer een match voortijdig verlaten hebben..

of dat de connection met d ehost een keer verbroken is waardoor je ook voortijdig de match verlaat.

Als je dat een paar keer doet is t inderdaad -1500 experience points.

Dat is vooral erg zuur als de connection verbroken wordt.!

7. the_martini

Leuk Bevonden:
    0
    Lol.. vandaag (maandag) weer diezelfde bug gehad..
    Alleen nu waren mijn neefje en ik degene die op het allerlaatste moment werden toegevoegd aan het potje.
    Gevolg maar liefst 3 leiders!
    En ja wederom elke ronde. -.-
    Dus ben na de 1-1 weggegaan .. heerlijke bug hoor! :emo:

8. Sonny

Sonny Geiler dan neuken

Leuk Bevonden:
    24
    WAT EEN LAGGIE K-GAME

9. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    ook bedankt voor de bijdrage Sonny :+

Ik blijf ook bugs houden. Als ik private Horde doe word ik bijna standaard in wave 2 een level naar beneden gegooid en heb nog nooit een match niet afgemaakt. Ik kan vaak mijn chainsaw niet gebruiken omdat ie reageert alsof er op geschoten wordt, ook als er een geen mannetjes in de buurt zijn en gisteren stond ik weer eens zonder wapen in mijn handen.......vind het een leuk spel om af te reageren, maar het is echt buggy as hell

10. the_martini

Leuk Bevonden:
    0
    Je moet ook je shotgun gebruiken.. :+
    Zagen is voor beginners of skilloze mensen. :9

11. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.766
    Zagen, zagen, wiede wiede wagen. Ik durf heus wel om een kettingzaag te vragen. Locust was niet thuis, piep zei Marcus in het voorhuis.

Sorry, kon het rijmpje er tussen door niet laten. :+

12. Coentjuh

Coentjuh Active Member

Leuk Bevonden:
    29
    Deze game had veel beter kunnen worden. Deel 1 was geweldig. Deel 2 was gewoon slecht(er). De singleplayer was leuk. Niet echt moeilijk maar vermakelijk. De multiplayer was ook leuk, mits er geen lag was. Maar bij dit spel was constant lag, dus was het niet te doen. Zoals hierboven is vermeld met 2 of 3 leaders. Of dat je ineens 1500 exp. erafgetrokken krijgt, terwijl je nooit eerder weg was gegaan. In het begin was het erg leuk om te spelen, maar als er in elk potje lag zit, Wil je gewoon niet meer. Dit spel zit dan ook al een aantal weken stof te happen in m'n kast. Als er geen lag was geweest, kon dit een erg leuk spel zijn. Zijn de nieuwe maps + nieuwe singleplayer missies de moeite waard om: 1 Het spel uit de kast te halen en 2 er 1600? MS Points voor uit te geven?

13. Silver92

Silver92 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heeft iemand zin om me te helpen met Campaign op Insane? (ghehe dat rijmt :+)
    Ben al bij act II chapter 5

14. Enslaved NL

Enslaved NL Pancake!!

Leuk Bevonden:
    0
    Hallo allemaal, ik had een code om de Flashback mappacks te downloaden en dat heb ik gedaan. Maar ik heb hem perongeluk van mijn HDD Afgegooit. De Code doet het nu niet meer, en bij het Downloaden vraagt hij gewoon om Ms Points. moet ik hem nu kopen?:mad:

15. Lethal AK47

Leuk Bevonden:
    4.204
    Geen probleem! Ga naar Account Management, Download History, zoek naar het item en het is (zonder kosten) opnieuw te downloaden. ;)

16. Enslaved NL

Enslaved NL Pancake!!

Leuk Bevonden:
    0

Hij Staat er Helaas niet bij, iemand hier een verklaring voor?O-)

17. Lethal AK47

Leuk Bevonden:
    4.204
    Dat is wel heel vreemd, want als je iets gedownload hebt (zelfs maar half) dan is het terug te vinden in de Download History tenzij het item niet meer beschikbaar is op Marketplace. Wat je nog zou kunnen doen is een Account Recovery en anders contact opnemen met de helpdesk.

18. Enslaved NL

Enslaved NL Pancake!!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb wel weer M'n Golden lancer_O_, Bedankt daarvoor igg. Ik zal even kijken hoe dat nou veder moet met de mappacks. ( btw, De Combustle en Snowblind Mappacks Kan ik wel opnieuw downloaden, maar de Flashback alleen niet!)

19. Lethal AK47

Leuk Bevonden:
    4.204
    Bij mij staat die er wel gewoon tussen, maar goed als je het echt niet kan vinden zou ik even de helpdesk bellen. ;)

20. norwest

norwest Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb een vraagje.

Bijv: Om G "Lost in Transition" te halen, moet je level 20 en 20 waves bij map "Way Station" halen. Maar ik heb level 20 nog niet gehaald.

Als ik nu tot 20 waves speel, en later level 20 in andere map/mode halen. Krijg ik deze G dan, zonder dat je 20 waves in Way Station opnieuw moet spelen?

Zo ja, dan kan ik alle horde met mijn vriend spelen. Dan hebben we tenminste de doel O-) De level komt vanzelf wel :)

Deel Deze Pagina