1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Gears of War 2 [Deel 8]

Discussie in 'Games' gestart door Syn3rgy, 30 jul 2009.

1. Voltreffer

Voltreffer A.F.C.A. CBS

Leuk Bevonden:
    0
    Als je weer gaat spelen, zend me even een message, doe meestal wel mee. Leuk ff knallen :thumbs:. Voor iedereen die nog online achievements moet (King of the Hill, Submission, Annex, Horde) message / add me!

2. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Kan je nog wel lekker online spelen zonder dat je alle map packs hebt gekocht? Ik ga die map packs niet kopen, omdat online nog te veel lag heeft. Maar met Gears 2 moet je steeds stemmen tussen 2 maps. Als ik die map niet heb, word ik dan gewoon gedisconnect?

3. WOUW5

WOUW5 Cpt. Censorshades!

Leuk Bevonden:
    13
    als je de map niet hebt, komt die niet eens in de stemming

4. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Je kan gewoon volop op de oude maps spelen. Je kan ook kiezen om op een nieuwe mappack te spelen, mocht je die hebben.

5. schumi360

schumi360 Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik vind het jammer dat je niet zo als deel 1 en alle andere spellen een game kunt zoeken ik kan niet eens horde doen op de darkcorners mappack want dan moet je alle mappacks hebben:'-(. En dan maar kiezen uit 2 maps=( dat is gewoon jammer dat had zeker beter gekunt:).

6. [2k]

Leuk Bevonden:
    207
    Dan moet je private doen, dan kan de host wel gewoon de map bepalen.
    Dacht dat je per map pack ook gewoon diverse gametypes kon kiezen.

7. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Ja, ik zag het net. Dat is wel netjes gedaan van Epic.
    Als je bij Halo 3 Big Team Battle wilt spelen, verplicht Bungie je gewoon om alle map packs te kopen. Dus bij Gears is het beter, minder geldklopperij. Net een paar leuke potjes Horde gedaan, alleen jammer dat mensen zo snel weggaan. Dan kom je nooit zo ver qua waves.

8. [2k]

Leuk Bevonden:
    207
    Klopt, als je ver wilt komen, moet je wel private spelen, anders ben je enorm afhankelijk van je team. Voorheen was het echt afgelopen als iedereen dood was, nu kun je een wave volgens mij wel overnieuw doen. Speelde laatst per ongeluk een keer horde online en als je dan dood gaat ben je snel geneigd om te leaven, omdat je niet zo lang wilt wachten.

9. FunkXual

FunkXual YT: Sean Specter

Leuk Bevonden:
    24
    Als er mensen in zijn voor een potje horde online. Ik doe graag mee. Heb de game laatst gekocht dus moet veel van de online achievements sowieso nog halen.

gamertag: paribus

10. [2k]

Leuk Bevonden:
    207
    Damn, GoW2 zuigt 's avonds echt apenballen, niet normaal meer. Amper een fatsoenlijk potje kunnen spelen vanavond, terwijl het vanmiddag over het algemeen prima te doen is.

11. Sonny

Sonny Geiler dan neuken

Leuk Bevonden:
    24

amerikanen online = KUT

tot 22:00 is het speelbaar,daarna zwaar kut.

12. Maver21

Maver21 *PS4-BOX-one*

Leuk Bevonden:
    20
    gisteren na lange tijd weer gow2 uit de kast gehaald en even de single player uitgespeeld. ik heb nu wel zin in online horde dingenn. nog nog nooit eerder gedaan namelijk.

13. Silver92

Silver92 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nog mensen die Gears 2 multiplayer spelen? Add me maar als je wilt. Ik ben een beetje opzoek naar een vaste party om veel online mee te spelen want steeds met randoms zomaar wat rondrennen gaat vervelen.

14. Lethal AK47

Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.204
    Poehe, ze worden eindelijk wakker! 8)

15. Syn3rgy

Syn3rgy Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Nu nog een release date en ik weet wanneer ik Gow 2 uit de kast moet pakken!

16. ExoSkeleton

ExoSkeleton Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Ghehe ik krijg net een voice message van iemand uit mn lijst die zei dat hij het slachtoffer was geworden van een glitch en dat hij nu een miljard minpunten had gekregen :D

17. Lethal AK47

Leuk Bevonden:
    4.204
    Dat kan ja. Gears 2 is gehackt en een groot aantal zijn nu volop aan het kloten. Check maar 's de Leaderboards. Een aantal uit mijn Friends-list hebben het ook. Een van hun speelde bijna 24/7 Wingman om op te klimmen in de Leaderboards en Level 100 te halen. Die gast heeft nu -2146129817 en Level 1. :+

Hier kun je het trouwens in actie zien:

18. IceDwight

IceDwight Registererered User

Leuk Bevonden:
    0
    Snap niet wat er zo leuk aan is de game zo op te fokken|:-

19. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    zijn ero ok een soort cheats dat je aimbot hebt ofzo? Speelde gisteren met een vriend tegen een gast die iedereen kilde die er rondliep met zijn sniper /torquebow. Ook schoot hij met de torquebow vaak 2x achter elkaar en als je dan ongemerkt achter hem liep draaide hij zich om en gaf hij je een blindfire headshot met bv snipe of shotgun.. was overduidelijk niet kosjer:+

Laatst bewerkt: 13 okt 2009
  20. Lethal AK47

Leuk Bevonden:
    4.204
    Tja, het was een foutje van Epic. Met de laatste update is er een lek ontstaan waardoor de code bloot kwam te liggen en nu kun je het spel maken zoals je zelf wilt.

Deel Deze Pagina